הרשמה

מה התוכניות העתידיות של מפתחי Flight Simulator 2020?

אחרי ההשקה המוצלחת מגיע תורם של המטוסים החדשים

עוף גוזל, תחתוך את השמיים!

זה קצת מרגיש כאילו עבר כבר נצח אבל בפועל עברו רק שלושה וחצי שבועות מאז השקתו של אחד מהמשחקים הגדולים של השנה- Flight Simulator 2020 ועכשיו אנו מקבלים מצוות הפיתוח מעט נתונים על ההשקה ועל התוכניות העתיד שלהם עבור המשחק. המידע התפרסם בלילה שבין חמישי לשישי והוא מגיע אלינו מפוסט שפירסם צוות הפיתוח באתר הרשמי של המשחק לצד סירטון חדש ומדהים ביופיו כמו שרק Flight Simulator יודע להציג אשר חוגג את ההשקה המוצלחת ועשרות הביקורות המשבחות מאוד שהמשחק קיבל מסביב לגלובוס.

הפוסט עמוס בהמון מידע על המשחק ואם עתיד הפיתוח של המשחק מעניין אתכם אני ממליץ לכם לקרוא אותו. בין כל הפרטים, הפוסט מציג לנו את חלק מנתוני ההשקה של Flight Simulator 2020 וביצועי השחקנים עד היום. כמעל למיליון משתמשים של שירות GamePass הורידו את המשחק ביום השקתו, נתון שמציב את Flight Simulator כהשקה הגדולה ביותר ב-GamePass. לצערנו, צוות הפיתוח של המשחק לא פירט כמה אנשים הורידו את המשחק דרך Steam ודרך ה-Microsoft Store אך אפשר להניח שגם שם יש עוד כמה מיליוני שחקנים.

הפוסט מציג לנו גם את תוכניות הצוות לחודשים הקרובים בתחום המדיה והעבודה עם הקהילה על הבעיות הגדולות במשחק כשעידכון חדש שיתקן את חלק מהבאגים צפוי לצאת כבר ב-24 לספטמבר. לצד פירסום הפוסט, מפיצת המשחק- Aerosoft ערכה אירוע מיוחד שנקרא NextSim. אירוע זה סבב סביב היצירות הבאות של החברה כשבראשן סופר על המטוסים הראשונים שיגיעו למשחק מחברת צד שלישי בשיתוף עם Aerosoft. בסירטון שהעלתה החברה ליוטיוב קיבלנו הצצה למטוס הראשון שיצטרף למשחק והוא ה-CRJ שיגיע בשלושה דגמים שונים, ה-CRJ700ER/900/1,000. החברה מתכוונת להוציא את המטוס כבר השנה אך היא לא מתחייבת לזה נכון לעכשיו. בנוסף ל-CRJ יש עוד מטוסים שנמצאים ברשימה של Aerosoft כמו ה-Twin Otter, A319, A320,A321 וה-A330 אך נאמר כבר עכשיו שמטוסים אלו לא יגיעו למשחק בזמן הקרוב ויש לנו תקופה המתנה ארוכה לקראתם.

בואו נדבר, מה אתם חושבים על התוכניות של צוות הפיתוח? האם אתם מתרגשים לקראתן?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י