הרשמה

גיימפליי מתוך מצב המולטיפלייר של Black Ops Cold War דלף לרשת

זה לא מפתיע בהתחשב בכל ההדלפות שהגיעו לפני החשיפה הרשמית

ברוכים הבאים לשנות ה-80 במיאמי

החודשים לפני ההכרזה על הכותר החדש בסדרת Call of Duty לא היו קלים בכלל עבור המפיצה Activision. השמועות וההדלפות של המשחק החדש שלה הגיעו מכל עבר, בין אם זה ממסע פירסום של דוריטוס שיצא מוקדם מידי, כורי מידע שהצליחו לאתר את קבצי האלפא של המשחק או מחיבור מהיר מאוד של נקודות ורמזים שהיו פזורים במפה של Warzone. למרות כל אלה, בסוף כן קיבלנו את ההכרזה הרישמית על המשחק החדש שיקח אותנו כצפוי, אחורה בזמן לתקופת שנות המלחמה הקרה. למרות ההכרזה על Black Ops Cold War, ניראה שהמידע על המשחק ממשיך לזרום אל עבר האינטרנט.

המידע וכמה דקות של גיימפליי מתוך האלפא של Cold War מגיעים אלינו מהסטרימר DougIsRaw's שקיבל גישה לגירסא זו של המשחק. ככל הניראה שהסטרימר הציג את הסירטון בטעות והוא הופסק ברגע שהובנה הסיטואציה על ידו אך כידוע לנו, כמו כל דבר באינטרנט שום דבר לא נמחק והוא עולה ישר ל-Reddit. סירטון הגיימפליי הוא באורך של 4 דקות והוא מציג לנו שתי קבוצות של 6 שחקנים אשר נלחמים במפה שמבוססת על מיאמי של שנות ה-80. מצב המשחק שמופיע בגיימפליי הוא VIP Escort (חילוץ אח"מ) והוא ניראה כמו מצב משחק חדש שמשלב בו אלמנטים מעט יותר תחרותיים ממה שאנו רגילים לקבל מסדרת COD.

Black Ops Cold War Gameplay from r/modernwarfare

בעבר סיפרנו לכם על כורה מידע שחפר בקבצי האלפא וגילה שם רשימה של מפות שאחת מהן נקראת "מיאמי". אם אנו נסתמך על סירטון הגיימפליי החדש, אפשר להניח שגם כל שאר המפות שברשימה נכונות. חברת Treyarch שמפתחת את Cold War לא מסרה תגובה לעניין ההדלפה אך היא מתכננת לערוך בעוד יומיים שידור חי שבו אנו צפויים לקבל את החשיפה הרישמית וכל הפרטים על מצב המולטיפלייר של משחקה החדש.

Cold War יושק ב-13 לנובמבר עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב.
מה אתם חושבים על מצב המולטי של המשחק? האם אהבתם את הכיוון? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י