הרשמה

אילו משחקים יצטרפו לשירות ה-Xbox Game Pass בחודש פברואר?

חודש פברואר הגיע, ואיתו הבשורה

משחקי אינדי לכולם!

תחילתו של חודש חדש הוא תמיד זמן מרגש משתי סיבות. הראשונה היא כתבת משחקי החודש של שמואל שלנו, שלא מפספס את ההזדמנות לספר לנו על המשחקים החדשים שצפויים לצאת בכל חודש חדש. הסיבה השנייה היא החשיפה של המשחקים החדשים שמגיעים למנוי ה-Xbox Game Pass, שנעים ממשחקי אינדי קלילים לכותרים מהסדרות הפופולריות ביותר בגיימינג. החודשים בין השקות של כותרים ענקים ומצופים הם זמן מעולה לבקר משחקים שלא יצא לנו להיחשף אליהם בעבר או לחזור למשחקים אהובים, וינואר ראה את הגעתם של כמה כותרים עם פרופיל מאוד גבוה, כגון The Medium ו-Yakuza Remastered Collection. חודש פברואר מספק המון חוויות סינגל-פלייר ומולטי-פלייר לפלטפורמות ה-Xbox One, Xbox Series X|S והמחשב האישי, אז בואו ונראה מה בתפריט.

ב-4 בפברואר, שחקנים יקבלו גישה ל-Ghost Of A Tale עבור המחשב האישי, בו יגלמו עכבר במסע חיפוש אחר אהבתו. הוא יתמודד מול אויבים ענקיים בגודלם ויאלץ להשתמש בהתגנבות ותחפושות כדי לחמוק מהם. מדובר במשחק יפהפה שלמרבה הפלא פותח ע"י אדם אחד בלבד שמאחוריו עומד צוות מאוד מצומצם של אנשים שתמכו בו.

באותו יום, המשחק Project Winter יגיע לכל הפלטפורמות. בדומה ל-Among Us, הלהיט התורן של תעשיית הגיימינג, מדובר במשחק מולטיפלייר ל-8 שחקנים שמצריך שיתוף פעולה על מנת לאסוף חומרים ומשאבים להישרדות. מבין 8 השורדים נמצאים מספר בוגדים, שמטרתם היא לחבל בסיכויי הבריחה של שאר השחקנים.

לבסוף, The Falconeer, משחק עולם-פתוח המשלב חקירה וקרבות אוויריים, מגיע לשירות. אתם מגלמים ציפור מלחמה בעודה נלחמת בקבוצות שונות של אויבים להם אתם יכולים להתנגד, או דווקא לאחד כוחות ולהילחם באויבים משותפים. התקדמות בעלילה וחקירה של העולם הפתוח יספקו לציפור שלכם שדרוגים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר, והמשחק מכיל סיפור ממכר, גרפיקה יפהפייה ומערכת קרב רובסטית, הישגים מרשימים מאוד בהתחשב בעובדה שמדובר במשחק נוסף שנוצר ע"י אדם אחד בלבד.

ב-11 בפברואר נזכה לשים את ידינו על Final Fantasy XII: The Zodic Age, גרסאת הרימאסטר ל-RPG מ-2006 שבעבר היה זמין לגיימרים ביפן בלבד. השדרוגים לגרפיקה, לשמע ולמערכות השונות של המשחק עוזרים לו לעמוד בגאווה לצד משחקים מודרנים אחרים, ומספק הזדמנות נפלאה לחוות את אחד מהמשחקים האהובים ביותר בסדרת Final Fantasy.

אם אתם חושבים שאתם יכולים לעשות עבודה טובה בשמירה על פארק מלא דינוזאורים, Jurassic World Evolution נותן לכם את האפשרות לעשות את זה, גם הוא מגיע ב-11 בחודש. המשחק מאפשר לכם לבנות פארק משלכם, להנדס דינוזאורים כאוות נפשכם, לפתח את מחלקות המחקר והאבטחה שלכם כדי לשדרג את הפארק ולמנוע מקרי בריחה של דינוזאורים שמאיימים על חייהם של המבקרים שלכם.

באותו יום, Stealth Inc 2: A Game Of Clones מגיע לשירות. כותר זה משלב אלמנטים של התגנבות ופאזלים, בו אנחנו מגלמים שיבוטים שמנסים לברוח מהמעבדה בה נוצרו. המשחק מציג יותר מ-60 שלבים מאתגרים שיאלצו אתכם להפעיל את הראש תוך כדי שאתם נמנעים מאיומים שיעשו הכל כדי לעצור אתכם מלעזוב.

ולבסוף, Wolfenstein: Youngblood, כותר הספין-אוף הקו-אופרטיבי של סדרת האקשן האייקונית של Bethesda, יעשה את דרכו ל-Game Pass. אנחנו מגלמים את שתי בנותיו התאומות של בי ג'יי בלאזקוויץ, גיבור סדרת Wolfenstein, אשר יוצאים לחקור ולמצוא את אביהם שנעלם באופן מסתורי. כל שחקן יתפוס שליטה על אחת מהתאומות, כל אחת עם יכולות שונות ושדרוגים שונים אותם ניתן להשיג דרך עליית רמות. אם אי פעם רציתם לחוות את האקשן הכבד של סדרת המשחקים הזו ולבתר כמה נאצים ביחד עם חברים, זהו המשחק בשבילכם.

ועכשיו מגיע החלק הכואב, בו אני מספר לכם אילו משחקים יעזבו את שירות ה-Xbox Game Pass. למרבה המזל, לא מדובר בכותרים יותר מדי גדולים, אבל אם יש ברשימה משחק שמעניין אתכם, רק תדעו שהוא ירד מהשירות ב-15 בחודש, אך אם תספיקו להוריד אותם, תוכלו להמשיך ולשחק בהם גם אחרי שיוסרו.

  • De Blob
  • Ninja Gaiden II
  • World of Horror
  • Shadows of the Damned

מה אתם חושבים על המשחקים החדשים של חודש פברואר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י