הרשמה

טסו ב-F15 של חיל האוויר ב-Flight Simulator 2020

הגיע הזמן לטוס מעל למהירות הקול

עכשיו רק צריך שיוסיפו נשקים למשחק

היום אנחנו מציינים בדיוק 5 חודשים מאז השקתו של Flight Simulator 2020. במשך חמשת החודשים האחרונים קיבלנו מספר עידכונים לסימולטור שתיקנו עשרות באגים ושיפרו את עולם המשחק שלו משמעותית כשגם קיבלנו סוף סוף תמיכה ב-VR. אך למרות העידכונים המבורכים שהמשחק קיבל, יש משהו ששחקנים רבים (ואני בניהם) חושקים בו ועוד לא קיבלו את מבוקשם- מטוסים חדשים. נכון שמאז ההשקה יצאו לחנות מספר מטוסים "חדשים" אך הם היו לרוב גירסאות חדשות של מטוסים קיימים. כבר במשך כמה חודשים אנחנו שומעים על ה-CRJ שנמצא בפיתוח של Aerosoft אבל עכשיו ניראה שאנחנו קרובים מאוד לקבלה של מטוס חדש לגמרי וזה לא אחר מה-F15 האייקוני.

ה-F15 שיצטרף בזמן הקרוב ל-Flight Simulator 2020 נבנה על ידי DC Designs שמפתחת כבר הרבה זמן מטוסים למשחקי טיסה שונים כמו X-Plane 11, Prepar3D ועכשיו גם עבור Flight Simulator 2020. על פי DC Designs המודל של ה-F15 נוצר על בסיס סריקות תלת-מימדיות של המטוס האמיתי על מנת שהמודל יהיה כמה שיותר מדויק. בנוסף לכך, DC אף אומרים שהמטוס וקוקפיט כולו יעבודו בצורה מדויקת, כולל המראות האחוריות שנמצאות על חופת המטוס ותתאפשר גם טיסה במצב VR. מטוס ה-F15 של DC יהיה תוסף צד שלישי ששחקנים יצטרכו לרכוש אך בזמן הרכישה השחקנים יקבלו 4 דגמים של המטוס- C,D,E ו-I שהוא הדגם שבו משתמש חיל האוויר. שחקנים אשר יבחרו לטוס בדגם ה-F15I יקבלו מטוס שצבוע כמו מטוסי חיל האוויר, כש-DC אמרו שהמטוס נצבע על בסיס מטוסיה של טייסת 69.

הסטודיו המפתח הוסיף ואמר שהטילים שנמצאים בתמונות יהיו גם במטוס הסופי במשחק אך לצערנו לא יהיה ניתן להשתמש בהם בגלל שלמשחק אין את המערכות המתאימות.
כרגע אין תאריך השקה סופי ל-F15 אך לדברי DC הוא צפוי להגיע בימים הקרובים ואפילו מחר.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

מה דעתכם על ה-F15 של DC? האם תרכשו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י