הרשמה

"הכל בסגר" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר

בואו לקרוא על המשחקים החמים של חודש אוקטובר!

שמואל מסכם לנו את המשחקים שבעצם מסכמים את דור הקונסולות הנוכחי ומעבירים אותו לדור הקונסולות הבא!

זהו חברים. הגיע הרגע.

אחרי כשנה וחצי של כתבות משחקי החודש הגענו לכתבה האחרונה לפני כניסת הדור הבא של הקונסולות הגדולות. החודש הבא אנחנו כבר נדבר במונחים של PS5 ו-Xbox Series X, בנוסף לקונסולות המוכרות והאהובות עלינו. אבל אל תדאגו, המשחקים שמלווים את העזיבה של דור הקונסולות השמיני נהדרים ומלאים כמעט בכל ז'אנר משחקים גדול שתוכלו למצוא בשוק. כמו תמיד, אני כאן כדי לסכם לכם את המשחקים הללו, כמו בכל חודש. אז בואו נראה מי הם המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר!

Super Mario Bros. 35 - Nintendo Switch

אנחנו פותחים את החודש עם אחד המשחקים הכי מוזרים שקיבלנו השנה. Super Mario Bros. 35 הוא משחק Battle Royale אבל עם טוויסט: אתם משחקים את המשחק Super Mario Bros. המקורי מול עוד 34 שחקנים אחרים. כל פעם שאתם הורגים מפלצת היא עוברת לשחקן אחר לפי חוק שאתם תגדירו (שחקן שהתקדם בשלב, שחקן שמתקיף אותך ועוד) והשחקן שנשאר אחרון הוא המנצח. אם זה נשמע לכם מוכר אז אתם לא הוזים. נינטנדו כבר עשתה את זה בעבר עם Tetris 99 המצוין ועכשיו היא מנסה לעשות זאת שוב עם מריו. האם היא תצליח? נצטרך לנסות ולראות. מה שכן, המשחק חינמי למנויי האונליין של ה-Nintendo Switch אז שום דבר לא מונע מכם לנסות את המשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-1 באוקטובר.

Crash Bandicoot 4: It's About Time - PS4, Xbox One

קראש חוזר אלינו סוף-סוף! הבנדיקוט האהוב על כולנו חוזר עם משחק רביעי בסדרה שמהווה המשך ישיר ל-Crash Bandicoot 3: Warped שיצא לפני 22 שנה! המשחק החדש יחזיר אותנו לנעליו של קראש כשהוא מנסה שוב לעצור את דוקטור קורטקס מלהשתלט על היקום שלנו... ושאר היקומים האחרים. המשחק יאפשר לנו לשחק עם כמה דמויות שונות וישחק עם הקונספט של צירי זמן שונים כדי לאפשר לנו לשחק עם דמויות כמו דוקטור קורטקס, דינגודיל (שהיה יריב שלנו, להזכירכם) ועוד. זה ללא ספק אחד המשחקים שאני הכי מחכה להם החודש ואחד שיש לו את הפוטנציאל להיות אחד ממשחקי הפלטפורמה של השנה.
המשחק צפוי לצאת ב-2 באוקטובר.

Star Wars: Squadrons - PS4, Xbox One, PC

חלליות? מגניב. חלליות במלחמת הכוכבים? מגניב יותר. זה נראה שלאורך זמן EA מתחילה להבין יותר ויותר טוב מה היא אמורה לעשות עם הזיכיון שלה על מלחמת הכוכבים ומתרחקת לאט לאט מתחום ה-FPS וה-Loot Boxes. אחרי Star Wars Jedi: Fallen Order הנהדר שהגיע אלינו בשנה שעברה אנחנו זוכים לעוד משחק Star Wars שהולם יותר את הדברים שמעריצים רוצים לראות ממשחקי מלחמת הכוכבים. הסיפור של המשחק ייתרחש לאחר הסרט השישי בסדרה (Return of the Jedi), כשנוכל לשחק טייס מהאימפריה או הרפובליקה כשהם מבצעים משימות שונות, נלחמים בקרבות חלל נהדרים ומשדרגים את היכולות של הספינה שלהם. האמת, זה נחמד לראות משחק שני ברציפות בסדרת Star Wars שיש לו את הפוטנציאל להיות נהדר ואני מקווה שהמפתחים ב-Motive Studios ידעו לממש את הפוטנציאל הזה.
המשחק צפוי לצאת ב-2 באוקטובר.

