הרשמה

רימייק ל-Prince of Persia דלף בחנות אינטרנטית בגואטמלה

הפעם ההדלפה הגיעה מחנות בגואטמלה

הנסיך מקבל הזדמנות שניה?

הנה משהו שלא חשבנו שנראה או נשמע עליו בזמן הקרוב, בזמן שבשבוע האחרון דיברנו על סאם פישר והמחסור במשחק Splinter Cell חדש, עושה רושם כי ל-Ubisoft יש תכנונים קצת שונים כרגע בנוגע לסדרת עבר פופולרית שלה. אם ניתן להאמין למה שעינינו רואות היום, Prince of Persia עומד לקבל רימייק ובנוסף אנחנו גם יודעים כבר כי המשחק יגיע ל-Playstation 4 ול-Nintendo Switch! וכל המידע הזה מגיע אלינו כמו תמיד היישר מהטוויטר.

אז אתמול הציוץ הזה הופיע בטוויטר, מלווה בצילומי מסך של החנות יחד עם מחירים ושתי הגרסאות שהוזכרו לעיל, הרישומים שייכים לחנות בשם Max מגואטמלה. המשחק לא הוכרז עדיין אבל אם ניתן להאמין למה שאנחנו רואים, תאריך היציאה הנקוב הינו נובמבר 2020. אם זה לא מספיק, העיתונאי ג'ייסון שראייר (Jason Schreier) אשר מוכר כעיתונאי בעל מקורות אמינים בתוך התעשייה, טרח לחלוק את הציוץ הנ"ל ואמר: "חנויות משחקים אוהבות להדליף את ההכרזות המפתיעות של Ubisoft", כאשר משתמש אחר הגיב לו כי הוא לא מאמין שזה אמיתי, ג'ייסון הגיב: "הציוץ הזה לא יתיישן טוב."

נזכיר כי המשחק האחרון בסדרה, Prince of Persia: the Forgotten Sands יצא ב-2010, מאז שמענו מעט מאוד מהסדרה, כאשר ב-2018 יצא משחק "חדר בריחה" שנקרא Prince of Persia Escape. נכון לעכשיו אין אישור רשמי או תגובה כלשהי מצד Ubisoft, אבל אנחנו במערכת כבר נכנסו למצב כוננות לקראת המשחק, אם וכאשר יוכרז, למשחק יש קהל חסר סבלנות שרק מחכה לעוד חדשות בנוגע למשחק.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י