הרשמה

לא חלשה כמו שחשבנו: ה-Series S יכולה להגיע מעבר ל-1440p

למרות הפירסום של מיקרוסופט, ניראה שלקונסולה יש עוד כוח נוסף

קונסולה קטנה ומטריפה

כבר דובר המון ועוד ידובר בעתיד על דור הקונסולות שמתקרב אלינו וכיצד הוא הולך לשנות את שוק הגיימינג. לאחר ההכרזה על שתי הקונסולות המרכזיות של הדור הבא קיבלנו ממיקרוסופט גם הכרזה על קונסולה קטנה ומוזלת יותר בשם ה-Series S. במועד ההכרזה, מיקרוסופט אמרו שה-Series S תיהיה קונסולה חלשה יותר מה-Series X כשהיא תאפשר לגיימרים לשחק ברזלוציה של 1080p או עד 1440p שמשמש כתחנת ביניים נוחה בין 1080p ובין 4K. אך למרות ההצהרות, ניראה שלקונסולה הקטנה יש עוד כוח כדי לתת עבודה גם ברזלוציות שמעל ל-1440p.

סביר להניח שהרבה מכם לא שמעו על המשחק The Falconeer שיצא בעוד פחות מחודש עבור המחשב, ה-Xbox One ושתי קונסולות הדור הבא של מיקרוסופט. לא המון ידוע על המשחק החדש אך ניראה שגיבור המשחק אותו נגלם הוא בז ובאופן כללי המשחק מעניין וציבעוני במיוחד. לאחרונה צוות הפיתוח של המשחק פירסם את הנתונים הטכניים שלו וכיצד הוא ירוץ על ה-Xbox One S ועל ה-Series S/X. בין הפרטים שפורסמו אפשר לראות שלמשחק יהיה שני מצבים גרפיים, האחד "טיבעי"- 4K בקצב 60FPS והשני, מצב "ביצועים" שיעבוד בקצב של 120FPS ברזולוציית 1800p עם זמן טעינה של 13 שניות על ה-Series X. אך הפרט המעניין ביותר שפורסם הוא שעל ה-Series S המשחק ירוץ באופן טיבעי ברזולוציית 1800p ובקצב של 120FPS. כאמור, מיקרוסופט הכריזה שה-Series S תוכל לספק גיימינג "רק" עד רזולוציית 1440p כך שהעליה ברזולוציה של The Falconeer היא פרט מבורך.

אחד מחברי צוות הפיתוח של המשחק הגיב למידע החדש ואמר: "אחת ההפתעות הגדולות עבורי הייתה פשוט עד כמה ה-Series S חזקה. זאת חתיכת חומרה רצינית במעטפת קטנה כל כך." אנו מקווים שאולי עוד משחקים יצליחו לנצל את כוחה של ה-Series S עד לטיפה האחרונה ולא בהכרח יסתפקו רק ב-1440p הרישמי. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:07 14.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    שים לב שהביצועים "הטבעיים" בין דגם X לבין דגם ה-S מאוד קרובים מכיוון ש-1800P [לא להתבלבל לבין 1080P] מגיעה מאוד קרוב לאיכות של 4K ולפעמים אפילו קשה לשים לב להבדל. במצב ה"ביצועיים" ההבדל הוא יותר גדול מכיוון שדגם ה-X יריץ ב1800P לעומת דגם ה-S שיריץ ב1080P.

  2. 2

       | פורסם ע"י