FIFA 21 - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

כדורגל! אם אי אפשר להגיע למגרשים אז לפחות נביא את המגרשים אלינו עם המשחק החדש בסדרת משחקי FIFA של EA. המשחק החדש יציג כמה שיפורים למוד ה-Ultimate Team עם התוספת של האפשרות לשחק ב-Co-op משחקים מסוימים כמו Division Rivals ו-Squad Battles יחד עם עוד מישהו. מוד ה-Volta מקבל שדרוג בדמות מצבי משחק חדשים כמו Volta Squads ומגרשים חדשים שתוכלו לשחק בהם. בנוסף (ואולי הכי חשוב), כל מי שיקנה את FIFA 21 לקונסולה בדור הנוכחי יוכל לשדרג אותו בחינם לקונסולות הדור הבא. זה מאוד לא EA מצידם אבל היי - אני לא מתלונן. כרגיל את גרסת ה-Nintendo Switch תוכלו לזרוק לפח תוך כדי שאתם צועקים Kobe - אני יודע שזה כדורסל, אבל ה-Legacy Edition לא שווה יותר מדי ועולה יותר מדי. אגב פרט טריוויה מעניין: זהו המשחק הראשון בסדרה שיוצא באוקטובר מאז FIFA 10.
המשחק צפוי לצאת ב-9 באוקטובר.

Mario Kart Live: Home Circuit - Nintendo Switch

ללא ספק המשחק הכי יצירתי ברשימה (סליחה, Super Mario Bros. 35). כבר אחרי החשיפה של ה-Nintendo Labo הבנתי שמשחקי נינטנדו ואביזרים חיצוניים זה משהו שעומד לחזור אלינו במוקדם ובמאוחר ואכן צדקתי: החודש אנחנו נקבל סוג של שילוב בין עולם המירוצים של Mario Kart לבין מכוניות מירוץ על שלט. המשחק יאפשר לכם ליצור לסמן מסלול מירוץ של ממש בבית ולהתחרות מול המחשב או עוד שלושה חברים במירוץ מסביב לבית. הצעצועים עצמם מגיעים עם מנוע ועם מצלמה כך שתוכלו לראות את המירוץ בכל רגע נתון דרך המכונית שלכם. הקונספט נראה נחמד ורק צריך לראות שנינטנדו יצליחו עם הביצוע ויתנו לנו עוד משחק משונה אבל כיפי.
המשחק צפוי לצאת ב-18 באוקטובר.

Ghostrunner - PS4, Xbox One, Nintendo Switch, PC

שמישהו יסתכל לי בעיניים ויגיד לי שהוא לא רצה משחק שכזה. Ghostrunner הוא משחק פעולה מגוף ראשון שמתרחש בעתיד פוסט-אפוקליפטי. המטרה שלכם היא לעלות במעלה מגדל מסתורי ולהביס את ה-Keymaster כדי לנסות ולשבור את המעמדות שהממשל הגדיר כדי לפלג את העם. הדמות שלכם יכולה להילחם הן במרחב הפיזי והן במרחב הדיגיטלי או ה-Cyberspace. המשחקיות היא סוג של Katana Zero משולב עם להיות Genji מ-Overwatch: אתם תסתובבו עם החרב שלכם ותוכלו להרוג כל דמות במכה אחת, אבל הדבר נכון גם לגביכם. אתם תצטרכו ללמוד איך להגיב בזמן למתקפות, לברוח כשצריך ולהשתמש ביכולות הפארקור שלכם כדי לזוז ברחבי העולם של המשחק שנראה פשוט נהדר. 
המשחק צפוי לצאת ב-27 באוקטובר.

World of Warcraft: Shadowlands - PC

ההרחבה החדשה למשחק ה-MMORPG הכי מצליח בהיסטוריה מגיעה אלינו החודש. ההרחבה תתן לשחקניה להסתובב לראשונה ב-Shadowlands, האדמות שבהן שוכנים המתים לפי הסיפור של Warcraft. בנוסף לעולם החדש והמרהיב ששחקנים יוכלו לשחק בו, ההרחבה גם תוביל ל-"Level Squish" הראשון בהיסטוריית המשחק, כששחקנים ברמה 120 (הגבוהה ביותר) ירדו לרמה 50 כשהחסם חוזר להיות 60 כמו שהיה במשחק המקורי. שחקנים גם יוכלו למצוא בהרחבה הזו את Torghast: מבוך rougelike חדש ששחקנים יוכלו לשחק בו לבד או עם עוד חברים. אגב, זוהי ההרחבה הראשונה ואחד המשחקים היחידים שאני מכיר שדורש כונן SSD בדרישות המערכת שלו, כדי ששחקנים יוכלו לחוות את החוויה בצורה מלאה. יהיה מעניין לראות אותה, זה בטוח.
המשחק צפוי לצאת ב-27 באוקטובר.

Watch Dogs: Legion - PS4, Xbox One, PC

Watch Dogs בעיניי היא סדרה שנמצאת בעלייה: אחרי משחק ראשון מאוד מאכזב ובינוני, ראינו את היציאה של Watch Dogs 2 שהיה צבעוני יותר, חי יותר ומהנה יותר מקודמו. כעת אנחנו מקבלים את Watch Dogs: Legion, המשחק השלישי וכנראה גם המסקרן ביותר בסדרה. הקונספט דומה למשחקים הקודמים: אנחנו נוחתים בעיר כלשהי בעולם (הפעם לונדון אהובתי), ומצטרפים לקבוצת האקרים מחתרתית שמטרתה היא לשחרר את העיר מלפיתתה של Albion - חברת אבטחה שהשתלטה על העיר.

