הרשמה

שמועה: גרסה חדשה ל-Nintendo Switch תגיע ב-2021

רק בבקשה אל תקראו לזה New Nintendo Switch.

נינטנדו תמשיך להילחם ראש בראש מול סוני ומיקרוסופט?

ה-Nintendo Switch היא קונסולה נהדרת, על כך אין כמעט עוררין: האפשרות לשחק משחקי AAA על הטלוויזיה ובאופן נייד עם הקונסולה ההיברידית קסמו להמון גיימרים ולראיה, הקונסולה מכרה יותר יחידות מה-Xbox One בקרב הקונסולות של הדור הנוכחי. אבל הדור הנוכחי עומד להסתיים ואחת השאלות שהרבה גיימרים ועיתונאים כמונו ברחבי העולם שאלו את עצמם היא "איך ה-Switch יוכל להתמודד מול ה-PS5 וה-Xbox Series X?"

אז עכשיו, לפי הדיווח של העיתון הטאיוואני "Economic Daily News", אנחנו אולי מקבלים את התשובה שלה ייחלנו. לפי העיתון, נינטנדו עובדת על מודל חדש ל-Switch, כשככל הנראה מדובר בקונסולה חזקה יותר - מעין Switch Pro. באתר הכלכלי The Edge Markets גם השתמשו בדיווח הזה והזכירו כי השמועות והדיווחים על קונסולה חדשה בפיתוח התחילו כבר בעבר (2018 ליתר דיוק). 

באופן אישי, אני הייתי שמח לראות בקונסולה המשופרת שני דברים מרכזיים: הראשון הוא כמובן אקסטרה כוח, כזה שיתן לנו את האופציה לשחק יותר משחקים בביצועים טובים יותר ואולי בדרך קסם כלשהי גם יאפשר לשחקני Switch לשחק משחקים כמו Call of Duty על הקונסולה שלהם. השני הוא כמובן, תמיכה אוטומטית באוזניות בלוטות'. נכון, מסך טוב יותר עם HDR יהיה מצוין והתקן ה-Wifi של המכשיר חייב להשתפר, אבל זה משהו שאנחנו רוצים מהיום הראשון והיינו שמחים לראות.

מה אתם חושבים? יהיה לנו Switch חדש וחזק יותר ב-2021? ה-New Nintendo Switch באמת בדרך? שתפו אותנו במחשבות שלכם!

 

 

 

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י