הרשמה

מנכ"ל Take Two טוען שמשחקים בעשור הקרוב יהיו פוטוריאליסטים

רכבת השיפורים הגרפיים לא עוצרת אף פעם

האם יש לנו למה לצפות מ-GTA VI?

באופן אישי, אני מאוד אוהב לעקוב ולכתוב על חברת Take Two וניראה שהמנכ"ל של התאגיד העצום אוהב להתראיין לא פחות. בעוד שבפעמים האחרונות ששמענו על שטראוס זלניק (Strauss Zelnick) הוא סיפק לנו מבט על תהליך קבלת ההחלטות ו"רוח המפקד" שהוא מנחיל בחברה בכל הקשור לפלטפורמות משחק ומחירי משחקים, או הצצה לתוכניות החברה לשנים הקרובות, היום אנחנו מקבלים ממנו זווית חדשה על הכיוון שלפי דעתו תעשיית המשחקים תתקדם אליו בעשור הקרוב.

בראיון שקיים זלניק עם אתר Gameindustry הוא סיפר על איך הוא רואה את העתיד של תעשיית הגיימינג ב-10 שנים הקרובות: "אני חושב שאנחנו הולכים לראות טכנולוגיה שתאפשר לחבר'ה היוצרים שלנו לעשות דברים שהם לא יכלו לעשות בעבר, כולל ליצור משחקים שניראים בדיוק כמו לייב-אקשן (Live action)." יש שיגידו שכבר היום יש כמה משחקים שניראים פוטוריאליסטים כמו TLOU2 או RDR2 ו-NBA 2K21 של Take Two, לכן שטראוס התייחס גם לזה: "חלק ממה שאנחנו עושים עכשיו ניראה דומה מאוד ללייב-אקשן, אבל זה עדיין אנימציה. בעוד 10 שנים יהיו לנו את האפשרות לגרום לדברים להיראות לגמרי ריאליסטים אם נרצה, הכל נעשה במחשב." אם אתם אוהבי גרפיקה, אז מנכ"ל Take Two בהחלט חשף כאן מידע מעניין ומרגש מאוד עבורכם ואנחנו לא יכולים שלא לחשוב שהוא דיבר כאן קצת בעקיפין על מה שאנחנו יכולים לצפות מכותריה העתידיים של Take Two וכמובן שבראשם- המשחק הבא בסדרת GTA.

מה אתם חושבים על מה שזלניק סיפר? חושבים שהוא טועה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:33 09.12.2020 | WarFox89 WarFox89

    nothing new under the sun
    אני זוכר את הקופסה המקורית עם הדיסק של COD 2003 ואז גם את של COD4 MW מ-2007 בשניהם היה רשום "גרפיקה פוטו-ריאליסטית" בתיאור של המשחק מאחורה... עברו כמעט 20 שנה, השיפור עצום אבל אנחנו עדיין שנות אור ממה שהוא מדבר עליו... השאלה רק עד כמה הגרפיקה תשתפר בזמן הזה ואיזה טכנולוגיות חדשות ימציאו ויכניסו למשחקים בזמן הזה - וכמובן איזה חומרה נצטרך בכדי להריץ את כל זה ובאיזה מחיר.

  2. 2

       | פורסם ע"י