הרשמה

נחשפו המחירים ותאריך היציאה של קונסולות ה-Xbox החדשות

תכינו את הארנקים והמסכים שלכם...

יש לנו תאריך יציאה רשמי לקונסולות החדשות של מיקרוסופט!

עדכון (9.9): קונסולות ה-Xbox החדשות נחשפו רשמית, הן מבחינת מחיר והן מבחינת תאריך היציאה. קונסולות ה-Xbox Series X וה-Xbox Series S תצאנה ב-10 בנובמבר ותעלנה 499 דולר ו-299 דולר בהתאמה. בארה"ב יוכלו לבצע הזמנות מוקדמות של הקונסולות החל מה-22 בספטמבר. 

עדכון (8.9, 10:29): קונסולת ה-Xbox Series S נחשפה רשמית על ידי החברה, הציוץ הרשמי כאן למטה. תאריך ההשקה עדיין נשאר בגדר שמועה, אבל המחיר מתיישב עם ההדלפה המקורית.

מקורי (8.9, 9:45): בהמשך ישיר לכתבה הקודמת שלנו בנוגע לקיום ה-Xbox Series S, האחות הקטנה של ה-Series X, אנחנו מקבלים את אחד הדיווחים המרעישים של השבועות האחרונים. לפי בראד סאמז (Brad Sams), כתב אתר האינטרנט Thurrot, הקונסולה השנייה של מיקרוסופט אמיתית, כשהוא מציג לנו את העיצוב שלה אבל יותר חשוב מכך - את המחיר. לפי סאמז, הקונסולה החדשה תעלה 299 דולר והיא תהייה קטנה מספיק כדי להיכנס ב-Xbox Series X אחד, מה שגורם לנו לתהות לגבי הכוח שלה (דבר שלא נחשף בהדלפה). לפי ההשערות, ה-Series S אמור להיות טיפה יותר חזק מה-Xbox One X, מה שכנראה יתאים לביצועים טובים יותר על מסכי FHD. את הסרטון המלא של בראד תוכלו לראות כאן למטה, ואת הכתבה באתר שהוא כותב בו תוכלו לקרוא כאן.

אם אתם שואלים את עצמכם מה עם תאריך היציאה של הקונסולות, אז כאן Windows Central מגיעים לעזור. לפי המקורות האמינים של האתר, שתי הקונסולות החדשות של מיקרוסופט צפויות להגיע אלינו ב-10 בנובמבר, כשה-Xbox Series X יעלה 499 דולר. המקורות של האתר גם מאשרים את הקיום והמחיר של ה-Series S, כך שכבר מדובר בכמה מקורות שונים שמזכירים את אותו הדבר. שתי הקונסולות גם תהיינה כלולות בתוכנית המנויים של Xbox All Access בארה"ב, כשהן תעלנה 35 דולר לחודש עבור ה-Xbox Series X ו-25 דולר לחודש עבור ה-Series S.

הכותרת של הכתבה אומרת "שמועה", אבל צריך לזכור שמדובר באחת השמועות הכי מבוססות שפרסמנו לאחרונה. מה אתם חושבים על המחיר של הקונסולות וה-Xbox Series S? שתפו אותנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י