הרשמה

נישנושי גיימינג: 18.9.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק העשירי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר. השבוע אנחנו גם במתכונת חג רשמית, אז נאחל לכם שנה טובה ושתצליחו להשיג PS5 ו-Xbox Series X בהשקה!

לילה טוב, נסיך מתוק (ב-3D)

זהו זה חברים. 9 שנים לאחר יציאתו, הייצור של ה-3DS הופסק רשמית, כך הודיעה נינטנדו בהודעה בעמוד של הקונסולה באתריה השונים (ההודעה בעמוד של נינטנדו בריטניה) הקונסולה הניידת המופלאה של נינטנדו סיפקה לנו המון משחקים נפלאים ונהדרים, כשבנוסף היא יכלה להריץ משחקי DS, אז המוני גיימרים ששידרגו את הקונסולות שלהם לא היו צריכים לשלם אקסטרה עבור הוצאות מחודשות של המשחקים שלהם. פיצ'ר ה-3D היה יותר גימיק מאשר תוספת משמעותית ונחוצה לקונסולה, אבל עדיין, ה-3DS וילדיו השונים (ה-New 3DS וה-2DS) סיפקו לי באופן אישי רגעי אושר רבים. מוזמנים לקרוא את הביקורת האחרונה שלנו באתר למשחק שהגיע לקונסולה, בדמות הביקורת שלי על Metroid: Samus Returns.

מזל טוב מריו!!!

מזל טוב לשרברב האיטלקי שחוגג 35 שנה! Super Mario Bros. יצא ב-13 בספטמבר 1985 וסלל את הדרך של נינטנדו לשליטה כמעט מוחלטת בעולם הגיימינג העולמי ולמעמד נהדר בגיימינג כבר... טוב, 35 שנה. נינטנדו כבר הספיקה להכריז על המון משחקים שיעזרו לה ולמעריצים שלה לחגוג את ציון הדרך בחיי המותג המוכר שלה, כשאחד מהם היה Super Mario 3D All-Stars שגם סיקרתי כאן באתר. בגזרה הישראלית, רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג, הספיק להתארח בתוכניות טלוויזיה שונות כדי לחגוג את המאורע ואפילו יש למשחק פרסומת בעברית (מי היה מאמין?).

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

כמו תמיד אנחנו אוהבים להביא לכם לפחות משחק אחד בחינם כדי להעביר איתו את סוף השבוע. השבוע אנחנו חוזרים לחנות של אפיק כי שלושה משחקים חדשים, מסקרנים והכי חשוב, חינמיים, הגיעו אליה. הראשון הוא Watch Dogs 2, שלוקח אותנו אל רחובותיה התוססים והשמשיים של סן פרנסיסקו. המשחק ישים אותנו בנעליו של האקר צעיר בשם מרקוס הולווויי כשהוא עוזר לקבוצת ההאקרים DedSec לשחרר את העיר מלפיתתה של ctOS, מערכת האבטחה המרכזית שחולשת על כל העיר. המשחק השני הוא Football Manager 2020 שייתן לכם לנהל את קבוצת חלומותייכם ולעזור לה לזכות בתארים. המשחק השלישי הוא Stick it to the Man, שבעוד שלא הכרתי אותו בעצמי, הקונספט של אדם שמשיג את היכולת לקרוא מחשבות ולהשתלט על דברים בעזרת יד שיוצאת לו מהראש נשמע דיי משעשע.

WOW.jpg

פיינל פנטסי 16 - בלבול

באירוע האחרון של סוני (שהיה היסטרי), הוכרז כי המשחק Final Fantasy 16 יגיע לאקסקלוסיבית לקונסולת ה-PS5 ול-PC. מבולבלים? כן גם אנחנו היינו, אבל מסתבר שהבלבול היה מוצדק: Square Enix לא התכוונה להכריז על גרסת ה-PC עכשיו. ההודעה הרשמית לעיתונות והאתר הרשמי של המשחק מזכירים רק את גרסת ה-PS5 של המשחק. יותר מזה, בציוץ שפורסם על ידי Gematsu נאמר, כי לאחר שהאתר פנה ל-Square Enix בנוגע למשחק, הם ציינו כי "אין להם עוד חדשות לגבי קונסולות או פלטפורמות אחרות באופן כללי שהמשחק יגיע אליהן מלבד ה-PS5". ההשערה הרווחת היא שבדומה למקרה של Final Fantasy VII Remake, המשחק יהיה אקסקלוסיבי לקונסולה של סוני לזמן מסוים, כשלאחר מכן, המשחק יגיע גם ל-PC - סוני פשוט החליטה לומר את זה מראש. בכל מקרה, המשחק נראה מדהים, תוכלו לראות את הטריילר כאן למטה!

סוני דואגת גם ל-PS4

הרבה אנשים דאגו בזמן האחרון לגבי השגת PS5 בהשקה כדי שיוכלו לשחק בכל המשחקים הנהדרים שאמורים להגיע לקונסולה החדשה והנוצצת של סוני. אז לאלו מכם שלא רוצים לרוץ ולקנות קונסולה עכשיו כי אין לכם כסף לזה או שאתם מחכים לשמוע ביקורות (שלנו, אני מקווה), אל תדאגו - סוני דואגת גם לכם. השבוע סוני הודיעה כי שלושה מהמשחקים הגדולים שיגיעו ל-PS5 ינחתו גם על ה-PS4. מדובר במשחקים Spider-Man: Miles Morales, Sackboy A Big Adventure ו-Horizon Forbidden West. בעוד שהשניים הראשונים הגיוניים למדי, המשחק האחרון תפס אותנו בהפתעה נעימה. אז אל תדאגו, אתם יכולים לחכות קצת לקונסולות הדור הבא...

רק אל תחכו יותר מידי.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י