הרשמה

שמועה: הכותר הבא בסדרת Assassin's Creed יקח אותנו להודו

התגעגעתם להודו? כנראה שבקרוב נחזור אליה

האם הרעיונות למיקומים מתחילים לאזול לסדרת המתנקשים?

בדרך כלל עובר קצת זמן עד שאנחנו מתחילים לשמוע על כותר ה-Assassin's Creed הבא, אבל הפעם אנחנו די מופתעים. לרוב Ubisoft תשיק את הכותר החדש בסדרת הדגל שלה, ובאותו זמן פתאום נתחיל לראות שמועות שעולות ברשת ומפזרות רמזים על הכותר הבא. השמועות האלו התבררו ב-99% מהמקרים להיות נכונות, מה שמוביל את הקהילה לחשוב שאלו לא באמת שמועות, אלא טפטופי מידע מוקדמים של Ubisoft בעצמם כדי לראות איך המעריצים שלהם יגיבו לתקופת הזמן או הפיצ'רים המוזכרים.

קחו למשל את Valhalla, הכותר האחרון בסדרה, שגל שלנו נהנתה ממנו מאוד. בחודש מאי, שנת 2019, סיפרתי לכם על שמועה כי המשחק יקרא Ragnarok, יכיל מצב קו-אופ ל-4 שחקנים ויתן לנו להילחם לצד ראגנר לות'ברוק האגדי. פרטי המידע האלו התבררו כשגויים עם יציאתו של Valhalla, אבל דברים כמו תקופת הזמן, המדינות בהן נבקר ופרטי גיימפליי אחרים דווקא היו נכונים. במקרה, ההרחבה האחרונה של Assassin's Creed: Odyssey שנקראת The Fate Of Atlantis, הושקה כשבועיים לפני שהשמועה עלתה לאוויר, בחודש אפריל.

נלך אחורה יותר, שנת 2016. יוביסופט בדיוק השיקה את הרחבת Jack The Ripper עבור Assassin's Creed: Syndicate שהתרחש בלונדון. שבועיים לאחר ההשקה, סיפרנו לכם כי הסטודיו עובד על הכותר הבא בסדרה ששם אותנו במצרים. אתם שמים לב לרצף מסויים?

הפעם, שמועה חדשה שעלתה ברשת מעידה כי הכותר הבא בסדרת המתנקשים יקח אותנו להודו בתקופת המאה ה-17. אם אתם מגרדים את הראש ואומרים "רגע, לא יצא כבר משחק בהודו?" אז אתם צודקים לגמרי. 2016 ראתה גם את השקתו של כותר הספין-אוף Assassin's Creed Chronicles: India, משחק דו-מימדי שנתן לנו לגלם מתנקש הודי, אבל הפעם נראה כי יוביסופט מתכננת ללכת על תקופת הזמן הזו בכל הכוח. לפי פרטי המידע שדלפו ל-4Chan, המשחק יהיה הפעם הראשונה מאז Liberation בה הדמות הראשית תהיה אישה כברירת מחדל, בלי אופציה לבחור את מין הדמות כמו בעבר.

מפת המשחק תהיה גדולה יותר מ-Valhalla ותאפשר חקירה של אזורים כמו בנגלדש ופאקיסטן, לצד ביקור באתרים אייקוניים כמו הטאג' מהאל. הוא יהיה בלעדי לקונסולות הדור-הנוכחי ואין שום תכנון לשחרר גרסה לקונסולות הישנות. מבט חטוף על התגובות בפורום מעידות כי הקהילה לא בדיוק מתרגשת במיוחד מהשמועה החדשה, אבל אותנו מעניין לשמוע מה אתם חושבים על העניין? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:20 17.01.2021 | nakiii nakiii

    תנו לי חצי שעה בערב פנוי אני כותב לכם מה העלילה גמפליי ומה החידושים.. ספוילר - דומה מאוד לקודמים עם צעעים אחרים

  2. 2

    17:20 17.01.2021 | YotiMoti YotiMoti

    נשמע לא משהו בלשון המעטה....

  3. 3

    22:25 02.07.2023 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    סתם נתקלתי בזה ו... אנחנו הולכים לעירק אבל תכלס אני יכול לראות את הדמיון בין עיראק להודו

  4. 4

       | פורסם ע"י