הרשמה

"הנה זה בא" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש נובמבר

ה-חודש של השנה האחרונה ושל העשור האחרון. בואו לקרוא עם אילו משחקים אנחנו נפתח את הדור התשיעי של הקונסולות!

הוויקינגים מגיעים, איש העכביש ודנטה חוזרים וסדרת משחקי היריות הפופולרית נוסעת אחורה בזמן

אם להיות כנה, אחרי שתסתכלו על רשימת משחקי החודש הקרוב אתם תשמחו ש-Cyberpunk 2077 לא נמצא בה (סליחה מראש, גיא).

חודש נובמבר 2020 הוא לא רק אחד החודשים הכי מעניינים מבחינת משחקים שיש לנו השנה, אלא הוא גם אחד החודשים הכי מעניינים בגיימינג בשנים האחרונות באופן כללי. מאז היציאה של ה-Switch לפני 3 שנים והבאז סביבו לא ראינו כזה הייפ, כמות כזאת של כתבות ומאמרים או פוסטים ברשתות החברתיות. ה-PS5 וה-Xbox Series X הולכים לשנות את כללי המשחק באופן שלא ראינו בעבר ועם דור חדש מגיעים משחקים חדשים. עכשיו אני אתעלם לחלוטין משירות ה-Game Pass הפנומנלי של מיקרוסופט שיביא לכך שכל משחק גדול שלה יגיע ל-Xbox Series X|S וכמובן שאני אתעלם מה-PS Plus Collection המצוין שנותן לנו אופציה לשחק בכמה מהמשחקים הכי אייקוונים של ה-PS4 על הקונסולה החדשה.

לא, אני בוחר להתמקד בחוויות החדשות יותר והמרעננות יותר: השיפורים הגדולים, המשחקים החדשים והחוויות החדשות (ולא לדאוג, נינטנדו נמצאים ברשימה עם משחק גדול משלהם). עוד משהו חשוב לפני שאני מתחיל: התאריכים כאן הם תאריכי היציאה של המשחקים בארה"ב. בגלל שחלק מהמשחקים קשורים להשקה של קונסולת ה-PS5, לא נראה אותם על המכשירים בארץ עד ה-19 בנובמבר. כדי למנוע בלבול בתאריכים עם משחקים שמגיעים גם ל-PS4 באותו היום (ואותם כן נוכל לקנות), בחרתי ללכת באופן אחיד עם התאריך המוקדם יותר. כלל האצבע הוא מאוד פשוט: 12 בנובמבר לכל הקונסולות חוץ מה-PS5 שיגיע ב-19 בנובמבר לישראל.

אוקיי, חפרתי מספיק - אז בואו נצא לדרך ונראה עם אילו משחקים אנחנו נפתח את דור הקונסולות התשיעי והמסקרן!

Devil May Cry 5 Special Edition - PS5, Xbox Series XIS

אוקיי, אחרי ההקדמה הקודמת אני מרגיש צורך להסביר את עצמי: Devil May Cry 5 Special Edition יציג לנו את המשחק המוכר והאהוב עליי עד מאוד מהשנה שעברה (היה משחק השנה של גיא), אבל עם טוויסטים שמתאימים לדור הקונסולות הבא. הגרסה החדשה תתן לנו את האפשרות לשחק במצבי ביצועים שונים, ביניהם האופציה ל-4K30 עם Ray Tracing ועד 120 פריימים לשנייה במוד הביצועים האולטימטיבי וגם תאפשר לנו לשחק עם Vergil סוף סוף ולעשות שמות בשדים הנוראיים של המשחק.
המשחק צפוי לצאת ב-10 בנובמבר לקונסולות ה-Xbox Series X|S וב-12 בנובמבר לקונסולת ה-PS5.

Assassin's Creed Valhalla - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחרי מנוחה של שנה המתנקשים חוזרים אלינו לאחד המשחקים המסקרנים של שנת 2020. Assassin's Creed Valhalla ייקח אותנו לתקופת הוויקינגים עם כל מה שנלווה לכך: פשיטות על צפון אנגליה, הקמת התיישבויות, דיפלומטיה וכמובן, לוחמה ברוטאלית ומדממת - כיאה לוויקינגים. במשחק נשחק את אייבור, לוחם או לוחמת שמנסים לנווט את השבט שלהם בבטחה ולעזור לאנשיו להתפתח ולהתקדם. המשחק יאפשר לנו להחליף בין שתי הדמויות בכל רגע נתון (המפתחים ציינו כי באופן דיפולטי המשחק יחליף בין הדמות הגברית לנשית כל כמה זמן). זה ללא ספק אחד המשחקים שאנחנו הכי מחכים להם השנה ועכשיו כש-Cyberpunk 2077 מחוץ לתמונה, מדובר גם במשחק הגדול של החודש.
המשחק צפוי לצאת ב-10 בנובמבר ל-PS4, Xbox One, Xbox Series X|S וה-PC, וב-12 בנובמבר לקונסולת ה-PS5.

