הרשמה

פרטים חדשים על Flight Simulator 2020 נחשפים

עם כל יום שעובר אנחנו מקבלים עוד פרטים על משחק הטיסה העצום

מוכנים לכבוש את השמיים?

חודשים רבים של המתנה וציפייה הגיעו לקיצם שבוע שעבר, כאשר קיבלנו סוף סוף את תאריך תחילתה של הבטא וכמה ימים אחר כך גם את תאריך ההשקה של אחד המשחקים השאפתניים והמצופים ביותר של השנים האחרונות: Flight Simulator 2020. אם במקרה פיספסתם את זה נזכיר שהבטא של המשחק צפויה להתחיל ב-30 ליולי והשקת המשחק המלא מתוכננת ל-18 באוגוסט, עוד קצת פחות מחודש. אך עכשיו לאחר שעול ההשקות ירד מעל גבה, מפתחת המשחק מתפנה לספק לנו פרטים חדשים ונוספים על משחק הטיסה החדש שלה.

הדבר הראשון שהוצג השבוע על ידי המפתחת (Asobo) הוא העותק הפיזי של המשחק. בגרסתו הדיגיטלית, Flight Simulator 2020 יצריך הורדה של כ-100 עד 150 ג'יגה. מהסיבה הזו, מעט מאוד אנשים ציפו שהמשחק יקבל עותק פיזי, אך הסטודיו הצליח להפתיע את כולם: הגרסה הפיזית של המשחק תגיע במארז של כ-10 דיסקים עם משקל כולל של 85 ג'יגה. Asobo ציינה כי מי שיקנה את הגרסה הפיזית יקבל איתה מפתח דיגיטלי למשחק אך גם אם לא ישומש הדיסקים לא יחסירו מידע והם יכילו את כל עולם המשחק והמטוסים שמסופקים על ידי מיקרוסופט.

אם אתם תוהים מה זה אומר "מטוסים שמסופקים על ידי מיקרוסופט", אז המפתחת נגעה גם בתחום התוספות והמודים למשחק. צוות הפיתוח של המשחק יודע שמשחקי טיסה הם גן עדן עבורי מודרים ולכן Asobo הודיעה ש-Flight Simulator 2020 יכיל חנות שבה יהיה אפשר למכור ולקנות מודים עבור המשחק. המודים שאנו צפויים לקבל הם מודלים של מטוסים ושדות תעופה שונים אשר יגיעו מסטודיואים ואנשים פרטיים שיעבדו בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ויאושרו באופן פרטני על מנת שהמודים שלהם יעבדו כמו שצריך ולא יפגעו בחווית המשחק הבסיסית.

Flight Simulator 2020 יושק ב-18 לאוגוסט עבור המחשב וה-Xbox One.
מה אתם חושבים על הפרטים החדשים? האם תרכשו גירסא פיזית או מודים? ספר לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:09 20.07.2020 | Nimrodfeldman555 Nimrodfeldman555

    אני כבר קניתי את המשחק ובגרסא המורחבת שלו ואני כבר לא יכול לחכות לתאריך 18.08.2020 יאללה שיגיע כבר היום הזה שנים חיכיתי לסימולטור המדהים המהמם והמציאותי הזה אז עוד קצת סבלנות וזה יגיע ובגדול

  2. 2

       | פורסם ע"י