הרשמה

נחשפו תאריכי הבטא ומצב המולטיפלייר של COD Cold War

לצד חשיפת המולטיפלייר המעמיקה קיבלנו גם תאריכים לבטא

אנחנו לא מבינים למה האירוע הזה היה כל כך ארוך ומתיש

תראו כאילו אתם מופתעים- אבל כמעט כמו כל מידע חדש על המשחק האחרון בסדרת Call of Duty, גם הפעם קיבלנו את החשיפה הרשמית אחרי המון שמועות והדלפות קודמות. אתמול בערב קיימה מפיצת סדרת המשחקים- Activision ביחד עם סטודיו הפיתוח של המשחק נוכחי- Treyarch, שידור חי שבו הן חשפו את מצב המולטיפלייר של Call of Duty: Black Ops Cold War. החשיפה הגיעה מעט מאוחר מידי, אחרי כמה ימים שבהם סירטוני גיימפליי מתוך מצב המולטיפלייר המדובר כבר החלו לדלוף לרשת.

כאמור, החשיפה התקיימה אתמול בערב בשידור חי שארך כמעל ל-4 שעות שבהן קיבלנו המון פרטים חדשים על המשחק. האירוע בחל במגוון של ראיונות עם אנשים שונים שעבדו על המשחק וכאלו שכבר ניסו אותו כשהם משתפים אותנו בחוויות שלהם. לצד הראיונות קיבלנו גם מידע על חלק מהמפות שיהיו זמינות לנו כמו: Armada, Crossroads, Moscow, Satellite ו-Miami שכבר נחשפה לפני יומיים. כל המפות שונות מאוד אחת מהשנייה והן נועדו לאפשר לשחקן לחוות את כל המקומות בהם התקיימה המלחמה הקרה. לצד המפות נחשפו גם מצבי משחק חדשים: Combined Arms- יציב אתכם בקרבות של 12 מול 12 על פני כמה מצבי משחק שונים אך הפעם הם יכללו גם רכבים, מצב המשחק VIP Escort הוא מצב המשחק יותר טקטי שכבר נחשף בהדלפה והוא יציב שתי קבוצות של 6 שחקנים כאשר קבוצה אחת מנסה לחלץ דמות VIP והשנייה מנסה לעצור בעדה, ברגע ששחקן ימות במצב משחק זה הוא לא יחזור מיד למשחק ויצרך לחכות לסיבוב חדש. בנוסף לאלו דובר בקצרה על מצב Fireteam שיכיל עד 10 קבוצות, כל אחת עם 4 שחקנים שילחמו במצבים ואיזורים שונים וכחלק ממצב משחק בשם Dirty Bomb, שפרטים נוספים עליו ימסרו בעתיד. בחציו השני והמעניין יותר של האירוע קיבלנו שידור חי של יוטיוברים וסטרימרים שמשחקים אחד נגד השני במשך שעתיים מלאות באקשן.

מלבד הפרטים היבשים של המולטיפלייר קיבלנו גם חשיפה מאוד מסובכת של תאריכי הבטא עבור המשחק, אנו ממליצים לכם לקרוא טוב את הפרטים:

  • בטא ראשונה: תתקיים ב-8.10-12.10 ותיהיה אקסלוסיבית עבור ה-PS4. שחקנים שהזמינו את Cold War מראש עבור ה-PS4 או ה-PS5 יוכלו לגשת לבטא ביומיים הראשונים שלה ה-8.10-9.10 ושאר שחקני ה-PS4 יוכלו להצטרף אליהם בצורה חופשית ביומיים האחרונים ה-10.10 עד ה-12.10. 
  • בטא שנייה: תתקיים ב-15.10-19.10 ותיהיה זמינה עבור כל הפלטפורמות. שחקנים שהזמינו מראש את המשחק יוכלו לגשת לבטא ב-15.10 וב-16.10 ושאר השחקנים יוכלו לגשת אליה בחופשיות ב-17.10 עד ה-19.10. שחקני PS4 יוכלו לגשת לבטא השניה מההתחלה גם אם הם לא הזמינו את המשחק מראש.

ניראה ש-Activision ממשיכה לדבוק בעדיפות עבור הפלטפורמה של סוני כמו שראינו עד היום כששחקניה מקבלים קדימות על פני שאר השחקנים.
Cold War יושק ב-13 בנובמבר עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י