הרשמה

צוות Vgames מספר מה הוא מקווה לראות באירוע של Xbox ו-Bethesda!

האירוע של Xbox מתקרב אלינו בצעדי ענק והצוות התכנס כדי לומר מה הוא היה שמח לראות בהצגה הבאה של אירוע הבלי 3 של שנת 2022!

שמואל רוצה לראות את שובו של משחק הלחימה האדיר של ה-Xbox One, אור ארז רוצה שפייבל יחזור ואור סגל בכלל מעדיף לראות את קוג'ימה באירוע

סוני הביאה לנו את ה-State of Play הנהדר שלה, ג'ף קילי הפציץ עם ה-Summer Game Fest וכל שנותר לנו הוא לראות מה יהיה לנו באירוע של Xbox ו-Bethesda שבא עלינו לטובה ביום ראשון הקרוב בשעה 20:00 שעון ישראל. כדי להתכונן לאירוע כמו שצריך, הצוות של האתר ישב ושלח לי את הציפיות שלו מהאירוע, בדגש על דברים שהכתבים שלנו היו רוצים לראות כחלק מה-Showcase של שתי החברות הגדולות. האם המשחק שאתם רוצים לראות נמצא ברשימה?

דור קציר: Contraband

כשהתחיל להתנגן Do it Again בטריילר של Contraband באירוע של Xbox בשנה שעברה, ידעתי שיהיה לי קשה לא להתאהב במשחק. כשהופיעו המילים Avalanche Studios ו-Co-op, כבר היה ברור שמדובר באהבה ממבט ראשון. Contraband הוא המשחק הראשון מאז 2018 של הסטודיו המרכזי של Avalanche, שאחראים על סדרת Just Cause ומשחק ה Mad max הלא מוערך דיו מ-2015. עם רפרטואר משחקים אדירים כמו שלהם, טריילר שהציג אווירה מדהימה ורעיון מגניב מאחורי המשחק לא פלא שחיכיתי הרבה זמן לראות ממנו עוד. אני חושב שהעובדה שהסטודיו המרכזי לא עבד על שום דבר חוץ מהמשחק הזה כבר כמעט 4 שנים בשילוב הגשת טריידמארק על השם שלו בשבוע שעבר, מרמזים קשות שנזכה לראות ממנו הרבה יותר מסתם טריילר, ואולי אפילו תאריך יציאה קרוב ממה שנדמה.

אור יהודה סגל: Overdose של קוג'ימה

אוקי, תזרמו איתי שנייה: אני יודע שמדובר אולי ברצון תלוש מהמציאות ברמה מסויימת, אבל שמועות בנוגע למשחק הבא מבית Kojima Productions מסתובבות כבר במשך שנים, כשאחת מהשמועות המרגזיות נוגעת לשיתוף הפעולה האפשרי של קוג'ימה עם Xbox להפצת המשחק הבא שלו. במקרה (או שלא) עכשיו קיבלנו הדלפה, שאולי אפשר להרים עליה גבה, אבל היא מובילה לתקווה אחת מאוד מאוד גדולה: הצגה של משחק אימה חדש של הידאו קוג'ימה שיוצג מחר באירוע של Xbox ו-Bethesda וכ-8 שנים אחרי הכניסה של P.T. לחיינו. אני לא מסוגל לחכות!

אור ארז: Fable IV

בימים האחרונים יש חרושת של שמועות באשר לגורלו של הזיכיון האהוב: גורמים מסויימים טוענים שהוא בוודאות לא יופיע באירוע של Xbox, וגם לא Perfect Dark לצורך העניין, בעוד מעריצים רבים מאמינים שהמשחק הוא מועמד מוביל להופיע באירוע בתור הכותר שתופס את מרכז הבמה עקב דחייתם של Starfield ו -Redfall. אחרי סערה נוספת בשבוע האחרון בה נטען שהמשחק מתעכב בשל קשיי הפקה (טענה אותה הפריכה מפיקת המשחק איימי לואק באופן אישי), הדבר היחיד שניתן להגיד בוודאות בנוגע ל-Fable הוא שאנחנו לא יודעים עליו כלום. בניגוד לחברות אחרות בשוק, זה המצב המועדף על Xbox, ששואבת הנאה מורבידית כמעט משליפת שפנים מהכובע (כמעט כמו נינטנדו), ולכן בתום שנתיים של דממת אלחוט ייתכן שסוף סוף נזכה לחוות טעימה מעולם הפנטזיה ומההומור האייקוני שאנו מתגעגעים אליו כל כך. תאריך יציאה זו אולי בקשה מוגזמת, אבל טריילר משחקיות וטעימה מהסיפור הם כמעט מחוייבי המציאות בשלב הזה, אם מיקרוסופט לא רוצה לאבד את ההייפ ואמון המעריצים.

