הרשמה

שירות Xbox Game Pass הושק באופן מלא

אחרי תקופה ארוכה בבדיקות, ההשקה המלאה הגיעה

הפרפר פרץ מתוך הגולם והוא יפהפה

ניראה שלא משנה כמה ננסה להתעלם מהם, לאן שלא נסתכל בתקופה האחרונה אנו ניראה את מיקרוסופט עם שירות ה-Xbox Game Pass שלה. החודשים האחרונים היו טובים מאוד עבור השירות וקהל המנויים הגדול שלו עם הצטרפותם האחרונה של המון משחקים מבית EA, לצד הגעתו של שירות Project xCloud גם אל שורות ה-Game Pass. אפשר לשער שהעבודות הגדולות שנעשו על מנת לשפר את השירות המנויים בתקופה האחרונה הן מקצה "פינישים" אחרון של מיקרוסופט לקראת השלמת פלטפורמת המשחקים שלהם והשקת קונסולות הדור הבא, ה-Series X/S.

מאז השקתו של שירות ה-Game Pass לפני 3 שנים ועד היום, הוא היה בשלבי בדיקה שונים כשבחודשים האחרונים מיקרוסופט דאגו לקרוא לו כל הזמן Game Pass Beta, אך היום אנו מקבלים את ההכרזה על יציאתו של השירות משלבי הבדיקה שונים שהוא היה בהה ועל השקתו המלאה. לצד השקתו המלאה אנו מקבלים גם הכרזה על 5 משחקים חדשים שיצטרפו לשירות בהמשך החודש והם: Company of Heroes 2, Destiny 2: Shadowkeep & Forsaken, Halo 3: ODST, Night in the Woods ו-Warhammer: Vermintide 2. אבל לא הכל טוב ויפה כשלצערנו עלותו של השירות עולה במקביל להשקתו אך סביר להניח שזאת העליה האחרונה במחיר.

למרות עליית המחיר, אנו עדיין חושבים ש-Game Pass הוא דיל מעולה במיוחד כשמחירו ההתחלתי הוא דולר בודד לחודש ניסיון שנותן גישה להמון משחקים מעולים.
מה אתם חושבים על Game Pass? האם ניסיתם אותו? ספרו לנו הכל בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י