הרשמה

נחשפו קונספט ארט חדשים של Cyberpunk 2077

תחגרו חגורות, רכבת ההייפ לא מפסיקה לדהור.

ברוכים הבאים להייווד

טוב, עכשיו כשההשקות של The Last of US 2 ו-Ghost of Tsushima נמצאות מאחורינו, אפשר להגיד ללא ספק ש-Cyberpunk 2077 הוא המשחק המצופה הבא ללא ספק, והוא יחתום לו שנה עמוסה מאוד בהמון כותרים גדולים שיצאו לאוויר (זאת בהנחה שלא נקבל דחייה... רביעית למשחק? חמישית? כבר איבדנו ספירה). 

בשבועות האחרונים CD Projekt Red, הסטודיו המפתח את Cyberpunk, שיחררו לרשת קונספט ארט, טיזרים ודברים שונים שדאגו שרמת ההייפ שלנו תשאר גבוהה מאוד ודאגו שלא נשכח את המשחק, למרות כל הדחיות האחרונות בתאריך היציאה שלו. הקונספט ארט האחרון ששוחרר מציג את Heywood, שכונה ב-Night City אותה נחקור במהלך המשחק. 

"הייווד היא שכונה של ניגודיות", כתבו בטוויטר הרשמי של המשחק, "החל מגורדי שחקים מודרניים בצפון ועד שכונות מצוקה נטושות ומסוכנות בדרום. שם מתרחשות הרבה מאוד מהפעילויות של הכנופיות במשחק".
כמובן שמדובר רק בקונספט ארט עבור צוות הפיתוח, מה שאומר שהנראות במשחק עצמו תהיה מעט שונה. אבל התמונות האלה בהחלט מעבירות את האווירה עליה מדברים היוצרים בקשר בכל הקשור לשכונת Heywood.

לפני שעתיים חשבון הטוויטר של המשחק שוב פירסם קונספט ארט חדשים אך הפעם הם מציגים לנו את איזורי הערבות שנמצאים מחוץ ל-Night City. על פי חשבון הטוויטר של המשחק "באיזורים אלו יש שדות נפט בוערים, זיהום שמשתולל והם גורמים ל-Night City היראות כמו נווה מדבר עשיר, אך הערבות טומנות בהן הזדמנויות זהב עבור אלו שיודעים מה לחפש".

Cyberpunk 2077 מגיע אלינו ב-19.11 עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא וה-PC.
מה אתם חושבים על הקונספט ארט החדשים? מחכים ל-Cyberpunk 2077? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:13 22.07.2020 | elad9219 elad9219

    נראה כמובן משחק מאוד מעניין ואני מצפה לו כמו כולם, אבל אישית, עם כל הסרטונים, תמונות ופרטים מהמשחק, עוד לא הצלחתי להבין בשורה התחתונה על מה המשחק. נראה קצת מסורבל.
    נראה שיש עולם פתוח גדול ויפה, הרבה מה לחקור וכו', אבל על מה המשחק? מה המטרה של הדמות שלך? נראה שיש המון אפשרויות אבל אין תכל'ס.

  2. 2

    17:45 23.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    סוג של GTA בעולם קצת עתידני, דיגיטלי ו-sci fi.

