הרשמה

מפתחת המשחק Halo Infinite מגיבה לשמועות על ביטול לדור הנוכחי

הכל בדיות. בדיות!

שמועות ברשת החלו להסתובב בנוגע לדחיה וביטול של המשחק לדור הנוכחי והמפתחת מגיבה.

עבר כבר חודש מאז ה-Xbox Games Showcase, האירוע כלל לא מעט משחקים ובין היתר התחיל עם הצגה מהנה של Halo Infinite, המשחק החדש בסדרת Halo המצופה. המשחק שנראה שאפתני במיוחד קרץ ללא מעט מאיתנו אך גרר לא מעט ביקורת לאור איכות המשחק שהוצג. בחודש האחרון הספקנו לחוות לא מעט חדשות בנוגע למשחק, בין אם מדובר בהודעת הדחייה של המשחק לשנה הבאה, שיקולים של Microsoft לפצל את המשחק או החדשות כי המצב מרובה המשתתפים יהיה חינמי,. אבל שמועה אחת שהחלה להסתובב הייתה שגרסת ה-Xbox One של המשחק בוטלה יחד עם דחייה ארוכה אף יותר ל-2022, כעת המפתחת מגיבה ומודיעה כי מדובר בשטויות.

בתגובה לציוץ בטוויטר, כאשר נשאל ג'ון ג'וניזק (John Junyszek) בנוגע לשמועות, השיב: "אנחנו רואים הרבה הדלפות מזויפות ברשת, בבקשה אל תאמין לכל מה שאתה קורא. אין תוכניות לשינוי תאריך השחרור של 2021 או לקונסולות שבהן נתמוך. אנחנו מפתחים את Halo Infinite כך שיהיה המשחק הכי טוב בכל מכשיר\פלטפורמה."

בזמן שיש לא מעט מעריצים שהאמינו לשמועות, הטענה המרכזית הייתה שהדור הנוכחי של הקונסולות גורם לנפילה באיכות המשחק. פיל ספנסר, לעומת זאת, מאמין שההיפך הוא הנכון. בראיון ל-Gi.biz, פיל אמר כך: "זה מימ שנוצר בידי אנשים שעסוקים בתחרות בין מכשירים. אני מסתכל על המחשב, זה בטוח כמעט לחלוטין שאם המפתח עובד על גרסא של המשחק שלהם למחשב, הגרסה הכי חזקה של המשחק תהיה על המחשב. אתה יכול לראות את זה גם עם כמה מהמשחקים שמיוצרים על ידינו לקונסולות ומגיעים לאחר מכן למחשב, אפילו מהמתחרים שלנו, הגרסאות הטובות ביותר הן על המחשב. קהילת המחשב יותר מגוונת כאשר זה נוגע בחומרה, כאשר אתה לוקח בחשבון את החומרה שקיימת כבר מספר שנים."

אז עכשיו כאשר השמועות בנוגע לביטול הגרסא ל-Xbox One והדחייה הנוספת שצפויה למשחק, כל שנותר הוא לחכות ולקוות למשחק טוב של 343 Industries בשנה הבאה, גם אם לא יגיע ישר בשחרור הקונסולה הבאה של Microsoft.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י