Astro's Playroom - PS5

לכל אלו שמתכננים לקנות PS5 אבל לא יודעים איזה משחק לקנות איתו, אל תדאגו - סוני דאגה לכם למשחק בזמן שאתם חושבים על כך. Astro's Playroom הוא המשחק שיגיע עם כל קונסולת PS5, והוא נועד להציג לנו את היכולות השונות של הקונסולה ובפרט את היכולות של שלט ה-DualSense החדש שלה. אני משחק בו כבר כמה זמן ובעוד שאני לא יכול לדבר עליו יותר מדי (לצערי הממש רב. ביקורת תגיע בהמשך), אני יכול לומר לכם שהשלב הראשון ששיחקתי -  Cooling Springs - נתן לי הצצה לאיך השלט של ה-PS5 הולך לעבוד ותאמינו לי - שווה לכם לחכות.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

Bugsnax - PS4, PS5, PC

עזבו אתכם Assassin's Creed, עזבו אתכם Demon's Souls ותשכחו מ-Miles Morales- זה המשחק החם של חודש נובמבר. ציניות וצחוקים בצד, בעוד ש-Bugsnax לא מרשים כמו חלק מהמשחקים האחרים כאן, הקונספט הביזארי שלו הולם מאוד את Young Horses, החברה המפתחת של המשחק שגם הביאה לנו את Octodad ההיסטרי. ב-Bugsnax אנחנו נחקור עולם חדש ומשונה בו החרקים השונים משולבים עם אוכל. אני לא יודע איך המשחק יהיה בסוף, אבל אלוהים ישמור - אנחנו הולכים לראות כל-כך הרבה סטרימים מצחיקים בקרוב.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

Godfall - PS5, PC

שמעתם על Looter-Shooter, עכשיו תתכוננו ל-Looter-Slasher! המשחק החדש של Counterplay Games מבטיח משחקיות קצבית ומהירה, יחד עם איסוף נשקים ושריון ועולם יפהפה וצבעוני. אם להיות כנה, אני טיפה חושש לקראת היציאה של המשחק הזה כי הסיפור שכולל ממלכה המחולקת לאזורים שונים ואבירים שצריכים לתור אותה כדי למנוע אסון אפוקליפטי בינתיים לא הרשים אותי כל-כך ואני חושש שהמשחק הזה לא הולך להצדיק קנייה שלו בהשקה. אבל עדיין - יהיה מעניין לראות את המשחקיות של Godfall בפעולה, בוודאי על ה-PS5.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

Demon's Souls - PS5

זה המשחק שלי לחודש נובמבר. בפער.
אני נוהג להזכיר בכל הזדמנות שאני רק יכול את Demon's Souls ל-PS3. המשחק שהתחיל את השיגעון הזה שנקרא Soulborne, המשחק שבלעדיו לא היו מגיעים אלינו משחקים כמו Sekiro, Bloodborne ועוד רבים וטובים אחרים. את המשחק הזה לא הרבה אנשים שיחקו ויותר אנשים לא סיימו ובתור אחד שסיים אותו על ה-PS3, תמיד הרגשתי פספוס על כך שמעולם לא קיבלנו גרסת רימאסטר למשחק כדי שאנשים יוכלו לחוות אותו כמו שצריך. עכשיו לא רק שאנחנו מקבלים חידוש, מדובר ברימייק טוטאלי של המשחק, עם מנוע חדש, עוד תוכן שהושמט מהמשחק המקורי ועוד. אני לא יכול לחכות להדליק את המשחק על ה-PS5 ולראות כמה פעמים אני אוכל לצעוק ולבכות בו זמנית מול הטלוויזיה אחרי עוד פעם שמתתי בה.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

The Pathless - PS4, PS5, PC, iOS

האמת שלשנייה שכחתי שהמשחק הזה קיים, אבל אני ממש שמח שנזכרתי בו. The Pathless הוצג לנו לראשונה בכנס פרסי הגיימינג לשנת 2018 והוא יספר את סיפורה של ציידת שמנסה לשחרר את הקללה שרובצת מעל לאי בו היא גרה. הציידת הזו לא עובדת לבד, והיא נעזרת בנשר שיכול לעזור לה להגיע למקומות שונים באי. באופן דומה מאוד ל-Ghost of Tsushima, גם The Pathless לא יכיל מיני מפה בכלל והציידת שלנו תצטרך להשתמש ב-"Spirit Vision" שלה כדי להבין לאן היא צריכה ללכת או לחילופין, אם יש דברים מעניינים שאפשר למצוא במפה.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר. 

