הרשמה

סיכום שנת 2020 - מעכשיו גם במשחק

אחרי סדרת כתבות סיכום השנה שלנו, מגיע תורו של משחק סיכום שנה

אין ויכוח, זה ה-Game of the Year של שנת 2020

שנת 2020 הייתה צריכה להיות הסמל של העשור השני של המאה 21 בסימן של התפתחות וקידמה אבל היא הייתה רחוקה מאוד מזה וממה שכולם ציפו עבורה. ומה כבר אפשר להגיד על שנת 2002 שעוד לא נאמר? כידוע, השנה הייתה ברובה שנה נוראית בהרבה תחומים ומלאת אסונות ודברים רעים בסדרי גודל משתנים. היא הייתה כל כך עמוסה באותם אירועים שכבר הספקנו לשכוח את רובם או שניראה לנו שעבר כל כך הרבה זמן שהם בכלל קרו בשנה אחרת. אך אם יש משהו שלא נוכל לשכוח, לא משנה כמה נרצה, זאת את מגפת הקורונה שתקפה את העולם כבר בתחילת השנה ונמצאת איתנו עד היום.

עוד ב-Vgames:

לכבוד סיומה של שנת 2020 הנוראית ועם פתיחתה של שנת 2021 מפתח משחקים אחד יצר משחק שמסכם את השנה החולפת. המשחק שניקרא בפשטות "2020 המשחק" הוא משחק פלטפורמה קטן שאפשר לשחק בקישור כאן בדפדפן שלכם. סביר להניח שלא יקח לכם יותר מ-3 דקות כדי לעבור את 2020 המשחק, אך במהלך ה-3 דקות האלו אתם תעברו באירועים הגדולים של שנת 2020. בתחילת המשחק אתם תפגשו את שריפות הענק שהיו באוסטרליה ותחלצו קואלה מהלהבות, לאחר מכן תפגשו את וירוס הקורונה ותרוצו לתורי הענק שבסופר על מנת להצטייד באוכל ובהרבה יותר מידי נייר טואלט. עם כיסים מלאי נייר טואלט תעבורו מול העסקים הסגורים בזמן שתזכרו איך כמה מהמניות הגדולות בשוק צנחו. לא אעבור על כל אירוע המשחק כי שנת 2020 הייתה באמת עמוסה ומלאה אירועים, רק אזכיר את עלייתו של הטיקטוק, המירוץ לנשיאות ארצות הברית ומחאת Black Life Matters.

לבסוף אחרי שתשרדו את כל האסונות ותסיימו את המשחק תקבלו את ההודעה שכתב מפתח המשחק מקס: "השקעתי חצי שנה בפיתוח המשחק הזה לבד. משחקים הם התשוקה שלי ואני חולם לעשות את זה במשרה מלאה. אם אהבתם את המשחק, בבקשה תשקלו תרומה על מנת שאוכל להשקיע את כל כולי ביצירת משחקים."
נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מקס גייס כבר מעל ל-20,000$.

מה דעתכם על המשחק הקטן? האם ניסיתם אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:08 17.01.2021 | ohadcal ohadcal

    ענקקק

  2. 2

       | פורסם ע"י