הרשמה

סוני מכריזה על 9 משחקי אינדי חדשים

אל דאגה, לא כולם אקסלוסיבים

כולם בשביל אחד וסוני בשביל כולם

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חברות מקימות חממות פיתוח ותמיכה במשחקים וחברות אינדי קטנות. ראינו את זה בהתחלה עם Steam ופלטפורמת ה-Early Access המופרסמת שלה, אחרי זה הצטרפה EA עם תוכנית EA Originals ועכשיו ניאה שגם סוני נכנסת עמוק יותר לתחום של משחקי אינדי.

התוכנית של סוני נועדה על מנת להסב במעט את תשומת הלב של השחקנים לעבר משחקי אינדי שללא התמיכה הזאת מצד סוני כמעט ולא היו מקבלים חשיפה. על פי סוני, המטרה של התוכנית היא לא רק לתמוך בחברות אינדי בשוק התחרותי אלא גם לוודא שהפלייסטיישן הוא "המקום הטוב ביותר לפתח, למצוא ולשחק במשחקי אינדי נהדרים". לצד ההכרזה על התוכנית החדשה, סוני הכריזה גם על 9 משחקים שיגיעו ל-PS4 וחלקם גם יגיעו בעתיד גם לקונסולת ה-PS5.

Carto

משחק פאזלים יפהפה שהוא גם שיתוף פעולה בין סוני לבין Humble Games. המשחק יטיל עלינו את המשימה של סידור מחדש של חלקים מהמפה על מנת לעזור לאנשים, לחקור יבשות ולחשוף סודות. המשחק יגיע בעתיד גם ל-Steam.

Creaks

Creaks יקח אתכם למבנה נטוש מאנשים כשקולות מוזרים בקירות ישלחו אתכם למסע אחרי אותם יוצרים שהשמיעו את הקולות. כשתמצאו את מקור הצלילים אתם תצטרכו ללכוד אותם בעזרת קרן אך לא תמיד אלו יהיו יצורים חיים. המשחק יושק בחודשי הקיץ.

F.I.S.T

זה הוא אולי המשחק המעניין ביותר שהוכרז על ידי סוני. ב-F.I.S.T אנו נשחק דמות שהיא חצי ארנב וחצי רובוט שנראה כמו אחד הרובוטים מ-Titanfall, אשר נלחם בצבא רובוטים שהשתלט על העולם. המשחק יושק ל-PS4 "בקרוב".

Haven

ברוכים הבאים ל-Haven, משחק הרפתקאות Co-Op שבו נשחק שני בני זוגות אשר ברחו לעולם אחר על מנת להישאר יחד. על פי המפתחת המשחק נועד להיות משחק רגוע שבו נחקור את העולם איך שנרצה ללא משימות מרכזיות. Haven יושק לקונסולת ה-Xbox One.

Heavenly Bodies

תלבשו את החליפת חלל שלכם כי ב-Heavenly Bodies תצטרכו לטפל ולתחזק את המכונות האחרונות שנשארו למין האנושי בחלל. המשחק יגיע גם ל-PS5 ואפשר יהיה לשחק אותו במצב של שחקן בודד או לטפל בכל הבעיות המסובכות האלה יחד עם עוד חבר.

Maquette

עוד הכרזה על משחק פאזלים חדש, אך Maquette הולך לכיוונים חדשים. במבט ראשון בטריילר של המשחק זה היה ניראה כמו משחק המשך ל-The Witness אבל הרעיון של Maquette הוא שבתוך עולם המשחק הגדול נוכל למצוא אותו בגירסא קטנה. מבולבלים? צפו בסרטון.

Recompile

ב-Recompile תצטרכו לברוח, להילחם ולחקור עולם דיגטלי כשאתם משחקים וירוס שפרץ למערכת. כמובן שכמו כל מערכת שנכנס אליה וירוס, האנטי וירוס ינסה לחסל ולעצור אתכם. Recompile יושק גם עבור ה-Xbox One ו-Steam.

Where the Heart Is

Where the Heart Is יגיע בחודשי החורף והוא יקח אותנו למסע של Whit- הדמות הראשית במשחק שנאבד במערה ולא יכול למצוא את דרכו החוצה. בזמן שהוא אבוד הזיכרונות שלו מאביו יוצרים לו עולם חדש שקורא לכם לחקור את כל הסודות שלו.

Worms Rumble

טוב זאת ללא ספק ההכרזה שהכי ריגשה אותי. Worms חוזר והוא ניראה טוב יותר מאי פעם. המשחק החדש יציג מגוון שיפורים כמו פרקור ונשקים חדשים לצד שינוי מתכונת המשחק לקרבות בזמן אמת עם עד ל-32 שחקנים. אני כבר עכשיו מכין את הפצצת בננה שלי.

מה אתם חושבים על התוכנית ועל המשחקים? איזה מהם מצא חן בעיניכם? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י