הרשמה

העונה הראשונה של Cold War & Warzone תחל השבוע

המון תוכן חדש הולך להגיע ל-Call of Duty

ביבשה, בים ובאוויר

לפני יציאתו של המשחק Call of Duty Black Ops Cold War שחקני Warzone רבים תהו מה יהיה גורלו של משחק הבאטל רויאל האהוב שלהם. מאז אותן חששות למדנו ש-Warzone ישאר בתור משחק נפרד בפני עצמו שיקבל עידכוני תוכן ותוספות מ-Cold War ולא יעבור למנוע של המשחק החדש על מנת לא לשנות את מכאניקות הקרב האהובות והמוכרות של Warzone. אחרי ההשקה המוצלחת של Cold War שקרתה לפני חודש בדיוק, Warzone ישב בשקט וחיכה שהייפ סביבו ירד במעט כדי לקבל תוכן חדש אבל עכשיו אנחנו מגלים ששני המשחקים הולכים לקבל יחד עוד המון דברים עם תחילתה של העונה הראשונה (שגם מצטיירת כגדולה ביותר עד כה) של Cold War & Warzone.

העונה הראשונה שתתחיל השבוע ביום רביעי (ה-16.12) תביא לנו מפה חדשה עבור Warzone בשם Rebirth שכניראה תיהיה זכורה לחלקכם ממצב הקמפיין של Black Ops הראשון. לפי הטריילר, Rebirth ניראה מפה קטנה בהרבה מ-Verdansk כשסביר להניח שהיא תאופיין ביותר קרבות בשטח בנוי ומטווח קצר מאשר מה שהיינו רגילים לו עד עכשיו. לצד המפה החדשה Warzone יקבל גם מצב משחק חדש בשם Resurgence שלא ידוע עליו פרטים חוץ מההנחה שהוא יתקיים גם ב-Rebirth. בנוסף לכל אלה, Warzone יקבל גם כ-29 נשקים ולוחמים חדשים שיגיעו מ-Cold War, "חוויות Gulag חדשות" ואתגרים יומיים.

אך Warzone הוא לא היחיד שיקבל אהבה כשגם Cold War הולך לקבל 8 מפות חדשות למולטיפלייר (3 מפות יהיו 6v6, בנוסף ל-4 מפות של 2v2 ל-Gunfight ועוד מפה אחת עבור Fireteam). מצב הזומבים האקסלוסיבי לקונסולות של סוני יקבל גם שידרוג בדמות מצב משחק חדש ברוח החגים, אתגרים חדשים ואפשרות למסך מפוצל לשני שחקנים (Split Screen).

כאמור, העונה הראשונה של Cold War & Warzone תחל ביום רביעי הקרוב ה-16.12.
מה דעתכם על העידכון החדש? האם אתם מתרגשים לקראתו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י