הרשמה

פרטים חדשים על הפיתוח של AC המקורי נחשפים

בזמן שאנחנו מחכים ל-Valhalla אפשר להיזכר איך הכל התחיל

בכל יום לומדים דבר חדש

סביר להניח שאין גיימר אחד בעולם שלא מכיר או שמע על סדרת Assassin's Creed. המשחק הראשון יצא לפני 13 שנים וסחף את העולם בסערה בשל היותו פורץ דרך וחדשני. המשחק קיבל ביקורות משבחות מאוד ועד היום נחשב בעיני רבים כאחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו אי פעם. מאז ועד היום קיבלנו עוד 11 משחקים בסדרה הראשית כשהכותר החדש שלה - Valhalla - צפוי לצאת בסוף השנה הנוכחית.

זה נראה שכבר הכל ידוע על AC הראשון ובגלל שעבר כל כך הרבה זמן מאז השקת המשחק, בכל פעם שאנחנו מקבלים פרטים חדשים עליו זה מאוד מפתיע אותנו. צ'ארלס רנדל (Charles Randall) הוא מפתח לשעבר ב-Ubisoft שעבד על Assassin's Creed אי שם בשנת 2007. בתגובה לפוסט שאמר "תביאו לי סיפור אימה מתחום ההתמחות ב-5 או פחות מילים" רנדל הגיב: "הבן של המנכ"ל שיחק בזה". אחר כך בתגובות לפוסט שלו רנדל סיפר את הסיפור המלא שעמד מאחורי הציוץ המסקרן.

על פי דבריו של רנדל כ-5 ימים לפני ש-AC המקורי יצא לצריבה על הדיסקים ושליחה לחנויות הבן של מנכ"ל החברה שיחק במשחק ותיאר את העולם הפתוח שלו כמשעמם. בעקבות הביקורת של הילד, חלק מצוות הפיתוח של המשחק נעל את עצמו בחדר הישיבות למשך הימים הבודדים שעמדו לטובתם לפני הפצת המשחק במטרה להוסיף משימות למפה. הצוות פיתח בימים האלו את המשימות ה-Additional Memories שכללו בהן משימות איסוף דגלים והתנקשות בטמפלרים. לדבריו של צ'ארלס תקופת הקארנץ' (תקופה לחוצה מאוד שבה המפתחים עובדים הרבה יותר קשה על מנת לעמוד ביעדי החברה) עברה בצורה טובה מאוד אך כמה באגים עדיין הצליחו למצוא את דרכם למשחק. כמובן שתקופת הקראנץ' גבתה את המחיר שלה מצוות הפיתוח כשרנדל אומר שהוא לא זוכר מה קרה בתקופת 5 הימים האלו. אם תהליך פיתוח משחקים מעניין אתכם אנחנו יותר ממליצים לכם לקרוא את כל הפרטים שרנדל כתב.

מה אתם חושבים על העניין? האם הצוות עשה את הדבר הנכון? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:10 25.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    בולשיט. אף אחד לא מוסיף דברים למשחק 5 ימים לפני ההפצה בטח שלא משימות צד במשחק כל כך גדול ומורכב כמו AC.
    המשחק מזדהב והתוכן ננעל הרבה הרבה {!!!} לפני שהמשחק יוצא להפצה או צריבה.

  2. 2

    00:13 26.05.2020 | elad9219 elad9219

    פשוט יצירת מופת המשחק הזה, אני מפחד מהיום שיחליטו לסיים את הסדרה. מקווה שזה לא יקרה, יש בלי סוף אפשרויות, סיפורים, מקומות בעולם ותקופות.
    אישית לדעתי יכול להיות מאוד מתאים ומעניין משחק בספרד של סוף המאה ה-15, האינקוויזיציה, גירוש היהודים מספרד, גילוי אמריקה, גירוש המוסלמים מספרד. הרבה סיפורים מעניינים (ולא נעימים מבחינתנו) בתקופה מצומצמת.

  3. 3

       | פורסם ע"י