שמואל מקונן: Killer Instinct

נו מה? 9 שנים זה לא מספיק זמן לחכות למשחק המשך? אנחנו כבר ממילא מקבלים משחקי לחימה בצרורות בשנים האחרונות עם Dragon Ball FighterZ, Guilty Gear -STRIVE-, King of Fighters XV ועוד מעט גם Street Fighter חוזר לזירה עם Street Fighter 6. אז אולי, למען השם, תביאו לנו עוד משחק של KI?! זה לא כאילו הריבוט של הסדרה הזאת היה כישלון: Killer Instinct נחשב להצלחה בהמון תחומים כשהוא הביא משחקיות נהדרת ונאמנה למקור, גרפיקה מטורפת על ה-Xbox One, כמות דמויות נהדרת עם DLC מצוין, אלמנט תחרותי נפלא ומרתק ואולי הכי חשוב: אחד ה-Netcodes הטובים ביותר שיצא לי לחוות, אם לא הטוב ביותר. הגיע הזמן לעוד משחק Killer Instinct, בעדיפות עם מיק גורדון שוב על הפסקול ועם אותו ה-Netcode, תודה רבה ושיהיה לכם יופי של Ultra Combo.

רועי באלוה: Perfect Dark

עברה כבר שנה וחצי מאז שראינו בפעם הראשונה והאחרונה את המשחק החדש בסדרת משחקי Perfect Dark. במהלך טקס פרסי המשחקים של 2020 קיבלנו טריילר סינמטי משונה ומעניין שהציג לנו עולם עתידני שבסופו קיבלנו את ההכרזה שמה שראינו זאת בעצם הטעימה הראשונה מ-Perfect Dark חדש. עכשיו תשמעו, אני לא ממעריצי Perfect Dark, אפילו רחוק מאוד מזה, אבל עדיין ההכרזה על המשחק החדש מרגשת אותי ואני אסביר למה. בשנים האחרונות ראינו את טרנד הרימייקים בכל הכוח: קיבלנו את Burnout Paradise מחדש, את משחקי GTA הקלאסיים ואפילו הנסיך הפרסי מקבל עוד מעט Remake. בעוד ששיחקתי בכל אלה ואין לי רצון לגלות אותם שוב, הדבר היחיד שקרץ לי בכל הרימייקים האלה זה לראות מה אנחנו מסוגלים לעשות היום לאותו משחק שיצא לפני X שנים והאם הוא מרגיש כמו משחק "חדש"? וזה בדיוק מה שמרגש אותי במשחק חדש ל-Perfect Dark או לכל סדרת משחקים ותיקה אחרת שמקבלת משחק חדש אחרי שנים ואפילו עשרות שנים ללא אחד כזה.

אני מתרגש לראות מה Xbox עם המשחק החדש של Perfect Dark עם מכניקות גיימפליי עדכניות, גרפיקה מתקדמת, סאונד טוב ועלילה עמוקה שכתובה כמו שצריך. הדובדבן שבקצפת בעניין הזה מבחינתי הוא שמדובר על משחק חדש לגמרי כך שהכל הוא חוויה חדשה. ואם כבר צריך להחזיר סדרת משחקים ותיקה ולהראות כמה התקדמנו מאז, אז Perfect Dark זאת בחירה מושלמת בעיניי. אני מקווה שנקבל מחר טריילר גיימפליי עם מבט הרבה יותר מעמיק על המשחק ואולי אפילו חלון השקה צפוי.

עכשיו תורכם: למה אתם הכי מצפים באירוע של Xbox ו-Bethesda? איזה משחק אתם מקווים או מצפים לראות שם? נשמח לשמוע אתכם בתגובות ואל תשכחו לחזור אלינו מחר בלילה לסיכום המלא של Xbox & Bethesda Games Showcase לשנת 2022!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:15 11.06.2022 | hg545454 hg545454

    אני הייתי שמח למשחק המשך ל dishonored למרות שהעלילה הסתיימה זה המשחק שלהם שהכי אהבתי

  2. 2

    21:58 11.06.2022 | OfirOm OfirOm

    טיזר לאורי 3
    שילוב משחקי אקטיבשיין בגיים פאס
    ולפחות משחק טריפל A אחד בסגנון וברמה של אנצ'רטד (יותר מדי לבקש הא?)

  3. 3

       | פורסם ע"י