הרשמה

האוסף Yakuza Remastered מגיע למחשב ול-Xbox בינואר הקרוב

המשחק השישי יגיע במרץ!

במהלך ה-Game Awards קיבלנו הצצה למה שמגיע ל-Game Pass יחד עם הפתעה נעימה במיוחד לקראת הסוף

מי מכם שאולי זוכר, אחרי ש-Persona 4 Golden יצא למחשב לקבלת פנים חמימה ואוהבת במיוחד כאשר הצליח למכור יותר מחצי מיליון עותקים דרך החנות הדיגיטלית Steam, המפיצה Sega הודיעה בסבב שאלות ותשובות במהלך דיווח המס האחרון שלה כי משחקים נוספים שלה עומדים להגיע למחשב. מאז ההכרזה ישבנו קצת בשקט בציפיה גדולה למדי בנוגע למה שעומד להגיע למחשב, בנתיים נודענו כי Persona 5 Strikers מגיע לא רק לקונסולת ה-Switch וה-Playstation 4, אלא יופץ גם דרך Steam למחשב, אבל ביום חמישי האחרון גילינו שלא סיימנו רק פה.

במהלך טקס Game Awards בחמישי האחרון, בין הפרסומות והטריילרים שהוצגו קיבלנו גם טריילר למה שעומד להגיע לשירות ה-Game Pass של Microsoft. בין המשחקים שהוכרזו שכבר נמצאים בשירות ועתידים להגיע ניתן למצוא משחקים כמו Haven, Greedfall, Call of the Seas, Neoverse ועוד. בסוף קיבלנו הכרזה לא קטנה בכלל ומרגשת במיוחד בדמות Yakuza Remastered Collection ו-Yakuza 6: The Song of Life שלא רק שעומדים להגיע לשירות ה-Game Pass ל-Xbox, המשחקים עומדים להגיע למחשב ב-28 לינואר וב-25 למרץ (בהתאמה).

אשמח להזכיר שלפני כמספר שבועות, עלתה פה באתר הביקורת שלי למשחק Yakuza: Like a Dragon, המשחק השביעי בסדרת המשחקים של Yakuza, כבר אז הדגשתי כי אומנם המשחק אינו המשך ישיר אל Yakuza 6 ומתמקד בדמות חדשה לחלוטין עם מכניקת משחק חדשה, אבל קיים הצורך להשלים את כלל הסדרה שהגיעה לפני כן. האם אתם מתרגשים כמוני? האם גם אתם צריכים להשלים את כלל הסדרה ועכשיו זאת ההזדמנות שלכם? האם זה מה שיגרום לכם לתת לסדרה הזדמנות עכשיו שהיא מגיעה באופן מלא ל-Xbox ולמחשב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י