הרשמה

"שנה טובה" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ספטמבר

אז אילו משחקים פותחים איתנו את שנת הלימודים המוזרה הקרובה?

הנוקמים מגיעים, טוני הוק וטומי אנג'לו חוזרים ואחד המשחקים האהובים עליי מתחילת העשור מקבל שכבת צבע חדשה

מי לכל הרוחות יודע מה עוד יקרה ב-2020. השנה הנוראית הזו קרובה להסתיים, כשאנחנו נכנסים לחודש התשיעי שלה וכמו בכל חודש, אני כאן כדי לתת לכם את ההצצה המלאה למשחקי החודש הגדולים שתוכלו לשחק. חודש ספטמבר הולך להיות חודש מעניין במיוחד, שכן כפי שכבר תראו, רוב המשחקים הגדולים בו מרוכזים בשבוע וחצי הראשונים שלו, מה שבוודאות יוביל להרבה דילמות ובחירות בקרב גיימרים לגבי המשחק עליו הם רוצים להוציא את כספם. כדי לעזור לכם להחליט, הנה סקירה קצרה של משחקי חודש ספטמבר!

Crusader Kings III - PC

סדרת האסטרטגיה האדירה של Paradox Interactive חוזרת למשחק שלישי בסדרה! המשחק יחזיר אותנו לימי הביניים, כשאנחנו נשחק שליט שחי בתקופה שבין הוויקינגים לנפילת האימפריה הביזנטית. כיאה למשחק בסדרת Crusader Kings, השחקן לא רק הולך להילחם בקרבות ולהזיז צבאות - בחירות קשור שישפיעו על הממלכה שלכם יעמדו בפניכם. בין אם מדובר בבחירות של סוג הממשל איתו תנהלו את הממלכה או מה עמדתכם בנוגע להומוסקסואליות - כל בחירה שתעשו תשפיע על קמפיין השחקן היחיד שלכם.
המשחק צפוי לצאת ב-1 בספטמבר.

Spellbreak - PS4, Xbox One, PC, NIntendo Switch

אנחנו נמשיך עם אחד המשחקים עם הקונספט הכי מפתיע שראיתי לאחרונה. Spellbreak הוא משחק מסוגת ה-Battle Royale הפופולרית מאוד, רק שבניגוד למתחרות שכמעט תמיד הולכות לכיוון של פעולה, יריות ורובים (עם נגיעות של מדע בדיוני פה ושם), המשחק הזה יעשה שימוש בקסמים. כל שחקן יוכל לבחור מבין ששת הקלאסים השונים ולהילחם בעזרת קסמי אש, רוח וקרח כדי להיות האחרונים ששורדים את הקרב. המשחק הוא משחק חינמי, כך שתוכלו להוריד אותו ולשחק בו ברגע שהוא יצא על הקונסולות השונות ועל המחשב האישי.
המשחק צפוי לצאת ב-3 בספטמבר.

Marvel's Avengers - PS4, Xbox One, PC

עוד מישהו זוכר את הטיזר הראשוני שקיבלנו ב-2017 למשחק הזה? שלוש שנים לאחר אותו הטיזר המסקרן, אנחנו סוף סוף זוכים לראות את הנוקמים האהובים על כולנו מגיעים לקונסולות והמחשבים שלנו (שלא במסגרת משחקי Marvel Ultimate Alliance). המשחק שקיבל כבר כמה תקופות בטא יציג לנו את הנוקמים באחד המצבים הכי שבירים שלהם, כשכתוצאה של פיגוע טרור הרסני שגרם לכאוס ענק בסן פרנסיסקו, הנוקמים יצאו מחוץ לחוק. כעת עלינו לצאת למסע לטיהור שמם של הנוקמים, וכמובן שאנחנו נעשה את זה עם הרבה סטייל, כשתוכלו לשחק עם עוד שלושה חברים בקבוצה ולבחור את הנוקם המועדף עליכם מבין הששה שקיימים במשחק.

איירון מן, ת'ור, הענק הירוק, קפטן אמריקה, האלמנה השחורה והנוקמת החדשה שמצטרפת למשחק הזה, מיס מארוול (קאמאלה קאהן) יצאו למשימות שונות, יוכלו לעלות רמות ולהשיג יכולות חדשות לגיבורים האהובים עליכם. החדשות האחרונות בנוגע למודל ההתקדמות עם חברים יחד עם העובדה שכל דמות DLC שתגיע למשחק תביא עימה גם Battle Pass משלה גורמת לאנטגוניזם מצד המעריצים, אבל בואו נקווה שהמשחק יוכל לפצות על המודל העסקי שלו.
המשחק צפוי לצאת ב-4 בספטמבר.

