הרשמה

תביאו חברים: Halo Infinite מקבל בטא למצב ה-Co-Op בחודש הבא

הקואופ מגיע להיילו

המשחק Halo Infinite מקבל מוד קואופ בחודש הבא.

אחרי שהיה חסר בהשקה הרשמית של המשחק, Halo Infinite סוף סוף מקבל מוד Co-Opכדי שנוכל לשחק עם חברים. התוספת הזו שהתעכבה במשך תקופה ארוכה מגיעה אלינו ביולי הקרוב לפי ציוץ רשמי של המפתחת, אך העדכון של יולי יגיע רק לחברי Halo Insider שישתתפו בניסויי הבטא. ואם אתם אומרים לעצמכם עכשיו "וואו הלוואי והייתי יכול להיות חלק מאותם מעטים שזכו להיות Halo Insiders" אני יכול להרגיע אתכם ולשלוח אתכם ללינק הזה שבו תוכלו להירשם ולקבל את הבטא ביולי.

ההצטרפות לתוכנית Halo Insider היא חינמית לחלוטין כך שאין לכם מה לדאוג. חשוב לזכור שזה אינו מבטיח את זכותכם להיות חלק מבדיקות הבטא, אלא רק מכניס אתכם לרשימה שממנה יבחרו את האנשים לטסטים. כמיטב המסורת של Halo, החברה תשלב שני סוגי Co-Op: הראשון הינו Online Co-Op שיאפשר לשחק עם חברים על מכשירים אחרים, בעוד שהמוד השני יהיה Split Screen Co-Op שיאפשר לשניים לשחק על אותו מכשיר עם מסך מפוצל, בדיוק כמו בימים הטובים.

אם החלטתם לחכות לשחרור הרשמי, אז אל דאגה, מדובר בהמתנה קלה עד לחודש אוגוסט. הסטודיו 343 industries בחודש אוגוסט על מוד נוסף ומעניין לא פחות, הלא הוא Forge Mode שיאפשר לשחקנים לפתח תוכן משל עצמם. המוד הזה נהיה פופולרי בשנים האחרונות והגידול של תוכן משתמשים הופך לאטרקטיבי בעיני החברות והשחקנים גם יחד. עדיין אין תאריך יציאה למוד הזה אבל הוא בהחלט מעניין הרבה אנשים וייתכן כי נראה עדכונים לגביו בחודשים הקרובים. ההערכות לגביו הן שהוא ייצא עם תחילת העונה השלישית שצפויה לקרות בחודש אוגוסט השנה אין עדיין תאריך רשמי או הכרזה בנושא, אבל בינתיים נוכל להסתפק בעובדה שאפשר לחבור לחברים ולשחק תוכן PvE במשחק בעוד חודשיים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י