הרשמה

עושים היסטוריה: אתיופיה

ממשיכים את המסע של Civilization VI - New Frontier Pass

לפעמים גם כמה מקדשים והרבה הרים יוכלים לנצח את המשחק

לפני חודש וחצי קיבלתי לידיי את חבילת New Frontier Pass עבור Civilization VI ועשיתי את צעדיי הראשונים בה עם החלק הראשון שלקח אותי לדרום אמריקה עם הרחבת המאיה וקולומביה. ההרחבה הקודמת הייתה חביבה ומנהיגי האומות הביאו רוח מרעננת למשחק אך לאחר המתנה של כחודש וחצי, השבוע (ב-23.7) נקבל את החלק השני של חבילת ה- New Frontier Pass שתקח אותנו הפעם לאפריקה ומשם הישר לאתיופיה. ההרחבה החדשה מוצעת בחינם כחלק מה-New Frontier Pass או שתמכר באופן נפרד במחיר של כ-5 דולרים. אז מה יש לאתיופיה להציע לנו?

בראש האומה האתיופית יעמוד מנליק השני (Menelik) ובתור מישהו שהפסיק את העבדות במדינה וקידם אותה טכנולוגית בצורה משמעותית אין מישהו מתאים יותר ממנו. כוחה של האומה האתיופית על פני אומות אחרות הוא בעיקר במישור של אמונה (Faith). לדוגמא היכולת המיוחדת של האומה האתיופית תעניק להם עוד נקודות אמונה מכל משאב שנמצא בשליטתם ודרכי מסחר בינלואמיות יגדילו את סכום הנקודות אף יותר, דבר שיאפשר רכישה של מוזיאון ארכיאולוגי ויחידות של ארכיאולוגים. בצד הלוחמני למנליק השני יש יחידת פרשים שחזקה יותר מהפרשים הרגילים במשחק ובנוסף לכך הם אינם מושפעים מהחיסרונות של תנועה על הרים.

ההתמקדות של אתיופיה הוא על עצם היותה איזור ואומה הגנתית, רוחנית ובעלת תרבות עשירה. איזורי ההרים הם האיזור בו לאומה יש הכי הרבה יתרונות כמו בונוס התקפה עבור כל היחידות בהרים או מקדשים מיוחדים שיכולים להיבנות רק באיזור זה.


כאמור ה-Ethiopia Pack תיהיה זמינה ב-23.7 בחינם כחלק מה- New Frontier Pass או ברכישה נפרדת עבור 5 דולרים.
מה אתם חושבים על האומה החדשה שמצטרפת למשחק? תנסו אותה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י