NBA 2K21 - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

עוד שנה, עוד משחק כדורסל. האמת שהמשחק הזה פחות מעניין בגלל חידושים כאלה ואחרים שמגיעים אליו ויותר מעניין בגלל שהוא היה הראשון להציג את הרעיון של מודל עסקי חדש עם מחיר חדש למשחקי ה-PS5. החודש אנחנו נקבל את גרסת הדור הנוכחי של המשחק (דמו זמין להורדה כבר עכשיו בחנויות הדיגיטליות, אגב), כשמי שירצה לקבל את השדרוג של המשחק בחינם לדור הבא יצטרך לקנות את גרסת ה-Mamba Forever שתעלה 100 דולר(!). האם יהיה לכם שווה בכלל לקנות את המשחק לדור הנוכחי? אם אתם שחקני Switch אז התשובה ברורה, אבל לכל השאר... אני משאיר את ההחלטה בידיים שלכם.
המשחק צפוי לצאת ב-4 בספטמבר.

Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 - PS4, Xbox One, PC

סקייטבורדינג! המשחק כמעט ולא מקבל כאן הייפ בארץ, שזה מאוד מוזר בהתחשב בעובדה שחלק גדול מהגיימרים של היום גדלו על המשחק המקורי והמצויין ל-PS1. החידוש יביא לנו את שני המשחקים הראשונים במחיר של אחד, עם שיפורים גרפיים מרחיקי לכת לשלבים השונים והמהנים, מצבי משחק חדשים כמו האפשרות לשחק מול אנשים אחרים ברשת, יותר אפשרויות ליצירת הסקייטר שלכם ופארק משלכם ואפילו יכיל את רוב הפסקול המקורי! דמו של המשחק היה כבר זמין להורדה לאלו שהזמינו את המשחק מראש והדעה הרווחת היא שהולך להיות משחק נהדר. נקווה שהם צודקים.
המשחק צפוי לצאת ב-4 בספטמבר.

Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - PS4, Xbox One, PC

ברוכים השבים לפינה הקבועה של כתבת משחקי החודש: "משחק שנמצא כאן כי שמואל רוצה לדבר עליו ספציפית". Kingdoms of Amalur: Reckoning הוא, בעיניי לפחות, אחד מהמשחקים הכי פחות מוערכים של העשור הקודם. נכון, הוא לא היה אחד ממשחקי העשור, אבל הייתה לו תכונה אחת מאוד חשובה: הוא היה כיפי. משחק האקשן/תפקידים של Big Huge Games, 38 Studios ו-EA דאג לשים את האקשן במרכז ולשלב אותו בצורה נהדרת עם פנטזיה וקסם. אני שמחתי מאוד לראות שהמשחק קיבל רימאסטר ויחזור אלינו עם גרפיקה משופרת ושיפורים קלים למשחקיות (לא שהיה יותר מדי צורך בזה).
המשחק צפוי לצאת ב-8 בספטמבר.

WWE 2K Battlegrounds - PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

אחרי האסון שהיה WWE 2K20, אנחנו צריכים משחק WWE טוב לשם שינוי, ובואו נקווה ש-WWE 2K Battlegrounds אכן יהיה כזה. משחק ההיאבקות החדש מתיימר להיות כל מה שקודמיו לא: לא מציאותי, מאוד משוגע ומאוד ארקיידי. המשחק שייתן לנו לשחק עם 70 דמויות מרחבי העולם של ה-WWE, יאפשר לנו לשלב בין העבר של החברה (בתקופה שעוד נקראה WWF), להווה שלה עם קרבות שמזכירים יותר משחקים כמו WWE: All Stars מאשר את WWE 2K. מוכנים להפגיש בין האנדרטייקר לסטינג סוף סוף? אני מוכן.
המשחק צפוי לצאת ב-18 בספטמבר.

