הרשמה

ה-Pre Load של Cyberpunk 2077 זמין ומכיל בתוכו Easter Egg

אין מה להגיד, כניראה שהפעם זה באמת קורה

ככל שההורדה מתקדמת, ככה ההתרגשות עולה

קצת קשה לנו להאמין שאנחנו כותבים את זה אבל ה-Pre Load של Cyberpunk 2077 התחיל כבר לפני כמה שעות בחנות של GOG ולפני שעה קלה הוא נפתח גם בחנות של Steam. בזמן כתיבת שורות אלו, ההורדה של אחד המשחקים הגדולים והשאפתניים ביותר של השנים האחרונות כבר בעיצומה וההתרגשות שלנו עלתה בבת אחת בכמה דרגות. אבל בזמן שאנחנו בוהים באייקון של המשחק על הדסקטופ עד יום חמישי ומחכים ושהוא סוף סוף יפתח, ניראה שהמפתחים ב-CD Projeckt Red הכניסו לקבצי ה-Pre Load שכבר הותקנו על המחשב Easter Egg קטן ונחמד.

שחקנים שכבר הספיקו להשלים את ההורדה ודאי ראו על שולחן העבודה שלהם את האייקון של המשחק. אם גם אתם חשבתם שאולי איכשהו יש דרך לשחק במשחק כבר עכשיו ולא לחכות עד למועד ההשקה המלא, אתם לא לבד וסביר להניח שכבר התאכזבתם וגיליתם את ה-Easter Egg שהחביאו עבורכם המפתחים. במידה ואתם לא יודעים על מה אנחנו מדברים אז נספר שאם תנסו להפעיל את המשחק יפתח לכם חלון שניראה כמו עולם המשחק עם ג'וני סילברהנד שאומר לכם: "תחזור לישון סמוראי, זה עוד לא העשירי בדצמבר!" זה הוא ללא ספק Easter Egg נחמד שהמפתחים השאירו לנו עד מועד ההשקה, כשידוע וכאמור, יגיע ביום חמישי הקרוב. 

האם גם אתם התחלתם בהורדה של סייברפאנק? או שאתם מחכים איתו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:58 08.12.2020 | gal2021 gal2021

    שלום יש לי שלאלה יש לי Xbox Series X עכשו יבנת שCyberpunk 2077 יגעה כריגע רק לXbox One ובהמשך גם לדור החדש של הקונסלת השאלה עם לא תהיה לי בעיה לעלת את Cyberpunk 2077 ב Xbox Series x

  2. 2

    16:31 08.12.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    לא תהייה לך שום בעיה להתקין את המשחק על ה-Series X החדש שלך. ב-2021 תגיע גם גרסה לדור הבא והשדרוג אליה יהיה חינמי אז אין לך מה לדאוג בנוגע לזה.

    תבלה!

  3. 3

       | פורסם ע"י