מה כל-כך מסקרן במשחק הזה, אתם שואלים? במשחק הזה, כמעט לכל NPC שתפגשו ברחוב יש את הפונטציאל להיות דמות שתוכלו לשחק איתה. בין אם מדובר באישה זקנה שמתגלה כמרגלת בעברה, עד לעובד בניין עם יכולת להשתמש בכלי העבודה שלו כדי לעזור לכם במשימה: לכל מי שתראו יש סיכוי להיות "הדמות הראשית" שלכם. אחרי כל הדברים שהזכרתי קודם, מדהים לחשוב שזהו לא המשחק הכי גדול של Ubisoft לשנת 2020... אבל בשביל זה תצטרכו לחכות לכתבת משחקי חודש נובמבר.
המשחק צפוי לצאת ב-29 באוקטובר. 

Pikmin 3 Deluxe - Nintendo Switch

שנים שהמעריצים של הסדרה משוועים למשחק חדש. שנים שהם מבקשים פורט של המשחק השלישי בסדרה שיצא רק ל-WiiU. אני לא יודע לגבי החלק הראשון, אבל לפחות החלק השני סוף-סוף קרה. Pikmin 3, משחק האקשן/טקטיקה/משהו מוזר שאני לא באמת יודע איך להגדיר אותו של נינטנדו מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch. החידוש יגיע עם תוכן חדש בדמות משימות צדדיות נוספות ששחקנים יוכלו לבצע, האפשרות לשחק עם חבר את כל מצב הסיפור של Pikmin 3, אפשרות Lock-on שחובבי המשחק ב-WiiU שיוועו לה ועוד. האם המשחק שווה 60 דולר? זה כבר סיפור ליום אחר - אני פשוט נהנה מהעובדה שמשחקים מתקופת ה-WiiU זוכים לקבל הכרה רחבה יותר - בייחוד משחקים שהיו בסכנת היעלמות כמו Pikmin 3.
המשחק צפוי לצאת ב-30 באוקטובר.

זהו, אלה משחקי חודש אוקטובר! שכחתי משהו? פספסתי איזשהו משחק שאתם חושבים שכדאי לקוראים לשחק? ספרו לי בתגובות כאן או ברשתות החברתיות שלנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:44 30.09.2020 | WarFox89 WarFox89

    Watch Dogs: Legion הולך להיות כל כך כישלון - סמנו את מילותי.

  2. 2

    19:55 30.09.2020 | popop popop

    שלום!
    שמי אופיר כהן, בן 31 מעפולה. מאז ומתמיד אהבתי משחקי מחשב ואני מתעניין בחדשות לגבי כל מה שקשור בתחום על בסיס יומיומי.
    תחום אחר שאני מתעניין בו מאוד הוא ציור קומיקס, גם כאן התחביב הזה קיים אצלי מגיל צעיר מאוד.
    אני נזכר בערגה במורשת הקומיקס הלא קטנה שטיפחתם באתר שלכם: החל מ''וי בריבוע'' וכלה ב''גיקטופיה''.
    סדרות אלו רצו במשך המון זמן אולם מאז שהאחרונה הסתיימה לא הגיע מחליף במשך שנים ארוכות, דבר שלי חסר מאוד.
    לאחרונה בעקבות משבר הקורונה החלטתי לנסות לשלב בין שני התחביבים שלי ואני מציג בפניכם מספר קומיקסים לדוגמא שיצרתי במהלך החודש האחרון.
    מקווה מאוד שהם ימצאו חן בעינייך ולקבל כל פידבק שהוא בתקווה שברשותכם אוכל לפרסם את עבודותיי באתר שלכם.

    קישור לתיק עבודות:

    https://lensdump.com/a/jQ9l9

    תודה מראש,
    אופיר.

  3. 3

    21:06 30.09.2020 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אהלן אופיר, תשלח לי בבקשה מייל :)

    [email protected]

  4. 4

    21:23 30.09.2020 | בן אשכנזי בן אשכנזי

    מריו 35 קליל! מריו באטל רויאל - מה צריך יותר בחיים?

  5. 5

    01:36 01.10.2020 | Bar96 Bar96

    תמיד כיף לקרוא כתבות שלך:)

  6. 6

    18:43 01.10.2020 | nakiii nakiii

    שועל מה הבעיה שלך עם המשחק הזה

  7. 7

    08:17 02.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    שום בעיה nakiii. פשוט הרגשה חזקה שהמשחק הזה הולך להיות כישלון מלא בביקורות. סמן את מה שאני אומר ותחזור להגיד לי אם צדקתי או לא שהוא ייצא ;)

  8. 8

       | פורסם ע"י