Serious Sam 4 - PC

המשחק Serious Sam 4 סוף סוף מגיע אלינו. וכן, הפעם אני רציני. בלי דחיות. אחד המשחקים עם הכי הרבה זמן בין חשיפה להשקה ברשימה הזו (הפיתוח שלו נחשף לראשונה ב-2013!), יתפקד כהקדם למשחק השלישי בסדרה, Serious Sam 3: BFE שיצא ב-2011. המשחק שהיה אמור להגיע אלינו בחודש שעבר, יביא את העולם של סם הרציני לדור הבא עם גרפיקה חדשה, יותר נשקים ויותר אויבים לחסל. אה, ואל תדאגו: Circle-Strafing היא עדיין הטקטיקה הטובה ביותר במשחק הזה.
המשחק צפוי לצאת ב-24 בספטמבר.

Mafia: Definitive Edition - PS4, Xbox One, PC

אז אחרי רימאסטר לא מוצלח למשחק השני בסדרה, המשחק הראשון מקבל את הצ'אנס שלו להמם אותנו, וזה נראה שבניגוד ל-Mafia 2, כאן נעשתה דווקא עבודה נהדרת על המשחק. הטריילרים האחרונים שהוצגו, בפרט הטריילר באירוע Gamescom, הציג לנו את העבודה שנעשתה על המשחק הראשון, כשהעיר Lost Heaven והפושעים שלה נראים פשוט מדהים עם אנימציות חדשות, טקסטורות ברזולוציה גבוהה ועיצוב חדש לעיר האייקונית. בואו נקווה שהחזרה לנעליים של טומי אנג'לו תהייה מלאה באקשן יותר מאשר בבאגים ובעיות ביצועים.
המשחק צפוי לצאת ב-25 בספטמבר.

Genshin Impact - PS4, PC, iOS, Android

מה לא נאמר על המשחק הזה. משחק האקשן/תפקידים הסיני של המפתחים ב-miHoYo שאב השראה ברורה מהמשחק המדהים של נינטנדו, The Legend of Zelda: Breath of the Wild נראה פשוט פנטסטי והכי חשוב - הוא חינמי לחלוטין. משחק העולם הפתוח ייקח אותנו ברחבי המפה כשנוכל לקפוץ, לטפס ולשחות בעולם של Teyvat. יכול להיות שהמשחק חיקה יותר מדי את Breath of the Wild, אבל המשחק עדיין נראה מצוין ויהיה כיף לנסות אותו בעצמי.
המשחק צפוי לצאת ב-28 בספטמבר.



הנה עוד משחקים ששווה לשים לב אליהם בחודש ספטמבר:

  • שני הפרקים הבאים של Tell Me Why מגיעים החודש, ב-3 בספטמבר וב-10 בספטמבר (זוכרים שהיינו צריכים לחכות כמה חודשים בין פרק לפרק?)
  • משחק היריות המאוד מסקרן, BPM: Bullets Per Minute, מגיע למחשב האישי ב-15 בספטמבר.
  • Spelunky 2 נוחת על ה-PS4 ב-15 בספטמבר.
  • Crysis Remastered מגיע לשרוף את המחשבים (והקונסולות שלכם) ב-18 בספטמבר.

שנת לימודים נהדרת לכל הקוראים שלנו שחוזרים ללימודים ולכל ההורים שהילדים שלהם הולכים לבית הספר, עכשיו יהיה לכם קצת יותר זמן לגיימינג.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:34 01.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני פה בגלל Mafia: Definitive Edition ואני מאוד מקווה שהוא לא יאכזב כמו הרמסטרים המעפנים הקודמים.
    יש לי זכרונות ילדות מאוד טובים מהמשחק המקורי. אני מקווה שהוא יעמוד בסטנדרט של הנוסטלגיה.

  2. 2

    22:49 01.09.2020 | elad9219 elad9219

    אחלה חודש לגמרי.
    מחכה לרימסטר של מאפיה 1, במיוחד ששיחקת ב-2 ו-3, ובראשון בסדרה עוד לא. הפעם הרימסטר נראה לי יצליח בגדול. פה זה ממש משחק שבונים אותו מההתחלה. נראה לי יותר קשה מאשר לפתח משחק חדש לגמרי.

    ולגבי Marvel's Avengers, מעניין אם זה ילך בעקבות המשחקים המוצלחים של הסרטים כמו באטמן וספיידרמן, או יאכזב כמו רוב המשחקים שמבוססים על סרטים או גיבורי על. תחושת בטן שלי שזה לא יצליח, אבל הלוואי שאני טועה.

  3. 3

       | פורסם ע"י