הרשמה

העידכון הבא ל-Flight Simulator 2020 יספק שיפור ביצועים דרמטי

הענק המאיים כבר לא כל כך מאיים

תודה שבחרתם לטוס איתנו!

זה מרגיש כאילו עברו רק כמה שבועות מאז ההשקה הכה מצופה ומרגשת (לפחות עבורי) של Flight Simulator 2020 אבל בפועל עברה כמעט שנה. בחודשים שעברו סימולטור הטיסה הריאליסטי של מיקרוסופט קיבל מספר עידכונים שהוסיפו לו תוכן רב בין אם זה תמיכה במשקפי VR, מטוסים חדשים או פירוט נוסף ואתרים חדשים שקיבלו מקומות מסוימיים בעולם כמו ארצות הברית, יפן ואנגליה. אמנם רשימת הבקשות מצד הקהילה לפיצ'רים חדשים היא ארוכה מאוד אך בראש סדר העידפיות של כלל השחקנים נמצאת הבקשה לשיפור בביצועים. מאז ההשקה הרבה מסתכלים על Flight Simulator 2020 כעל Crysis החדש כשהוא סוחט גם את החומרה החזקה ביותר עד הטיפה האחרונה.

צוות הפיתוח של Flight Simulator 2020 התייחס לנושא הביצועים מספר פעמים אך עכשיו ניראה שמשהו ממשי סוף סוף מתחיל לקרות. בראיון האחרון שקיימו מספר מפתחים מ-Asobo הם דיברו על האופטימיזציה שהם היו צריכים לבצע למשחק כדי שיוכל לרוץ על ה-Xbox Series X|S. כחלק מנושא זה הם הראו שינויים מסוימים שבוצעו למנוע המשחק כולל מספר חלקים שנכתבו לגמרי מחדש. שינויים אלו הביאו לשיפור ביצועים עצום למשחק ובסירטון אף קיבלנו הדגמה קצרה שהראתה כיצד ביצועי המשחק עלו מאיזור ה-40FPS ל-60FPS כשבו זמנית גם העומס על המעבד וזיכרון המערכת הופחת. על פי המפתחים ישנם מפרטים שבהם השיפור שהוצג היה פי 2 מהמצב המקורי. בהחלט סיבה למסיבה.

בנוסף לביצועי המשחק הרגילים ששופרו גם הביצועים במצב ה-VR שופרו וה-Draw distance הוגדל אף כאן. שיפורים אלו יגיע כחלק מ-Sim Update 5 שיגיע ב-27 לחודש הנוכחי. באופן אישי אנחנו כאן בצוות מאוד מתרגשים לעידכון החדש ומחכים לנסות אותו.
מה דעתכם בנושא? האם גם אתם מחכים לעידכון? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:40 01.07.2021 | elad9219 elad9219

    חדשות מצוינות, תודה.

  2. 2

       | פורסם ע"י