הרשמה

סוני מכרה כ-4.5 מליון יחידות של PS5 בשנה שעברה

אז עד כמה באמת קונסולת ה-PS5 היא הצלחה?

הקונסולה מכרה כמות יחידות דומה לזו של ה-PS4 בהשקתה

סוני פרסמה לאחרונה את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון של 2020. מדוחות אלו עולה כי החברה מכרה כ-4.5 מליון יחידות של קונסולת ה-PS5, מה שמהווה מספר דומה למכירות של ה-PS4 ברבעון השקתה אי שם ב-2013.

מצד אחד, אלו מספרים לא רעים בכלל שעומדים בקנה אחד עם המכירות של ה-PS4. מצד שני, ברור לכולם שהנתון יכל להיות גבוה בהרבה וזאת בשל הביקוש הרב בעולם לקונסולה החדשה. קשה לנבא אבל בהחלט נראה שלו הקונסולה היתה זמינה לכל רוכש אז קיים סיכוי סביר לנתון מכירות אפילו כפול מהמספר עליו דיווחה סוני. נתון מעניין נוסף אותו סוני חשפה הוא שעלויות הייצור של ה-PS5 גבוהות ממחירו המומלץ לצרכן ולכן מדובר במכירה בהפסד, כפי שהיה גם בדורות קונסולות קודמים.

עוד ב-Vgames:

לעומת נתוני המכירות של קונסולת ה-Playstation, מיקרוסופט בחרה לא לפרט בדוחותיה את הכמות הכוללת של מכירות קונסולות ה-Xbox החדשות שלה והסתפקה בדיווח שהכנסותיה ממכירת מוצרי גיימינג עלו בכ-86 אחוזים לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת. מי שהיה צריך עוד הוכחה להצלחה המאסיבית במכירות הן של ה-PS5 והן של ה-Xbox Series X|S, הרי ההוכחה. מה אתם חושבים על מספרי המכירות של הקונסולה של סוני? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

צבי ספיר - כתב תוכן

צבי ספיר - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: FIFA, Warzone

המשחק שהגדיר לי את הילדות: UFO ,God of War ,Heretic, Dune

כשאני לא משחק אני: חושב על לשחק

מסר לעולם: The right man in the wrong place can make all the difference in the world.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י