הרשמה

8 מטוסים שהייתי רוצה שיתווספו ל-Microsoft Flight Simulator

מגוון המטוסים של Flight Simulator השאיר אותי עם טעם של עוד

בבקשה תתנו לי יותר מטוסים מוזרים ומוגזמים לטוס איתם בכל העולם

אם תעברו על כל הכתבות שלנו באתר שכתבנו על Flight Simulator 2020 אתם תראו שאת מרביתן אני כתבתי (8/12) וזה ממש לא במקרה. מהרגע הראשון ששמעתי על סימולטור הטיסה של מיקרסופט המוח שלי התפוצץ ואני יכול להגיד בלב שלם שזה הוא אחד המשחקים שהכי ציפיתי להם ועקבתי אחריהם בשנים האחרונות. לשמחתי החברים שלנו במיקרוסופט ישראל העניקו לי גישה מוקדמת למשחק המלא לפני יציאתו (מכאן אודה להם רבות!) ומאז יש לי כבר מעל 100 שעות טיסה בהן טסתי בכל רחבי הארץ והעולם ועם כל 30 המטוסים שמוצעים כחלק מגירסאת ה-Premium של המשחק. למרות מגוון המטוסים שקיים במשחק ובגלל היותי חנון מטוסים גדול, החלטתי לאסוף 8 מטוסים מיוחדים (כל אחד בדרכו שלו) שהייתי שמח שיתווספו למשחק.

Grumman F-14 Tomcat

האמת שהמטוס הראשון שעלה לי לראש כשהתחלתי לשחק עם הרעיון של הרשימה הזאת הוא ה-F14 פשוט כי הוא מרשים כל כך. מלבד עצם היותו אחד המטוסים הפוטוגניים ביותר שיש, ל-F14 יש את היכולת לטוס כאשר כנפיו מקופלות ומוטות לאחור ולפתוח אותן למצב מאוזן תוך כדי טיסה. לקיפול הכנפיים יש מגוון יתרונות וסיבות אך בין היתר, קיפולן מאפשר ל-F14 לבצע פניות בצורה חדה וזריזה. הלוואי והייתי יכול לקחת את ה-F14 עם כנפיים מקופלות לסיבוב בתוך הגראנד קניון של Flight Simulator 2020.

Airbus A380

מיקרוסופט בחרה לכלול במשחק רק 3 מטוסי נוסעים כשהגדול ביותר מבניהם הוא ה-Boeing 747 בעל 4 מנועים וקומה וחצי של מקומות ישיבה. לפי דעתי ולפי הרבה הודעות שראיתי בפורומים שונים, המשחק מעט לוקה בחסר בתחום מטוסי הנוסעים ושחקנים משתוקקים לקבל עוד מטוסים גדולים וחדשים לטוס בהם. אך ברגע שיושבים בקוקפיט של ה-747 אי אפשר שלא לפנטז על הטסת מטוס הנוסעים הגדול ביותר שקיים ה-A380 עם מעל 500 מקומות הישיבה שלו.

Antonov An-225 Mriya

אם כבר דיברנו על מטוסי נוסעים גדולים אי אפשר שלא לדבר על המטוס הגדול ביותר בעולם, ה-Antonov An-225. המטוס המפלצתי הזה הוא בעל 6 מנועים, 32 גלגלים, שוקל 285 טון ויכול להטיס כמעט כל דבר בעולם כמו מסוקים, כלי שיט וטנקים במשקל של עד 250 טון לטווח של מעל 15,000 קילומטרים. זאת ללא ספק מפלצת מעופפת שתקבל הרבה תשומת לב מכל שחקן שבסביבתה ותהווה אתגר הטסה אפילו לטייסים המנוסים ביותר שיש. 

Supermarine Spitfire

למרות ריבוי מטוסי הפרופלור במשחק הייתי חייב להוסיף עוד אחד לרשימה, אבל אמרתי לעצמי שהוא חייב להיות אחד קלאסי ואין קלאסיקה יותר גדולה מה-Spitfire. יותר מ-20,000 יחידות של המטוס הנהדר הזה נוצרו כשהעם הבריטי מעניק לו כבוד גדול עד היום בשל היותו אחד המגנים הגדולים על אנגליה בזמן מלחמת העולם השניה. לא רבים יודעים זאת אבל המטוס אפילו עשה עליה לארץ בתקופת מלחמת העצמאות ועזר בקרבות הקשים שלה. נוסיף להיסטוריה שלו את המראה והסאונד האייקוני וקיבלנו את המטוס האולטימטיבי לטוס איתו בתעלת למאנש.