    נייט סיטי (מאנגלית: Night City) היא מגה-עיר אמריקאית אשר ממוקמת במדינה החופשית של צפון קליפורניה ונשלטת בעיקר על ידי תאגידי ענק. נייט סיטי נקראת על שם ריצ'רד נייט, מייסדה, אשר נרצח על ידי מתנקשים אלמוניים ב-1998. במקור העיר נוסדה בשנות ה-80 של המאה ה-20 בשם "קורונדו סיטי" (Coronado City). העיר סובלת מזה זמן רב ממלחמות בין כנופיות ובין התאגידים לגבי שליטה על העיר. נייט סיטי סובבת סביב הרובוטיקה בכל תחומי החיים, כמו: איסוף זבל, תחזוקה ותחבורה ציבורית.[56] הסגנון הוויזואלי של העיר עוצב מארבע התקופות שבהן העיר התקיימה: אנטרופיזם קפדני, קיטש צבעוני, נאו-מיליטריזם מפואר ונאו-קיטש שופע.[57] האינטרנט מנוהל על ידי התאגידים והצבא.[39] כמות החסרי בית בעיר שופעת, אך לא מונעת מהעניים להשיג חלקי סייבר, מה שהביא לעלייה בהתמכרות לשינויים קוסמטיים, אשר מוביל לעלייה ברמת האלימות והפשיעה, שכן אנשים אשר מכורים על יתר המידה מאבדים את שפיותם ולוקים בהפרעה נפשית בשם סייברפסיכוזה (Cyberpsychosis). איומים מסוג זה מטופלים על ידי רשויות אכיפת החוק באמצעות יחידה מיוחדת בשם "חוליית הפייסכו" (Psycho Squad).[6][58] בטריילר השני למשחק, שפורסם ב-2018, הדמות V מתארת את נייט סיטי בתור "העיר הגרועה ביותר לחיות בה באמריקה [...]", בעקבות כך שהאלימות בעיר מרקיעה שחקים וכמות האנשים החיים מתחת לקו העוני גבוה יותר מכל מקום אחר ביבשת, אך בכל זאת אנשים בוחרים לגור בה כי רואים בה הבטחה כלשהי לעתיד וכי "זאת עיר החלומות [...]". בעקבות ריבוי האלימות הגבוה בעיר ומהחשש לחיי אדם, כלל אזרחי העיר רשאים לשאת איתם נשק אישי באופן גלוי.[59] במהלך שנות קיומה, העיר היוותה מוקד מלחמות וקונפליטים רבים, מביניהם היא מלחמת התאגידים הרביעית אשר התרחשה בין השנים 2021 ל-2025 בכלל העולם, שבמהלכה הכלכלה העולמית קרסה וכמעט גרמה לקריסת ממשלות ארצות הברית ויפן. המטבע הרשמי של העיר הוא אירודולר (Eurodollar) המכונה גם אדיס (eddies) ומסומן כ-eb או E$.Cyberpunk 2077 משוחק מנקודת מבט של גוף ראשון. השחקן נכנס לנעליו של V,[19] דמות סוחר אשר ניתנת להתאמה אישית מלאה - קול,[20] תספורת, סוג גוף ושינויי גוף, רקע הדמות ולבוש.[21] הסיפור יהיה סיפור שאינו ליניארי, עם מספר של סוגי דמויות שונות

    סיפור הרקע של השחקן, ניתן לבחירה מתוך שלושה סיפורי רקע אפשריים. סיפור הרקע של הדמות נקבע בתהליך יצירת הדמות. כל סיפור רקע מגדיר את נקודת ההתחלה של המשחק ומגדיר את היחסים בין השחקן לבין הדמויות השונות במשחק וכן מאפשר דיאלוגים מסוימים הייחודיים לאותו סיפור רקע. בכלל סיפורי הרקע, נקודות ההתחלה של העלילה מתלכדות לאחת - הדמות הראשית ג'קי וולס מופיעה בכל אחת מהן. כלל סיפורי הרקע מתרחשים חצי שנה לפני עלילת הפרולוג והשחקן מתחיל מ-0.

