הרשמה

נחשפו משחקי Games With Gold של חודש יולי

מירוצים, אקשן, הרפתקאות וכדורסל מכות!

משחקים בחינם בלי תוספת תשלום זה תמיד טוב, אבל מה נקבל החודש?

חודש חדש, משחקים חדשים! אנחנו כבר כמעט בחצי חודש יולי, שזה אומר משחקים חדשים עבור Games With Gold ב-Xbox, אבל האם הם שווים את הטרחה? האם הם שווים יותר מהמשחקים שמגיעים החודש ל-PS plus? התשובה הקצרה היא: לא, גם הקהל אומר את אותו הדבר, אבל הם עדיין מעניינים מאוד! בואו נראה מה אנחנו מקבלים בפועל:

WRC 8 FIA World Rally Championship

אז המשחק הראשון שאנחנו מקבלים הינו משחק המרוצים הרשמי של אליפות העולם במירוצי מכוניות לשנת 2019, WRC 8, אשר יצא בשנה שעברה. המשחק מכיל יותר מ-100 מסלולים ביותר מ-14 מדינות שונות יחד עם מצבי Singleplayer ו-Multiplayer ופעילויות שבועיות, בנוסף למצב תחרותי.

Dunk Lords

אם לא שמעתם על המשחק הזה, אנחנו לא נאשים אתכם, גם אנחנו לא ראינו או שמענו עליו עד עכשיו, המשחק הוא משחק כדור סל 2 על 2 והקאץ' הוא שזה משחק beat-em-ups! מה? כן! משחק כדורסל שהוא beat-em-up! לא מבינים על מה אנחנו מדברים? בואו תצפו אתם בטריילר למשחק.

Saints Row 2

אוקיי, ועכשיו למשחקים שמגיעים עבור שחקני Xbox 360: המשחק הראשון ששחקני שירות ה-Gold מקבלים הוא Saints Row 2. המשחק מתרחש כ-5 שנים אחרי עלילות המשחק המקורי ב-Stillwater על מנת להנהיג את כנופיית Street Saints השלישית כנגד 3 כנופיות שונות ששולטות באזורים השונים של העיר ותאגיד Ultur ששולט בעיר. אם כל זה נשמע מסובך תזכרו: GTA, רק משוגע.

Juju

המשחק האחרון שמגיע עבור שחקני Xbox 360 במסגרת Games With Gold, הוא עוד משחק פחות מוכר שנקרא Juju. מדובר משחק co-op פלטפורמר חמוד שכולל קרבות בוסים גדולים ומצבי אתגר שונים.

האם אתם מרוצים מהמשחקים של חודש יולי עבור Games With Gold? מוזמנים לספר לנו את דעתכם עליהם!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י