הרשמה

נישנושי גיימינג: 15.1.21

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השמיני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

חוזרים לשכונה

כמו שכבר כולם יודעים, GTA V הוא משחק נהדר. הוא עד כדי כך טוב שגם יותר מ-7 שנים אחרי השקתו הוא נמצא על הפודיום של המשחקים שמכרו הכי הרבה עותקים ב-2020. אחת מתוך הרבה סצינות הקלאסיות מ-GTA V קורת כבר בתחילת המשחק כאשר לאמר צוחק על התספורת של פרנקלין. הסצינה נהייתה כל כך אהובה באינטרנט כשהשבוע השחקנים שעליהם מבוססות הדמויות של לאמר ופרנקלין שיחזרו את אותה הסצינה בדיוק במציאות. המעריצים קיבלו את הדבר הכי טוב שהם לא ידעו שהם רוצים (חוץ מ-GTA VI).

ברוך שובך קפטן

בתחילת חודש נובמבר סיפרנו לכם על ההכרזה אוסף Mass Effect Legendary שיכיל את שלושת המשחקים הראשונים עם ההרחבות שלהם בנוסף לשיפורים גרפיים. בזמן ההכרזה נאמר שאוסף המשחקים יגיע מתישהו באביב אך השבוע תאריך ההשקה המלאה נחשף בטעות על ידי כמה חנויות כשהוא עומד על ה-12.3.2021. למרות ששנת 2020 הייתה מלאה בהדלפות נכונות, צריך לציין שחברת EA עוד לא אישרה באופן רישמי את תאריך ההשקה הזה אז כמו כל שמועה צריך לקחת גם את תאריך זה בעירבון מגובל.

1.jpg

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

במהלך השבוע האחרון קיבלנו הרבה מאוד חדשות לגבי משחקי סטאר וורס חדשים. בין אם זה הקמת Lucasfilm Games, ההכרזה של Ubisoft על פיתוח משחק סטאר וורס מביתה או ההכרזה הנגדית של EA על פיתוח מספר משחקים, זה זמן טוב מאוד להיות מעריץ של מלחמת הכוכבים. ועוד לא נכנסתם לייקום הגיימינג של Star Wars, השבוע Epic מעניקה לכם בחינם את הזדמנות זאת על ידי חלוקה של Battlefront 2 בחינם לגמרי בחנות שלה. היה הרבה רעש סביב המשחק בהשקה אך לטעמי, היום הוא פשוט משחק FPS נהדר.

Who you gonna call?

איינשטיין אמר פעם שיש רק שני דברים אין סופיים: היקום וכמות ההרחבות שיוצאות למשחקי Sims. השבוע קיבלנו הכרזה על עוד הרחבה חדשה ל-The Sims 4 שתקח אותנו למחוזות של החיים שלאחר המוות. אם אתם מתעניינים במאגיה שחורה, סאינס ותקשורת עם רוחות רפאים, הרחבת Paranormal Stuff היא בדיוק עבורכם. כמו שמבינים משמה, ההרחבה החדשה תוסיף למשחק את כל הפן העל-חושי עם רהיטים חדשים, קריירה חדשה והמון רוחות רפאים שאפשר יהיה לתקשר איתן. ההרחבה החדשה תושק ב-26.1.

קלאסיקות אף פעם לא מתות

בחודשים האחרונים אנחנו רואים הרבה מאוד חידושים ואדפטציות של משחקים שונים לפלטפורמת ה-VR. השבוע קיבלנו את החשיפה שגם System Shock 2 שיצא במקור בשנת 1999 יקבל תמיכה למשקפי VR בעזרת גירסאת החידוש של- Enhanced Edition שנמצאת בפיתוח פעיל. בסירטון שהעלה השבוע אחד המפתחים לחשבון הטוויטר שלו ניתן לראות דמו קצר שמציג כיצד שחקנים יוכלו להשתמש בשלטים של פלטפורמת המציאות המדומה על מנת לשבור חפצים או להכות קופים רצחניים. נכון לעכשיו, אין תאריך השקה לגירסאת החידוש.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י