הרשמה

ההחלטה וההתקפלות: מחירו של ה-Xbox Live Gold לא ישתנה

הקהל הגיב בזעם מהר מאוד והחברה חזרה על עקבותיה

כניראה שזה היה צעד אחד יותר מידי

זה ממש לא סוד שאנשים מעדיפים שיגרה ויציבות, במיוחד אם זה נוגע למשהו שהוא בסיסי ויום יומי עבורם. לכן זה לא מפתיע שכשבזמן האחרון אנחנו שומעים דיי הרבה על הכרזות מצד חברות טכנולוגיה גדולות שמבצעות שינויים גדולים בשירותים שהן מספקות לצרכנים, שינויים אלו מביאים לגל גדול של זעם צרכני. לדוגמא, עד לפני כמה ימים כל העולם הטכנולוגי התעסק ודיבר רבות בנושא שינוי מדיניות הפרטיות של פייסבוק ו-Whatsapp, השינוי החדש עיצבן מאוד את המשתמשים שהצביעו ברגליים ועברו לאפליקציות מתחרות, דבר שהוביל לדחיית השינוי. אחרי פייסבוק, הגיעה תורה של מיקרוסופט להכריז על שינוי לאחד משירותיה, וגם הפעם המשתמשים לא חיכו כדי להביע את דעתם.

ביום שישי בערב ממש כמה דקות לפני ארוחת השבת, חברת Microsoft הכריזה על העלת המחיר של שירות ה-Xbox Live Gold בחלק מהמדינות בעולם. התמחור החדש עבור השירות היה צריך לעמוד על כ-11$ (או המקביל המקומי) עבור חודש אחד, כ-30$ עבור שלושה חודשים, וחצי שנה בשירות תעלה כ-60$ (שזה המחיר הנוכחי של כשנה בשירות Xbox Live Gold). מיד כאשר מקירוסופט הכריזה על העלת המחיר, קהילת השחקנים הגיבה מהר ובכעס רב כלפיה וכלפי התמחור החדש מצידה. לזכותה של מיקורוספט נגיד שהיא הייתה קשובה לקהל שלה וכמה שעות אחרי הודעת עליית המחירים היא פירסמה את ההודעה הבאה בבלוג שלה: "עשינו היום טעות וצדקתם שאמרתם לנו את זה. להתחבר ולשחק עם חברים זה הוא חלק גדול מגיימינג ולא עמדנו בציפיות של השחקנים שמסתמכים על זה באופן יומי. לכן החלטנו שלא לשנות את המחירים של Xbox Live Gold."

בנוסף להתקפלות של מיקרוסופט משינויי המחיר היא גם הכריזה שמעתה והלאה לא יהיה צורך במנוי Live כדי לשחק במשחקי מולטיפלייר חינמים כמו Fotnite, Rocket League ו-Warzone.
משתמשים רבים בפורומים טוענים שעליית המחירים הייתה ניסיון של מיקרוסופט לדחוף עוד שחקנים לעבר שירות ה-Game Pass שלה כדי שהיא תוכל סוף סוף לכבות את האורות ולסגור את שירות Xbox Live Gold בכל העולם באופן רישמי.
מה דעתכם? האם אתם מנויי Xbox Live Gold או שעברתם ל-Game Pass? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י