הרשמה

המשחק של Suicide Squad יהיה חלק מהיקום של ארקהם

היקום הצבעוני של "יחידת המתאבדים" מתחבר למשחקי ארקהם

יש לנו משימה אחת: להרוג את ליגת הצדק

רק לפני כמה ימים סיפרנו לכם על הטריילר וההכרזה של המשחק שאנחנו בטוחים שכולם כבר מצפים לו - Suicide Squad: Kill The Justice League. חברת Rocksteady פינקה אותנו בטריילר צבעוני ומלא אקשן, והוכיחה שהיא יודעת טוב מאוד איך ליצור Hype. 

גם אם זה לא נראה ככה בגלל הצבעוניות, המשחק של Suicide Squad יקח חלק ביקום האפל של ארקהם, בניגוד למשחק המצופה הנוסף של החברה - Gotham Knights. למרות שאנחנו לא נתקלים בבאטמן, ההנחה היא שהארלי קווין אותה אנחנו יכולים לראות בטריילר החשיפה של המשחק, היא אותה הארלי קווין שפגשנו במשחקים הקודמים. למעשה, סטאפן היל (Sefton Hill), מייסד ושותף ב-Rocksteady, אמר כי המשחק ימשיך חלק מקווי העלילה שמשחקי ארקהם הציגו לנו בעבר. 

אבל, כמו שאפשר לראות בטריילר, Suicide Squad לא תתרחש בעיר גות'האם (Gotham) עצמה, אלא דווקא במטרופוליס, ככה שלא כדאי לצפות להרבה הופעות אורח של דמויות מגות'האם. "זהו המשך של היקום של ארקהם, ככה שתראו הרבה המשכים של סיפורים וקווי עלילה במשחק הזה", אמר היל, אך לא פירט מעבר לכך. בניגוד לכך, כשהוכרז המשחק Gotham Knights, היה ברור לכולם שהוא ימשיך את עלילת המשחקים שלקחו חלק ביקום של ארקהם, עד שהמפתחת WB הייתה צריכה להבהיר שמדובר ביקום חדש לגמרי ונפרד מהמשחקים הקודמים. 

Suicide Squad: Kill The Justice League יגיע אלינו בעוד הרבה, הרבה מאוד זמן - 2022, ככה שיש עוד הרבה הכרזות לצפות להן ופרטים חדשים על המשחק שנשארו לנו לגלות. 

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י