הרשמה

מנכ"ל Take Two יוצא בכמה הצהרות שמעוררות מחלוקות

מציאות מדומה, גיימינג בענן והדור הבא, הכל נמצא על השולחן של Take Two

המלחמה בין Take Two לחברות אחרות בעולם הגיימינג התחילה

בין אם אתם יודעים זאת או לא, כניראה שבספריית המשחקים שלכם יש לפחות משחק אחד של המפיצה Take Two. למשל, החברה מחזיקה בזכויות הפצה של חברת 2K על כל משחקיה, חברת Rockstar עם המפלצות שלה כמו סדרת GTA ו-Red Dead לצד עוד כמה חברות קטנות יותר שהביאו לנו גם הן כותרים מעולים כמו Kerbal Space Program ו-The Outer Worlds. אז כמו שאפשר להבין הרבה מאוד כסף עובר תחת הידיים של Take Two באופן קבוע, דבר שנותן להם הרבה מאוד ביטחון לצאת מידי פעם בשורת הצהרות ודיבורים כנגד חברות וענפים שונים בתעשיית הגיימינג וכך קורה גם הפעם.

במהלך השבוע האחרון מנכ"ל Take Two- שטראוס זלניק (Strauss Zelnick) סיפק כמה ראיונות שנותנים לנו הצצה לדרכי החשיבה של המפיצה. כששטראוס נשאל על הפוטנציאל של גיימינג בענן ככלל ועל שירות Stadia בפרט הוא אמר: "כל דרך הפצה חדשה שמציעה איכות גבוהה, יעילות ובמחיר הגיוני זה טוב לעסקים שלנו. הבעיה היא שהצרכן כבול לאיזה טכנולוגיה שקיימת איפה שהוא גר, אתם (חברת משחקים) אולי נמצאים בענן אבל אם הם (הצרכנים) נמצאים על קו טלפון, הם לא יוכלו להשתמש במה שאתה מפיץ." זלניק המשיך ואמר: "מכרנו 135 מיליון עותקים של GTA V וכ-32 מיליון עותקים של RDR 2 והלוואי והייתי יכול להגיד שהגענו לנקודה בה שירותי גיימינג בענן יגרמו להכפלה או שילוש של מספרים אלו, אבל אני לא באמת רואה את זה."

אבל זלניק לא עצר רק בנושא של גיימינג בענן כאשר הוא עבר ממנו לנושא ה-VR: "היה שנים את כל ההייפ הזה סביב VR, ואני לא התרשמתי מזה, לשמחתי, כתוצאה מכך לא ביזבזנו על זה כסף." כמו שאפשר להבין מנכ"ל Take Two חושב שפיתוח משחקים ל-VR הוא בזבוז כספים ולכן אנו יכולים להסיק מכך שכניראה לא ניראה בקרוב גירסאת VR לאף אחד ממשחקי המפיצה. אם כבר נגענו בנושא הכספים, לשטראוס יש גם מה להגיד על וכיצד להצדיק את המחיר הגבוה יותר של NBA 2K21 לדור הבא: "השורה התחתונה היא שלא ראינו עליה במחירי משחקים כבר כמעט 15 שנים, אבל עלויות הפיתוח עלו בכ-200 עד 300 אחוז. אנו מספקים משחקים גדולים בהרבה עבור 60 או 70 דולר היום לעומת מה שסיפקנו לפני 10 שנים בתמורה ל-60 דולר."

אחרי רצף ההצהרות האלה חברות פיתוח וגיימרים רבים בקהילה זעמו על זלניק בעיקר בגלל הזילזול שלו בפלטפורמת ה-VR שנמצאת בצמיחה מרשימה בתקופה האחרונה עם יציאת משחקים חדשים כל הזמן בנוסף לתחושת האטימות של חברתו כלפי תלונות הצרכנים בכל הקשור לקביעת המחיר עבור 2K21 לקונסולות הדור הבא.
מה אתם חושבים על דבריו של מנכ"ל Take Two? תומכים? מתנגדים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י