הרשמה

הגודל כן קובע? איך יראו קונסולות הדור הבא בסלון שלנו

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים, אז הבאנו לכם כמה

תגידו שלום לקונסולה האימתנית של סוני

עכשיו, שכבר גילינו את תאריכי ההשקה והמחירים של קונסולות הדור הבא, ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X/S הגיע הזמן לשאלה חשובה לא פחות- איך הקונסולות ייראו בעמדת הגיימינג שלנו?

רשמית, Sony הכריזה כי גודלה של הקונסולה שלה היא 390מ"מ גובה על 104מ"מ רוחב ובעומק של 260מ"מ (39 על 10.4 ועומק של 26 ס"מ), אבל בפועל באמצעות תמונות שהגיעו מטיוואן, אנחנו מגלים שהמציאות קצת יותר שונה. המספרים הרשמיים של סוני לא כוללים את צלחת הבסיס העבה של הקונסולה שמומלצת בכדי לשמור על יציבותו של המכשיר.

מספרים וסרגלים זה תמיד כיף (לאנשים מסוימים), אבל מאייר בטוויטר החליט להמחיש את המספרים הללו והציג את קונסולות הדור הבא במגוון אילוסטרציות שממחישות בדיוק כיצד הקונסולות ייראו אצלכם בסלון.

יש לציין כי הטלוויזיה המוצגת בתמונה היא 32 אינצ' ולכן הפרופורציות נראות די אימתניות. ייתכן מאוד כי מול טלוויזיה בגודל יותר סטנדרטי בסלון של רובנו הקונסולה תיראה קצת יותר קטנה. אך לאלו מאתינו שמשחקים על מסך של מחשב ניצב אתגר לא פשוט בהכנסת הקונסולות לסט-אפ שלהם בצורה אלגנטית.

האילוסטרציות מראות גם את הקושי החדש בהשכבת ה-PS5, לעומת אחיו הגדול הPS4. אולי שיתוף הפעולה הבא של IKEA צריך להיות דווקא עם Sony בכדיי לייצר ארוניות טלוויזיה המתאימות לאיחסון הקונסולה החדשה.

האם גודלן של קונסולות הדור הבא הוא משתנה שישפיע על הבחירה שלכם או שכבר התחלתם לפנות מקום לקונסולה הייעודית?

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י