Sackboy: A Big Adventure - PS4, PS5

ילד השק חוזר! ההרפתקאה החדשה של Sackboy סוף סוף תיקח אותו החוצה מעולם ה-2.5 מימדיים ותביא אותו למרחב התלת מימדי, עם כל מה שנובע מכך: אתגרי פלטפורמינג חדשים, חידות מוזרות לפתור ואפילו אפשרות לשחק עם עוד חברים ב-Co-op יגיעו למשחק החדש לקונסולה של סוני. המשחק שמפותח על ידי Sumo Digital הוא המשחק הבא בסדרת Little Big Planet, אז יהיה מעניין לראות אם ואיך הוא עומד ליישם את יכולות היצירה שכל-כך מאפיינות את הסדרה הזו.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

Marvel's Spider-Man: Miles Morales - PS4, PS5

איש העכביש חוזר! איפשהו בין משחק שני לחבילת הרחבה נוספת, Marvel's Spider-Man: Miles Morales יספר את הסיפור של... טוב, מיילס מוראלס. להזכירכם, בסוף המשחק הראשון מיילס מגלה שיש לו יכולות זהות לשל איש העכביש ובאופן משעשע, הוא בחר לשתף את הגילוי המרגש עם פיטר פארקר - איש העכביש בכבודו ובעצמו. המשחק מתנהל כמה שנים לאחר אותו האירוע, כשמיילס מתפקד כעוזר של פיטר. לאחר שפיטר צריך לנסוע מחוץ לניו-יורק, מיילס תופס פיקוד כספיידרמן האחד והיחיד - בדיוק בזמן לצרות חדשות בדמות ה-Tinkerer שמגיע לעשות בלגן בעיר. המשחק החדש יציג את היכולות החדשות של מיילס, את ניו-יורק המושלגת והמהממת והוא ללא ספק אחד ממשחקי ההשקה הכי טובים שסוני יכלה לבחור לעצמה. בנוסף, אלו שיקנו את גרסת ה-Ultimate של המשחק יזכו לקבל גם את Marvel's Spider-Man Remastered שיכיל שיפורים גרפיים למשחק המקורי.
המשחק צפוי לצאת ב-12 בנובמבר.

Call of Duty: Black Ops Cold War - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

עוד שנה, עוד משחק Call of Duty. הפעם אנחנו חוזרים בזמן אל אחד ממשחקי ה-Call of Duty עם הסיפור הכי טוב בסדרה: Call of Duty: Black Ops. המשחק הראשון עם הסיפור המהמם שלו גרם לנו להתאהב בדמויות כמו אלכס מייסון ופרנק וודס ולשאול את עצמנו "מה המספרים האלו אומרים?". Cold War יהווה המשך ישיר למשחק הראשון, כשהסיפור מבטיח להיכנס לעובי קורת המלחמה הקרה ולהציג לנו את הגיבורים שלנו בסיטואציות מעניינות ומרגשות. בנוסף, מוד המולטיפלייר חוזר עם מצב זומבים חדש בשם Onslaught (שיגיע רק ל-PS4 ו-PS5 בשנה הקרובה), מפות חדשות ומוד ה-Fireteam שממה ששיחקנו בו נראה כמו Warzone בקטנה. יהיה הרבה אקשן, זה בטוח.
המשחק צפוי לצאת ב-13 בנובמבר.

Mortal Kombat 11 Ultimate - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PC

אוקי, מתחיל להיגמר לי המקום בכותרת עם כל הקונסולות שהגרסה המיוחדת הזאת תגיע אליהן. Mortal Kombat 11 Ultimate מביאה את סדרת משחקי הלחימה הפראית והברוטאלית של NetherRealm אל דור הקונסולות התשיעי והיא עושה את זה בסטייל עם גרסה שתכיל את כל חבילות ההרחבה והדמויות השונות שהגיעו למשחק, ובנוסף עוד שלוש דמויות חדשות בדמות מילינה וריין הפופולריים וג׳ון רמבו, שמגולם על ידי סילבסטר סטאלון. הגרסה המחודשת גם תשפר את ביצועי המשחק שיגיע ל-60 פרימיים לשנייה ברזולוציה דינאמית של 4K, את המראה שלו ואת זמני הטעינה. ואל תדאגו - תוכלו לשחק עם החברים שלכם על ה-Xbox One וה-PS4: המשחק יתמוך ב-Cross-Gen ו-Cross-Play (השדרוג חינמי לאלו שברשותם כבר עותק של MK11).
המשחק צפוי לצאת ב-17 בנובמבר.

