הרשמה

מהו המשחק הסודי של Bethesda שצפוי להיחשף השבוע?

ומי הסטודיו המפתיע שעומד מאחוריו?

ג'ט, סט

ביום רביעי, ה-25 בינואר בשעה 22:00 שעון ישראל, תקיים Xbox לראשונה אירוע מקוון לגמרי בשם Developer_Direct. האירוע אמור להיות יריית הפתיחה הרשימית של החברה לקראת שנה שצפויה להיות הגדולה ביותר של המותג עד כה, עם השקות בטוחות של משחקי ענק כמו Minecraft Legends, Redfall וכמובן Starfield. האחרון, כיאה לגודלו, יקבל אירוע משלו ולא יופיע באירוע, אך את מקומו צפויות לקחת כמה הפתעות אחרות - ובראשם ככל הנראה משחק חדש לגמרי מאחד מאולפני הפיתוח היותר מעורכים ברשותה של אקסבוקס - Tango Gameworks.

אמנם מדובר בטענה קצת מוזרה, שכן רק בשנה שעברה שחרר הסטודיו את Ghostwire: Tokyo, אך מדובר כאן בפרוייקט צד שכבר ידענו על קיומו בהובלתו של ג'ון ג'והנס (John Johanas), שהיה אחראי על The Evil Within 2 הפנטסטי. בנוסף, הלוגו למשחק דלף כבר לפני שנתיים, וכמה פיסות אומנות קונספט ששויכו לפרוייקט הודלפו בנובמבר שעבר. לפי ההדלפות, המשחק היה נראה כמו משחק יריות עתידני, אך השבוע שניים מהמדליפים האמינים ביותר כשזה נוגע לתחום הביעו דעה שונה. נראה שהמשחק צפוי להיות Rhythm Based Brawler הממוקם ביפן עם ארט סטייל דומה ללא אחר ממשחק הפולחן Jet Set Radio. רק שלושת המילים האלו גורמות לי לצמרמורות בגוף, ובשילוב עם הרמה שהוצגה ב-Evil Within 2 אפשר להיות בטוחים שיש סיבות טובות להתרגש לקראת חשיפת המשחק.

למרות ששום דבר עוד לא בטוח, כל ההדלפות דיברו על כך שהמשחק צפוי לצאת בשנה הנוכחית, וככל הנראה להחשף כבר השבוע - כחלק מהכנת הקרקע של Xbox לשנה עמוסה במיוחד. מעבר אליו, המשחק הנוסף סביבו רצות ים שמועות שיגיע השנה הוא Hellblade II, שהדעות לגבי הופעותו באירוע עדיין חצויות. מחכים לאירוע? סקרנים כבר לשמוע עוד? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:08 22.01.2023 | צבי צבי (אורח)

    הלוואי שיהיה Doom Co-Op בסגנון Borderlands

  2. 2

       | פורסם ע"י