Concorde

אם כבר דיברנו על החוסר במטוסי נוסעים והזכרנו אייקונים אנגליים צריך להזכיר גם את מטוס הקונקורד - מטוס הנוסעים המהיר ביותר בעולם. המטוס פותח כשיתוף פעולה בין צרפת ואנגליה והחל לטוס כבר בסוף שנות ה-60. הפרט המעניין ביותר עליו הוא מהירות הטיסה שלו שהגיע לכ-2,150 קמ"ש. לצורך ההשוואה, ל-A380 שהזכרתי קודם יש מהירות טיסה של "רק" 1,180 קמ"ש ול-F14 יש יכולת לטוס בכמעט 2,500 קמ"ש, כך שהקונקורד לא רחוק מאוד ממנו. הוא אמנם לא יכול להכיל הרבה נוסעים אבל טיסה עליו מלונדון לניו-יורק תקח לכם פחות משלוש שעות.

McDonnell XF-85 Goblin

עכשיו אנחנו מגיעים לחלק היותר ביזארי של הכתבה עם המטוסים המשונים שפיתח צבא ארצות הברית לאורך השנים. ה-XF-85 Goblin הוא אב-טיפוס למטוס קרב זעיר שפותח בימי מלחמת העולם השניה כשהוא תוכנן להיות מטוס אשר מגן על מפציצים גדולים ממטוסי יירוט אויבים. ה-XF-85 תוכנן להיות מותקן על גבי אחד ממנשאי הפצצות של המפציצים כשהוא ייזרק ממנו בזמן הצורך. כמו שאפשר לראות המטוס היה קטן מאוד והדלק שלו הספיק רק לשעה ועשרים דקות של טיסה במהירות של מעל 1,000 קמ"ש. למרות יכולות הטיסה המוגבלות שלנו אני חושב שהוא יכול להיות אחד המטוסים המהנים ביותר שיהיו במשחק.

Lockheed U-2

על ה-U-2 שמעתי בפעם הראשונה כבר לפני כמה שנים בזכות אחד הפרקים של ה-MythBusters והתלבטתי אם להכניס אותו לרשימה או את ה-Blackbird. שני המטוסים הם פלאי הנדסה מטורפים כשלכל אחד מהם את היתרונות והחסרונות שלו, ולמרות שה-U-2 בכלל לא מהיר כמו הציפור השחורה הוא יכול לטוס יותר גבוהה מכל מטוס אחר ולהגיע עד לגובה של 21 קילומטרים. עוד תכונות טיסה מוזרות שיש למטוס הן הכנפיים הארוכות והדקות שלו שמצריכות עזרה מרכבים בכל נחיתה והמראה. חושבים שאתם אלופים בנחיתות ב-Flight Simulator? תנסו להנחית מטוס עם כנפיים כאלה ארוכות ודקות.

Grumman X-29

המטוס האחרון שהחלטתי להכניס לרשימה הוא מטוס ניסוי שפותח עבור נאס"א. הפרט הכי בולט ב-X-29 הוא שתי כנפיו המתוחות קדימה ושני כנפונים קטנים שלפניהן שנועדו להבטחת יציבותו של המטוס. מלבד היותו מטוס בעל עיצוב חדשני ומיוחד ה-X-29 היה קל וזריז במיוחד ובשל תכונות אלו הוא היה מקור לאהבה גדולה מצד רוב הטייסים שישבו בקוקפיט שלו. אני בטוח שאם Aerosoft יוסיפו למשחק את ה-X-29 הוא יהפוך מהר מאוד לאחד המטוסים האהובים ביותר על טייסי פעלולים וטייסים מקצועניים כאחד.

יש עוד עשרות מטוסים מיוחדים שחשבתי עליהם ויכולתי להכניס לרשימה הזאת אבל הייתי שמח לשמוע מכם, איזה מטוסים אתם הייתם רוצים שיתווספו ל-Flight Simulator 2020?

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:58 31.08.2020 | elad9219 elad9219

    עם הזמן יתווספו עוד מטוסים והסימולטור כל הזמן ימשיך להשתפר מכל הבחינות.
    אם במשחק רגיל בד''כ יוצא כל כמה זמן עדכון, לפעמים גם DLC וכו', אז בסימולטור כזה פי כמה וכמה. זה מראש מיועד כדי שגם אנשים וכל מיני חברות יפתחו בשביל זה כל מיני דברים, חוץ מעדכונים שגם מייקרוסופט עצמה תוציא.

  2. 2

       | פורסם ע"י