Hyrule Warriors: Age of Calamity - Nintendo Switch

עם כל הבלגן וההייפ סביב הדור הבא, כמעט שכחנו שנינטנדו מביאה לנו משחק אקסקלוסיבי משלה החודש. Hyrule Warriors: Age of Calamity הוא המשחק השני בסדרת משחקי Hyrule Warriors ומתפקד כפריקוול (או קדימון) ליצירת המופת שהיא The Legend of Zelda: Breath of the Wild. המשחק לגמרי מאמץ את כל נושא המלחמה הנוראית שהתרחשה 100 שנים לפני העלילה של Breath of the Wild, עם משחקיות ה-Mosou שכוללת קרבות של אחד נגד מאות. העלילה של המשחק תפגיש אותנו עם דמויות אייקוניות מ-Breath of the Wild כמו הנסיכה זלדה, האלופים של הממלכה ואפילו אימפה, לוחמת השיקה הקשישה מהמשחק המקורי. המשחק עצמו נראה נהדר ובתור חובב של הז'אנר (ושל Hyrule Warriors), אני מצפה למשחק הזה לא פחות מאשר למשחקי הדור הבא.
המשחק צפוי לצאת ב-20 בנובמבר.

אם כל זה לא הספיק לכם, הנה עוד משחקים קטנים שפשוט לא נכנסו לכתבה כי לא היה לי איפה לדחוף אותם:

  • משחק הבאקוגן החדש, Bakugan: Champions of Vestroia, מגיע ל-Nintendo Switch ב-3 בנובמבר.
  • Need for Speed: Hot Pursuit Remastered יגיע לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי ב-6 בנובמבר, ול-Nintendo Switch ב-13 לחודש.
  • הרימייק למשחק היריות XIII יגיע לקונסולות הדור הנוכחי ב-10 בנובמבר.
  • Just Dance 2021 יגיע לקונסולות הדור הנוכחי ב-12 בנובמבר, ולקונסולות הדור הבא ב-21 לחודש.
  • משחק הקצב החדש Kingdom Hearts: Melody of Memory מגיע ל-PS4, Xbox One וה-Nintendo Switch ב-13 בנובמבר. 
  • גרסת ה-Switch של Sniper Elite 4 מגיעה לקונסולה ב-17 בנובמבר.

זהו! זאת הייתה כתבה ארוכה אבל שווה כל רגע. אשמח לשמוע מה אתם חושבים על החודש המטורף שצפוי לנו והאם הצטיידתם במספיק מזון ושתייה לקראת יציאת קונסולות הדור הבא והמשחקים שמגיעים איתן. אל תשכחו לקרוא את הביקורת הראשונה שלי על ה-PS5, ולהשתתף בפעילות שלנו (מחלקים לכם עותק של Watch Dogs Legion). נתראה בחודש דצמבר/הדחייה הבאה של סייברפאנק!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    02:05 01.11.2020 | zahital07 zahital07

    אחלה משחקים יוצאים החודש אבל שחכתם לציין את המשחק plant coster שיוצא לקונסלות השונות

  2. 2

    08:59 01.11.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    חחחחח אין מקום כבר! החודש הזה פשוט פסיכי מבחינת יציאות של משחקים חדשים וקונסולות חדשות :)

  3. 3

    09:56 01.11.2020 | TobiasRieper47 TobiasRieper47

    חבל שלא רשמתם אפילו הזכר לגבי Yakuza 7: like a dragon. בתור מעריץ מושבע של הסדרה זה המשחק שאני הכי מחכה לו החודש ואני שמח שלאט לאט הוא יוצא גם לקונסולות אחרות (לא רק PS) כדי שעוד ועוד אנשים יוכלו לחוות אותם.

  4. 4

    12:29 01.11.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    כן הרבה הושמט (וגם אני חובב גדול של יאקוזה, אני סאקר לנונסנס), אבל בחרתי להתמקד בדברים באמת מרגשים שמגיעים לדור הבא ותאמינו לי שהולך להיות חודש עמוס למדי (ומאתגר לאתר - כל כך הרבה ביקורות בדרך!)

  5. 5

    14:56 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    AC-V זה משחק החודש שלי ללא ספק :)
    תודה על הסיקור.

  6. 6

       | פורסם ע"י