הרשמה

היום שאחרי: מה יקרה מעכשיו עם Bethesda?

בינתיים ניראה ששום דבר לא משתנה

רכישת הענק מכה גלים בשוק הגיימינג

אתמול עברה על שוק הגיימינג רעידת אדמה עצומה מיד לאחר הכרזתה של מיקרוסופט על רכישת ZeniMax, חברת האם של Bethesda. לכולם ברור שרכישתה Bethesda היא צעד טקטי של מיקרוסופט ו-Xbox על מנת להילחם בסוני וב-PS5. אחרי שעברו כמה שעות וכבר הספקנו להירגע ולעכל את הרכישה הגדולה, עלו לנו בצוות המון שאלות לגבי עתידה של Bethesda ומשחקיה וניראה שאלו נושאים שמעסיקים המון גיימרים מסביב לעולם. לדוגמא רבים ברשת ואני בניהם, תהו מה יהיה גורלו של Deathloop? אחד המשחקים שסוני משווקת הכי חזק כמשחק עבור ה-PS5 אך הוא מפותח על ידי Bethesda, האם הוא ישאר אקסלוסיבי או שיושק גם ל-Xbox? אם כן מתי? ועוד שאלות רבות. לכן אחרי ההכרזה, בכירים בחברות יצאו במספר ראיונות והצהרות כדי לאשר ולבטל חלק מן השמועות.

אז אם כבר נגעתי ב-Deathloop ובנושא האקסולוסיביות שלו ל-PS5, נמשיך משם. פיל ספנסר (Phil Spencer) אמר בראיון לבלומברג שהסכם האקסלוסיביות בין סוני ו-Bethesda לגבי Deathloop ו-Ghostwire: Tokyo עדיין קיים. ספנסר אמר: "משחקים עתידיים של Bethesda יושקו למחשב ול-Xbox וגם לקונסולות אחרות אך כל מקרה (משחק) יבחן לגופו." סביר להניח שמיד בסופו של חוזה הבלעדיות של Deathloop ו-Ghostwire: Tokyo, המשחקים יצאו גם עבור הפלטפורמות של מיקרוסופט. בנוסף לכך ספנסר אישר שכל משחקיה העתידיים של Bethesda יגיעו לשירות ה-GamePass כבר ביום השקתם כשהוא מזכיר באופן ספציפי את משחק המדע בדיוני-RPG של Bethesda הלא הוא Starfield.

אבל לא רק לפיל ספנסר היה מה להגיד, גם ג'ון קרמק (John Carmack), עובד לשעבר ב-Bethesda שנכנס למלחמה משפטית עם ZeniMax התייחס לעסקה. בציוץ שהעלה לטוויטר שלו כתב ג'ון: "אני חושב שמיקרוסופט הם חברת אם טובה עבור כותרי משחקים ואין להם טינה כלפיי, אז אולי אני אוכל לחזור ולעסוק במשחקים ישנים שלי." למי שאינו מכיר את קרמק, נספר שהוא הקים ביחד עם עוד 2 שותפים בתחילת שנות ה-90 את id Software שהביאה לנו את סדרות משחקי Doom, Quake ו-Wolfenstein, כך שאנו נשמח לראות אותו חוזר ועובד על משחקים חדשים עבור סדרות אהובות אלו.

למקרה שאתם שחקני Elder Scrolls Online ואתם מודאגים בכל הקשור לעתידו לאחר עסקת הענק, עמוד הטוויטר של המשחק הוציא הודעת הרגעה. בהודעה שנכתבה על ידי מפיק המשחק נאמר: "אני רוצה לנצל את הזדמנות זאת כדי לאשר לקהילת שחקני Elder Scrolls Online ש-ESO ימשיך להיתמך בדיוק כמו שהיה עד עכשיו ואנו מצפים להמשיך ולגדול בכל הפלטפורמות שאנו תומכים בהן כעת." מפי ההודעה אנו יכולים לשער שמיקרוסופט ימשיכו (לפחות בזמן הקרוב) לתת לצוות הפיתוח של Elder Scrolls Online יד חופשית בכל הקשור להמשך הפיתוח של המשחק כראות עיניהם.

מה אתם חושבים על עסקת הענק? איזה שאלות עלו לכם בעקבותיה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י