הרשמה

פרטים על העתיד של Warzone נחשפים

גם משחק הבאטל-רואיל חוזר אחורה בזמן

תפתחו את העיניים טוב, שדה הקרב שלכם הולך להשתנות בקרוב

לא משנה אם אתם אוהבים אותו או לא, אי אפשר להתעלם מההצלחה המטורפת של מצב הבאטל-רואיל עבור Modern Warfare, הלא הוא Warzone. וכידוע לנו בעוד חודשיים נקבל את הכותר החדש בסדרת המשחקים האהובה- Black Ops Cold War. אם השקתו של המשחק החדש, Warzone לא הולך להישכח מאוחר כשהוא בעצם ימשיך מהעולם של Modern Warfare אל עבר Cold War. עד כה לא היו לנו הרבה פרטים כיצד יתבטא המעבר הזה בין שני המשחקים אבל עכשיו אנחנו מתחילים להבין איך הכל יתנהל ומה יקרה בעתיד הקרוב למצב המשחק האהוד כל כך של Activision.

באירוע חשיפת מצב המולטיפלייר של Cold War שהתקיים בשבוע שעבר, מלבד חשיפת תאריכי הבטא של המשחק קיבלנו גם חלקי מידע קצרים על גורלו של Warzone. יכול להיות שפיספסתם את זה אבל מנחה האירוע סיפר בקצרה: "זאת תיהיה חוויה מקושרת (Cold War ו-Warzone), האירועים באחד יקדמו את האירועים באחר וירחיבו את Call of Duty בדרכים שלא נראו לפני כן." בנוסף לציטוט זה קיבלנו עוד מידע: "בנוסף יגיעו גם המקומות, הנשקים והרכבים של Cold War ישר לתוך האקשן (Warzone). אנו דואגים ששני המשחקים יחלקו את התקדמות השחקן כך שרוב התוכן שהושג ב-Modern Warfare מנשקים לפרטים קוסמטיים יהיו עדיין זמינים."

אז בתכלס למה אנחנו יכולים לצפות? ככל הניראה ש-Warzone ישאר "משחק" בפני עצמו ויתקיים לצד Cold War ולא בתוכו כמו שקורה עם Modern Warfare. סביר להניח ש-Warzone יקבל עונה חדשה שתביא איתה המון שינויים כמו הנשקים היותר ישנים שיהיו ב-Cold War, הרכבים שישמשו אותנו יוחלפו גם כן וכניראה שגם המפה תעבור מתיחת פנים גדולה ותקבל איזורים שמתאימים לתקופת המלחמה הקרה. הנחות אלה מתיישבות בצורה טובה עם המידע על כך ש-Warzone ו-Black Ops יחלקו Season Pass שתספק תוכן נוסף לשני המשחקים.

נכון לזמן זה, מלבד פרטים אלו אין לנו מידע נוסף על עתידו המדוייק של Warzone.
מה אתם חושבים על המעבר של Warzone? מעולה או מתכון לאסון? ספרו לנו בתגובות!

 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י