הרשמה

נישנושי גיימינג: 3.7.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק הרביעי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

כל אחד בתורו

עברו כבר חודשים מאז ההכרזה על הביטול של E3 ונראה שרוב שתכננו להציג את המשחקים שלהם בתערוכה המפורסמת עשו זאת כבר. כולם חוץ מאחת, Square Enix. בשיחה עם המשקיעים לגבי נושא הכרזת המשחקים נשאלה החברה "מה התוכניות שלה במצב הנוכחי?". בתגובה, החברה אמרה שהיא "תציג את המשחקים החדשים שלה באופן אישי כשהזמן לכך יתאפשר. כמה (משחקים) יוצגו לראשונה בחודשי יולי-אוגוסט". אנחנו בתחילת חודש יולי לכן אנו מצפים לראות הכרזות חדשות מ-Square Enix כבר בזמן הקרוב.

לגוף יש חלקי חילוף

השבוע קיבלנו עוד הצצה ל-Surgeon Simulator 2 בדמות סרטון חדש באורך של 5 דקות. בסרטון אנו רואים את אחד הפיצ'רים החדשים במשחק שהוא מכונת האיברים. הורדתם לבוב את הרגל? השארתם לו את המסור החשמלי על היד? הלב של בוב החליק לכם מהיד והתגלגל מתחת לארוך? אל דאגה, מעכשיו תוכלו ללכת למכונת איברים כדי קבל איברים חלופיים. בנוסף למכונה קיבלנו גם הצצה לכלים הקוסמטיים בניהם בגדים שונים ואופציות לעיצוב חדר הניתוחים. 

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו תמיד אנחנו אוהבים להביא לכם משחק אחד בחינם כדי להעביר איתו את סוף השבוע. גם הפעם המשחק מגיע מ-Ubisoft אך בשונה מפעמים קודמות, המשחק הושק רק לפני יומיים. אם עוד לא הבנתם אנחנו מדברים על Trackmania החדש שהוא משחק חינמי לחלוטין ללא הגבלת זמן. המשחק מציע מספר דרגות תשלום בסכומים שונים עבור שירות מנויים למשחק אך גם בצורתו החינמית, Trackmania החדש יספק לכם לא מעט שעות של כיף. כאמור המשחק זמין כבר עכשיו בחנויות ה-Epic Store ו-Uplay.

ברוכים הבאים לתחרות

ככל הנראה שההגעה של Satisfactory לחנות של Steam הצליחה להלחיץ קצת את מפתחי Astroneer. למי שלא מכיר את המשחק, Astroneer הוא משחק שבו ננחת נחיתת חירום על כוכב חדש ועליו נקים את הבסיס שלנו שבעזרתו נחצוב את משאבי הכוכב השונים. נשמע לכם מוכר? כנראה שגם המפתחים הבינו שיש הרבה דימיון בין המשחק שלהם ל-Satisfactory והטריילר החדש עבור המשחק הצבעוני הוא בעצם הכרזת מלחמה בין שני המשחקים. בטריילר החדש אנו רואים סוגי מכונות החדשות שיגיעו למשחק. ושמשחק המפעלים הטוב ביותר ינצח.

כדור הרגעה

אחרי 20 שנה של המתנה קיבלנו את ההכרזה על המשחק חדש בסדרת Crash Bandicoot. כידוע, המשחק החדש והרביעי ימשיך לצעוד בדרך שסללה סדרת המשחקים המפורסמת אך מיד לאחר ההכרזה המפתחת הוצפה בשאלות מצד הגיימרים. שחקנים רבים חששו בגלל שהמשחק יופץ עליו ידי Activision, חברה שנודעה בשנים האחרונות בגלל אהבתה הגדולה לכסף, המשחק יהיה מלא ב-Microtransactions. בעקבות החששות הרבים, המפתחת הוציאה הודעת הרגעה שאומרת "Crash 4 לא יכיל מיקרו-רכישות בכלל ובכל הגירסאות הדיגיטליות יתקבלו סקינים".

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י