הרשמה

שמועה: החידוש ל-Prince of Persia נדחה עד מרץ 2021

לפחות לא נצטרך לחכות יותר מדי זמן!

בפוסט שנמחק בעמוד הצ'כי של Ubisoft הוכרזה הדחייה לחידוש

רק לפני מספר חודשים בודדים, בעקבות דליפות בחנות בגואטמלה נודענו כי לא מדובר רק בשמועה, Prince of Persia the Sands of Time עומד לקבל רימייק, כל זה עוד לפני הכרזה רשמית. בספטמבר קיבלנו את ה-Ubisoft Forward השני של הקיץ שבו קיבלנו סוף סוף הכרזה רשמית יחד עם תאריך יציאה ב-ינואר 2021. עכשיו עושה רושם שהמשחק עומד להידחות, אומנם לא בתקופת זמן לא ברורה, אלא רק בחודשיים.

על פי תרגום שהופיע ב-ResetEra (יחד עם קשור שכעת לא מוביל לפוסט בעמוד הצ'כי של Ubisoft) נכתב: "שלום מעריצי Prince of Persia! במהלך אירוע ה-Ubisoft Forward האחרון, הכרזנו בגאווה על חזרתו של הנסיך הפרסי. אנחנו נרגשים להיות מסוגלים להחזיר את המשחק הזה לידיכם כאשר אנחנו מספרים את הסיפור של הנסיך מחדש במאה ה-11. בכל מקרה, 2020 היתה שנה שאין שני לה. היום אנחנו מעוניינים להודיע כי נזדקק לזמן נוסף על מנת להשלים את פיתוח המשחק. יחד עם זאת, תאריך ההשקה של המשחק נדחה ל-18 במרץ, 2021. אנחנו מאמינים כי זאת ההחלטה הנכונה על מנת להבטיח שאנחנו מוציאים משחק שתאהבו. תודה רבה לכם על הסבלנות והתמיכה המתמשכת ב-Prince of Persia, אנחנו מקווים שאתם נשארים בטוחים ובריאים במהלך תקופת החגים הקרובה. צוות הפיתוח."

אנחנו מחכים לראות האם העמודים הרשמיים של אוביסופט יוציאו הודעה דומה בשעות מאוחרות יותר של היום, אנחנו מקווים כי המשחק לא ידחה הלאה ונזכה להנות ממנו שוב בזמן הקרוב. מחכים גם כן למשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:52 12.12.2020 | Panda2 Panda2

    נקווה שהוא יעמוד בסטנדרטים שיש בגרפיקה כיום.

  2. 2

       | פורסם ע"י