הרשמה

האם המשך ל-The Outer Worlds נמצא בפיתוח?

בחזרה לחלל?

Obsidian שוקלת לפתח משחק המשך לכותר ה-RPG המצליח משנה שעברה

נראה כי Obsidian Entertainment לא להוטה להיפרד מהיקום של The Outer Worlds, אשר הושק בשנה שעברה וקיבל אהבה רבה מהמעריצים (וממני). לאחר שנחת בפלטפורמת ה-Steam אתמול, רבים חשבו כי הכל תם ונשלם עם הכותר, אך מסתבר שהסטודיו לא עומד לוותר על הזיכיון הזה כל כך בקלות. 

דניאל אחמד (Daniel Ahmad) הוא מקור פנימי בתעשיית המשחקים ואנליסט בכיר ב-Niko Partners, אשר מתמחים בחקירת מידע, מודלים עסקיים, תחזיות במכירות ושירותי ייעוץ בתחום הפיננסי, ספציפית עבור תעשיית הגיימינג באסיה. לכן, מיותר לציין שאם הוא אומר משהו, אפשר להאמין לזה. לפי דבריו, כותר המשך למשחק ה-RPG האהוב נמצא בתהליך חקירה, ונמצא כרגע בסטטוס טרום-פיתוח. "זה עלול להשתנות למשהו אחר לגמרי, אבל זה המצב הנוכחי כרגע." הוא הוסיף, כנראה כדי להסיר מעצמו כל אשמה שעתידה להגיע במקרה והפרוייקט לא יצא לפועל.

זה כנראה יפתיע הרבה אנשים עקב העובדה ש-Obisidan חשפה לאחרונה כי היא עומלת על כותר RPG אחר, Avowed, אשר מבוסס על היקום של Pillars Of Eternity, סדרת משחקים אחרת מאותה מפתחת. כנראה ש-Avowed נמצא בראש סדר העדיפויות שלה בגלל הסיבה הפשוטה שמדובר בכותר בלעדי ל-Xbox Series X, אשר מסמל את תחילת השותפות בין הסטודיו ל-Microsoft שרכשה אותו בצעד ענק, ולכן אם אכן יחל תהליך הפיתוח על המשך ל-The Outer Worlds, אנחנו מנחשים כי זה יקרה רק לקראת ההשקה של Avowed, שלדעתנו לא יראה אור בשנה וחצי הקרובות.

Obsidian, יש מצב שאנחנו מקבלים Fallout: New Vegas 2 במקום? בבקשה? Avowed צפוי לצאת ל-Xbox Series X ולמחשב האישי בתאריך לא ידוע.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י