הרשמה

קונסולת ה-Xbox Series S צצה שוב ברשת

רמזים לקונסולוה המיסתורית שוב מגיעים אל המשתמשים

יאללה מיקרוסופט בואו תכריזו עליה ונסיים עם המשחק הזה

אין אחד בשוק הגיימינג היום שלא יודע שאנו נמצאים רק חודשיים לפני השקתן של קונסולות הדור הבא, הלא הן ה-PS5 של סוני וה-Xbox Series X של מיקרוסופט. אך למרות תקופת ההשקה של הקונסולות שמתקרבת בצעדי ענק אנו מקבלים מידי פעם עוד חלקי מידע קטנים וחדשים על קונסולה מיסתורית שאפילו לא הוכרזה והיא כרגע מוגדרת כשמועה. אני כמובן מדבר על קונסולת ה-Xbox Series S ואם להאמין לשמועות, חומרתה צפויה להיות חלשה בהרבה מאלו של קונסולות הדור הבא אך היא תיהיה זולה יותר מהן בהרבה ותתבסס על ספריית המשחקים של שירות ה-GamePass. 

הפעם הראשונה שבה עדות ל-Xbox Series S נמצאה ולא על ידי כורי מידע היא בגל המהומות שהכה בארצות הברית בחודש מאי. כחלק מגל האלימות הנרחב חנויות רבות נבזזו ואחד הבוזזים שלקח שלט של אקסבוקס ממחסן של אחת החנויות גילה להפתעתו שעל הקופסא שנלקחה כתוב "מתאים עבור Xbox One X/ Series S". נקפוץ כמה חודשים קדימה ומשתמש טוויטר מפרסם תמונה שמראה שבעלון עבור GamePass Ultimate שהגיע עם השלט שלו כתובה בירור קונסולת ה-Xbox Series S לצד ה-Xbox One וה-PC.

שני המקרים דומים מאוד אחד לשני וההדלפה מגיעה בעצם ממיקרוסופט עצמה. יכול להיות שמיקרוסופט תכננה להכריז על הקונסולה בתאריך מסוים ולכן ייצרה כבר עלונים וקופסאות שמתדהרים בשמה. העלונים והקופאסות אלו תוכננו להימכר לאחר ההכרזה אך מסיבה כלשהי ההכרזה נדחתה ונשארנו עם התיעודים השונים לקונסולה על מוצריה של מיקרוסופט.
נכון לעכשיו אין לנו שום מידע נוסף או כל פריט מידע רישמי מצידה של מיקרוסופט על ה-Xbox Series S אך אנו נעדכן אתכם ברגע שנדע משהו חדש.
מה אתם חושבים על הרעיון של ה-Xbox Series S? הגיוני או נועד לכישלון? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י