הרשמה

האם בקרוב נקבל תוכן חדש ל-Death Stranding?

הגיע הזמן להתחיל להכיר את Death Stranding Extended Edition

יש המשך למסע של סאם פורטר ברחבי ארצות הברית?

בין אם אתם אוהבים אותו (כמו אור) או שונאים אותו (כמוני) אפשר להסכים שהידאו קוג'ימה הוא ללא ספק אחד המוחות המבריקים ביותר שקיימים היום בתעשיית הגיימינג. כידוע, קוג'ימה בילה שנים ארוכות בפיתוח משחקים עבור חברת Konami כשהוא בין היתר היה האבא והאמא של סדרת משחקי Metal Gear והוביל גם את הפיתוח של משחק Silent Hills חדש שלצערנו, קיבלנו ממנו רק טעימה בדמות PT. אחרי מחלוקות וריבים כאלו ואחרים, קוג'ימה החליט לעזוב את חברת Konami כשבשנת 2015 הוא פותח סטודיו משחקים עצמאי בשם Kojima Productions. אותו הסטודיו הביא לנו לפני קצת יותר משנה את Death Stranding המוזר שעולה היום שוב פעם לכותרות.

על פי אחד המשתמשים ב-Resetera שטוען שיש בידו מידע פנים נכתב שמי שעוד לא שיחק ב-Death Stranding, אולי יעדיף לחכות עבור גירסא מרוחבת של המשחק בקונסולות של סוני. כאשר Navtra (אותו המשתמש עם המידע) נשאל האם הוא מתכוון ל-Death Stranding Extended Edition עבור קונסולות ה-PS4 וה-PS5 הוא ענה בקצרה שכן. בנוסף לאלה, Navtra עוד טוען שהגירסא המורחבת תגיע עם תוכן חדש לסיפור ושידרוג עבור קונסולת ה-PS5 שככל הניראה יגיע עבור תוספת תשלום. על פניו, ניראה ש-Death Stranding בהובלתו של קוג'ימה הוא משחק מעולה עבור הצגת היכולות של הדור הבא בין אם זה גרפיקה משופרת ושימוש בפיצ'רים מיוחדים כמו ה-Adaptive Triggers. אך כמו תמיד ובמיוחד עכשיו נזכיר שנכון לעכשיו אלו רק שמועות וצריך לקחת את המידע בעירבון מוגבל.

מה דעתכם על השמועות החדשות? האם עוד לא ניסיתם את Death Stranding המשונה וגירסא מורחבת ומשודרגת שלו ל-PS5 תשכנע אתכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י