    נווד (Nomad) – הנוודים חיים בבדלנדס הנמצאים מחוץ לעיר ומקיפים אותה והשחקן מתחיל את המשחק כאשר הוא מחוץ לעיר. הנוודים חיים בקהילות קטנות אשר מבוססות על פשיטות למאגרי דלק ובזיזת גרוטאות שונות. הנוודים דוגלים בכנות, יושרה ואהבת החירות והחופש שהעיר לא יכולה לספק.[66] שחקנים הבוחרים בסיפור רקע זה מתחברים בקלות רבה יותר לקהילות הנוודים. השחקן מתחיל במוסך לכלי רכב, כאשר הוא קורע תג של נוודים בשם "Bakkers". רכבו של השחקן מקולקל ועליו לתקנו. במהרה מבין השחקן כי המכונאי חסר תועלת ולאחר כמה ניסיונות, השחקן מתקן את הרכב בעצמו. מיד לאחר מכן, השריף של האזור נכנס ומזהיר את השחקן לא לעשות בעיות. לאחר מכן, השחקן נפגש עם ג'קי והוא נוסע איתו לנייט סיטי ביחד עם סחורה מוברחת. לכאורה, הנסיעה מתחילה ללא בעיות, אך לאחר ניסיון חציית הגבול בין הבדלנדס לבין נייט סיטי, סוכני אראסקה מבצעים אמבוש על השחקן וג'קי ולאחר מרדף ולוחמה עם הסוכנים, השחקן וג'קי נתפסים.
    ילד רחוב (Street Kid) – ילדי הרחוב הם תושבי העיר שגדלו בתוך הכנופיות השונות בעיר ולצד הפיקסרים. דוגלים בחוק הג'ונגל, בו החלשים משרתים את החזקים.[67] שחקנים אשר בוחרים בסיפור רקע מתחברים בקלות רבה יותר לכנופיות. המשחק מתחיל בכך שהשחקן עומד מול מראה ומתקן את אפו, לאחר שכנראה נגרר למריבה, בבר בשם אל קויוטה קוהו במחוז הייווד. הברמן, פפה, נמצא בחובות כיוון שלא שילם לפיקסר בשם קירק. כיוון שפפה הוא חברו של השחקן, השחקן מחליט להתקשר לקירק על מנת לשלם את החוב. קירק אומר כי על מנת לשלם את חובו של פפה, על השחקן לגנוב מכונית יוקרה השייך לתאגיד פורה. אדם בשם פדרה מוריד את השחקן במבנה התאגיד בו נמצא הרכב, יחד עם מפתח כניסה והשחקן מתגנב למבנה ומגיע לרכב. כאשר השחקן פותח את דלתות הרכב ומתיישב בו, ג'קי ומגיע עם אקדח שלוף ומאיים על השחקן שאם לא ייצא מהרכב, הוא ירה בו. השחקן שולף את אקדחו ומכוון לג'קי, אך מיד לאחר מכן, אזעקה מופעלת ובמהרה מגיעים כוחות המשטרה של העיר ועוצרים את השחקן ואת ג'קי. אחד ממנהלי התאגיד מגיע למקום ואומר לכוחות המשטרה "לזרוק אותם לאוקיינוס" ולאחר מכן, השחקן וג'קי מתעוררים בביב שופכין.
    תאגידי (Corporate) – אנשי התאגידים הם האנשים המשפיעים ביותר בנייט סיטי. אינם מאמינים בהוגנות ורואים את העולם מתחלק לשניים: המנצחים הגדולים והמפסידים. מעטים מהאנשים שעוזבים את חיי הזוהר יוצאים בחיים. טרם תחילת המשחק, השחקן ראה איך כלל עולם התאגידים מתנהל - כיפוף החוקים, ניצול סודות ושימוש במידע כנשק.[68] שחקנים הבוחרים בסיפור רקע זה מתחברים בקלות רבה יותר לתאגידים השולטים בעיר. המשחק מתחיל בכך שהשחקן הוא עובד צעיר בתאגיד אראסקה, אשר מחפש להתקדם בארגון ועובד תחת הבוס שלו, ארתור ג'נקיס. ארתור מביא משימה לשחקן, בו עליו להתנקש ביריבתו של ארתור, סוזן אברנת'י ושולח אותו לבר ליזיז (Lizzie's Bar) שנמצא בבעלות הכנופיה מוקס, יחד עם סכום כסף על מנת להתחבר לאנשי העולם התחתון. השחקן טס בדרכו למקום באמצעות רכב מרחף של החברה ונוחת על גג הבר. ביציאתו מהרכב, השחקן נתקל בשלושה בחורים אשר כועסים על כך כי השחקן נחת על מגרש הכדורסל שלהם. השחקן הורג שניים מהבחורים והבחור השלישי הולך אחורה מהפחד. בבר, השחקן נפגש עם ג'קי על מנת לתכנן תוכנית, אבל במהרה סוזן פורצת לבר ולוקחת את כל חפציו של השחקן, כולל הכסף שקיבל מארתור.https://he.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_2077#תקציר

  3. 3

       | פורסם ע"י