הרשמה

העידכון הבא ל-Call of Duty: Modern Warfare יאפשר לצמצם את נפח המשחק

העידכון המתבקש ביותר למשחק מגיע

החגים נגמרו, הגיע הזמן לדיאטה

למרות שאנחנו נמצאים רק כמה חודשים ספורים לפני השקתו של COD: Cold War, הכותר החדש בסדרת היריות המצליחה של Activision, המשחק האחרון בסדרה עדיין ממשיך ליצור כותרות. אחד הפרטים הידועים ביותר לשמצה על Modern Warfare הוא נפח האיחסון העצום שהוא דורש (נכון לכתיבת שורות אלו, המשחק בשלמותו שוקל כ-225 ג'יגה על המחשב שלי) וגודלם המוגזם של כל העידכונים, כאשר היו כאלה שהגיעו אף למעל 40 ג'יגה לעידכון. אך עכשיו ניראה שבעיית האיחסון עבור שחקני ה-PC סוף סוף עומדת להיפטר אחת ולתמיד. לפחות כך אנחנו מקווים.

בכתבת נישנושי הגיימינג שלנו מלפני 4 חודשים סיפרנו לכם ש-Activision שמעה את תלונות השחקנים ומאז היא מאפשרת להם למחוק חלק מקבצי המשחק שאינם בשימוש (לדוגמא הקבצים של מצב הסינגלפלייר) על קונסולות ה-PS4. מאז עברו 4 חודשים שבהם Modern Warfare המשיך לגדול ועכשיו ניראה שהאופציה לצימצום המשחק מגיעה גם ל-PC. עידכון 1.28 שיגיע בשעות הקרובות ל-Modern Warfare יאפשר לנו להתקין רק את מצבי המשחק שאנו רוצים ומשחקים בהם ולמחוק את אלו שאינם רצויים. מנהל הייצור של המשחק, פול הייל (Paul Haile) הכריז על העידכון החדש בחשבון הטוויטר שלו וקיבל מיד המון פידבק חיובי:

אם יש משהו אחד שאפשר להיות בטוחים לגביו- העידכון הקרוב הולך להיות העידכון האהוב ביותר על שחקני ה-PC ואנו מקווים שפיצ'ר זה ימשיך גם למשחק הבא בסדרה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:46 13.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    לקח להם רק שנה וקצת מעבר ל200GB על ה-SSD בכדי לחשוב על הרעיון "הגאוני" הזה ...
    WTF

  2. 2

       | פורסם ע"י