הרשמה

פיל ספנסר חושף פרטים חדשים על הרכישה של Bethesda ע"י Xbox

כמה חודשים לאחר ש-Xbox הטילה פצצה עם רכישת Bethesda, אנחנו מקבלים מושג לגבי הזמנים בהם זה יקרה!

רק עוד הרבה בירוקרטיה והחברות יתאחדו

אחת הידיעות הכי מרעישות שסיימנו איתן את שנת 2020 הייתה הרכישה של Bethesda, הסטודיו המוכר שהביא לנו משחקים כמו Elder Scrolls, Dishonored, Fallout ועוד רבים וטובים ע"י מיקרוסופט ו-Xbpx, בסכום עתק של לא פחות מ-7.5 מיליארד דולרים.

העסקה עוד לא נכנסה לפועל וכמובן שצפויים עוד המון שלבי בירוקרטיה תאגידית בדרך, אבל בראיון של פיל ספנסר (Phil Spencer), ראש מחלקת הגיימינג במיקרוסופט והאיש שהכי מזוהה עם קונסולת ה-Xbox, סופקו לנו עוד פריטי מידע על הרכישה, ונרמז שהיא תגיע לסיומה כבר בסוף שנת 2021. ספנסר הדגיש שהוא מאוד נרגש לקראת העסקה ולקראת ההתפתחות של קונסולת האקס-בוקס לכיוון משחקי RPG אקסקלוסיביים. הנה הדברים שהוא אמר:

"בזמנו, כש-Bethesda חיפשו דרך להכנס לחברה גדולה יותר וכנראה למכור, הייתי מאוד שמח לדעת ש-Xbox הייתה חלק מהשמות שעלו לשיחה. בסוף 2021 נקבל את האישור הסופי ואני מרגיש טוב מאוד לגבי זה - הכל מתנהל לפי התכנית. רק כשזה יקרה נתחיל לתכנן איתם את ההמשך ואת העבודה שלנו יחד, בינתיים הם עובדים על הפרויקטים שהם ממילא עובדים עליהם בצורה עצמאית, מבלי שנרכשו עדיין. קיבלנו תמיכה מלאה ממיקרוסופט, למרות שהרכישה הייתה עצומה בגודלה ובסכומים המדוברים. לא יכולתי לישון לילה לפני ההכרזה מרוב התרגשות. היה מדהים לראות את התגובות של שחקני Xbox לרכישה, ובעיקר את השמחה שהייתה בצוותים של Bethesda - שהיא הכי חשובה, כי צוותי פיתוח המשחקים הם הפונקציה הכי חשובה בכל הסיפור.
אני לא יכול לחכות שנתחיל כבר לעבוד כחברה אחת. אני חושב שזו תהיה תוספת נהדרת לחברה שלנו, וש-Bethesda יוכלו לעשות דברים נהדרים בעזרת התמיכה שלנו".

בעוד כמה חודשים (כרגע מתוכנן ל-21.5) Bethesda ישחררו את המשחק Deathloop - אחד מהמשחקים המצופים ביותר לדור הבא. באופן אירוני למדי, המשחק יהיה זמין בהתחלה לקונסולות הפלייסטיישן בלבד בגלל דילים אקסקלוסיביים שעדיין קיימים עם חברת סוני.

מה אתם חושבים על הרכישה? האם אתם מצפים לה או דווקא פוחדים ממנה? האם היא תגרום לכם לרכוש את קונסולות ה-Xbox החדשות? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י