הרשמה

מנה שנייה: משחקים נוספים יצטרפו ל-Xbox Game Pass בינואר

ערימה חדשה של משחקים מצטרפת למנוי ה-Xbox Game Pass

שמות גדולים מאוד מגיעים לשירות בחודש ינואר

בדיוק כמו חיסון הקורונה, מנוי ה-Xbox Game Pass נתן לו מנה ראשונה של משחקים חדשים בתחילת החודש, וכעת מכריז כי הגיע הזמן לקבל את המנה השנייה. אחרי שמות כמו Injustice 2 ו-Torchlight 3, אילו משחקים Microsoft מוסיפה לשירות ההולך וגדל שעומדים להעביר לנו את הסגר שהולך ומתארך? בואו נגלה.

מחר, ה-21 בינואר, מנויי השירות יקבלו את Control בגרסאת המחשב האישי שלו. גרסאות ה-Xbox כבר זמינות להורדה, אך גיימרים שמעדיפים את העכבר והמקלדת הנאמנים שלהם ישמחו לגלות שגם הם יכולים להצטרף לחוויה הביזארית הזו. שחקנים יגלמו את ג'סי פיידן (Jesse Fayden), אשר מגיעה לסוכנות חשאית בניו יורק ומגלה כי פלישה חוצנית החריבה את כל המקום, ומאיימת לפרוץ אל העולם שבחוץ. חמושה בכוחות על טבעיים כמו טלקינזיס, תעופה ושליטה מוחית, לצד מגוון נשקים שונים, היא נלחמת בפלישה ומגלה את הסודות הכמוסים והנוראיים של המקום אליו היא נכנסה.

באותו יום, שחקנים יוכלו לשים את ידיהם על Desperados III, כותר טקטי שמשלב אלמנטים של אקשן והתגנבות במערב הפרוע. אתם יכולים לבחור מבין 5 דמויות, כל אחת עם נשקים ויכולות מיוחדות משלה, ולהחליט אם אתם רוצים להתגנב, לחסל אויבים בשקט ולהשתמש בסביבה שלכם כדי לגרום להריגות להיראות כמו תאונה, או לשלוף אקדחים ולהילחם בסגנון הקלאסי של המערב הפרוע. מערכת הקרב תאפשר לכם לפקד על הדמות שלכם ועל הצוות שאיתה, להזיז אותם למקומות אסטרטגיים ולהורות להם מתי לתקוף, להגן, או להשתמש ביכולות שלהם. לצידו יגיע גם Donut County, משחק עלילתי המכיל פאזלים מבוססי פיזיקה בעודכם מגלמים....חור ענק באדמה עם מטרה אחת בעיניים - להיות כמה שיותר גדול.

אליהם מצטרף Outer Wilds בגרסאת הענן שלו אותה תוכלו לשחק על מכשירי Android. גרסאות ה-Xbox כבר זמינות להורדה, ואם אתם כמהים לכותר חקירה והישרדות במערכת סולרית עם מגוון כוכבי לכת לבקר בהם, נופים מרהיבים לצלם והתמודדות עם סכנות איומות בצדדים האפלים של הגלקסיה - זה המשחק בשבילכם.

פחות משבוע לאחר מכן, ב-26 בחודש, מגיע אלינו Cyber Shadow. באופן כלל לא מפתיע, התאריך הזה הוא גם היום בו המשחק יוצא לשוק, מה שמוסיף אותו לשורה של משחקים שמגיעים ל-Game Pass ביום ההשקה שלהם. כותר הסייד-סקרולר הדו-מימדי הזה שם אותנו בעולם דיסטופי בנעליו של נינג'ה סייבורג, אשר יוצא למלחמה נגד חוצנים שפלשו וחטפו את בני השבט שלו. המשחק מבטיח אקשן מהיר, פלטפורמינג ושבילים מפותלים שיובילו אתכם לשלבים שונים בדומה למשחקי Mega Man ו-Castlevania.

ב-28, אנחנו מקבלים אורח מיוחד לשירות. קבלו את The Medium, כותר האימה החדש של הסטודיו Bloober Team והבלעדי הראשון שיוצא לקונסולות ה-Xbox Series X/S מאז השקתן. בדומה למשחק הקודם ברשימה, גם פה מדובר בכותר שמגיע ביום היציאה שלו לשירות - לגמרי בחינם. אתם מגלמים את מריאן (Marriane), מדיום שיכולה לעבור בין עולם בני האדם לעולם הרוחות. בעזרת הכוח הזה אתם יוצאים לחקור בית מלון נטוש במטרה לגלות את הסודות שחבויים בו ולהימנע מהרוחות המסוכנות שמסתובבות שם. המשחק מתגאה בכך שבזכות החומרה של הדור החדש, יש לו את האפשרות לרנדר שני עולמות שאמנם בנויים אותו דבר אך מעוצבים באופן שונה לחלוטין, ולהציג אותם לשחקן בו זמנית.

אלוף חדש נכנס לזירה...

Yakuza Collection

לבסוף, באותו יום, Yakuza Remastered Collection עושה את דרכה לשירות והיא מכילה את Yakuza 4, Yakuza 3 ו-Yakuza 5. זה הרבה יאקוזה ליום אחד, וזה בכלל לא דבר רע. בשונה משני המשחקים הראשונים בסדרה שקיבלו גרסאות רימייק מלאות בשם Kiwami (שגם הן זמינות בשירות), כאן מדובר ברימאסטרים שמשדרגים את הגרפיקה, הביצועים, התרגום ומוסיפים תוכן נוסף שנשמט מהמשחקים המקוריים. שלושת המשחקים מספרים על קאזומה קיריו (Kazuma Kiryu), חבר ביאקוזה היפנית בשבט הטוג'ו, בעודו מנסה לברוח מעברו העקוב מדם ביאקוזה, ללא הצלחה. הוא נהיה מעורב במלחמות על כסף, כוח וסטטוס, חוקר מקרי רצח ומגלה קונספירציות שלוקחות אותו לאזורים הרחוקים והמסוכנים ביותר ביפן. אם חיפשתם את ההזדמנות להיכנס לסדרת Yakuza, מצאתם אותה הרגע.

כמובן שכאשר משחקים מצטרפים, צריך לפנות להם מקום, ולכן Microsoft הכריזה כי המשחקים הבאים יעזבו את השירות ב-29 בחודש, כך שאם אתם רואים פה משחק שתפס את תשומת ליבכם וטרם הספקתם להוריד אותו - עשו זאת עכשיו או נצרו לשונכם לנצח. אם תורידו את המשחקים לפני תאריך הסרתם מהשירות, תוכלו להמשיך לשחק בהם כל עוד ישארו מותקנים על הקונסולה או המחשב שלכם. באופן אישי, Final Fantasy XV ו-Gris משחקים מעולים, אנחנו ממליצים שתשחקו בהם כמה שיותר מהר.

  • Death Squared
  • Death's Gambit
  • Final Fantasy XV
  • Fishing Sim World: Pro Tour
  • Gris
  • Indivisible
  • Reigns: Game of Thrones
  • Sea Salt

מה דעתכם על המשחקים החדשים של ה-Game Pass? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י