הרשמה

מה צופן העתיד עבור Fall Guys?

מפתחי המשחק לא עוצרים כדי להנות מההצלחה

איש אחד הלך הלך הלך, נפל. בום! כתר!

אי אפשר להתווכח עם ההצלחה המטורפת של Fall Guys שהגיח לחיינו מאמצע שום מקום. משחק הפלטפורמה באטל-רואיל של Devolver צבר מהר מאוד קהל עצום של מעל ל-8 מיליון שחקנים שרבים מהם הגיעו בזכות חלוקתו בחינם למנויי PS Plus. אך כמו כל משחק מצליח בימינו, לצערו גם ל-Fall Guys הצ'יטרים הגיעו מהר מאוד. למרות ההצלחה הגדולה שהמשחק זוכה לה, סטודיו הפיתוח שעומד מאחוריו אינו עוצר ונח על זרי הדפנה כשהם מסתכלים קדימה וממשיכים להפיק עוד תוכן חדש עבורו.

כורי מידע שחפרו בין קבצי המשחק במחשב גילו שם קובץ בשם NintendoSDKPlugin.dll אשר מעיד שהפרוייקט Unity שבו פותח Fall Guys תומך בסביבת הפיתוח של ה-Switch. זה לא אומר שהמשחק יגיע בוודאות ל-Switch אך אנו בהחלט רואים משחק ציבעוני ומהיר כמו Fall Guys מצליח בגדול על גבי הקונסולה הניידת של נינטנדו. במקביל לגילוי קבצים אלו נחשף ש-Fall Guys יקבל גירסא מיוחדת לפלטפורמות המובייל בסין ואותה גירסא תפותח על ידי הסטודיו Bilibili. נכון לעכשיו לא ידוע האם Fall Guys במובייל ישאר אקסלוסיבי לסין או שיעשה מעבר למערב אך זה יהיה תלוי מאוד בהצלחה ובהכנסות ממנו בשוק המזרחי.

אך לא רק פיתוח לפלטפורמות חדשות נמצא על הראדר של Fall Guys. המעצב הראשי של המשחק ג'ואי וואלש (Joe Walsh) סיפר בראיון ל-Kotaku שהצוות בוחן רעיונות חדשים על מנת ליצור "דרכים חדשות ומעניינות לשחק" בניהם תמיכה בקרוס-פליי ומצב Squad. הסטודיו עובד גם על מספר "פלייליסטים מיוחדים עם שילוב מוזר של סיבובים". וואלש סיפר: "על מנת ש-Fall Guys יהיה המשחק הטוב ביותר, אנו צריכים ליצור תוכן מגוון וחדש." כבר עכשיו אפשר לראות דברים חדשים שצוות הפיתוח הוציא למשחק כדי לתת לו משב רוח מרענן כמו Crossover נחמד עם Portal 2 שהביא לנו את דמותו של P-Body.

מה דעתכם על העתיד של Fall Guys? מה עוד תרצו לראות ממנו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י