הרשמה

כל ההכרזות מה-Nintendo Direct של פברואר 2021!

אחרי השנה הנוראית שהייתה 2020, 2021 נפתחת עם אירוע Nintendo Direct!

אז מה היה לנו בדיירקט הראשון מזה שנה וחצי?

532 ימים.

זה מספר הימים שעברו מאז שקיבלנו אירוע Nintendo Direct מלא ושלם מנינטנדו. באמצע היו לנו הרבה שידורי Direct כאלה ואחרים, כולל Nintendo Direct Mini בתחילת 2020, אבל זו הפעם הראשונה מאז ה-4 בספטמבר שאנחנו מקבלים אירוע Nintendo Direct בלי תוספת של "Mini" או "Partners Showcase" או תוספת אחרת. אז מה היה לנו באירוע ה-Direct הראשון מזה כמעט שנה וחצי? בואו נגלה ביחד!

Pyra ו-Mythra מגיעות ל-Super Smash Bros. Ultimate!

כמו שציפיתי, נינטנדו בחרו לפתוח את ה-Direct עם הכרזה על דמות ה-DLC הבאה של Super Smash Bros. Ultimate והיא לא אחרת מאשר Pyra! בעוד שרובנו ציפינו להגעה של Rex למשחק עוד ב-2018, זה מפתיע לראות את ה-Blade של Rex מגיעה למשחק הלחימה הפופולרי. כמובן, יחד עם Pyra מגיעה גם Mythra, הצורה השנייה של Pyra. עוד לא קיבלנו תאריך יציאה ממשי לדמות החדשה אבל כן קיבלנו טריילר יפה מאוד שמציג את היכולות של הלוחמות האדירות וחלון השקה של מרץ. 

Fall Guys

משחק המולטיפלייר המשוגע, Fall Guys, נוחת על ה-Nintendo Switch בקיץ הקרוב. בעיניי, זה היה צריך לקרות עוד קודם, כשהמשחק היה חם, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם!

Outer Wilds

משחק חקר העולמות והחלל עטור השבחים של Annapurna Interactive נוחת על הקונסולה של נינטנדו בקיץ הקרוב! זה נראה שהמשחק יגיע במלואו לקונסולה שזה מעולה - רק צריך לראות איך הוא ירוץ.

משחקי Famicom Detective Club

מודה שלא הכרתי את המשחקים הללו בכלל, אבל הם בהחלט נראים כמו משחקי מתח מעניינים לחובבי Visual Novels. המשחקים יגיעו לקונסולה ב-14 במאי.

Samurai Warriors 5

אם לא היו לכם מספיק משחקי מוסו על הקונסולה, הנה עוד אחד. Samurai Warriors 5 יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch בקיץ הקרוב.

Legend of Mana Remastered

גרסה חדשה של Legend of Mana מגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch! אחד ממשחקי ה-RPG האהובים עליי בכל הזמנים מגיע לקונסולה ההיברידית של נינטנדו עם מוזיקה מחודשת, גרפיקה משופרת והמשחקיות המוכרת והאהובה. המשחק צפוי לצאת ב-24 ביוני.

Monster Hunter Rise

קיבלנו טריילר חדש לאחד המשחקים המצופים ביותר ב-2021 לקונסולת ה-Nintendo Switch. הטריילר הציג חלק מהדמויות שנכיר במהלך הסיפור של המשחק ואת חלק המפלצות השונות שאנחנו הולכים להילחם בהן. המשחק עדיין נראה פשוט מדהים ואני לא יכול לחכות לשחק בו בעצמי כשהמשחק ייצא ב-26 במרץ לקונסולה.

Mario Golf: Super Rush

אחרי Mario Tennis Aces, הגיע הזמן לעוד משחק ספורט חדש בעולם של מריו. הפעם Mario Golf חוזר עם Mario Golf: Super Rush. המשחק יכלול את המשחקיות המוכרת של Mario Golf יחד עם מודים חדשים כמו Speed Golf שישלב בין מירוצים למשחק גולף ואפילו מצב סיפור שלם (שאני מקווה שיהיה יותר טוב משל Mario Tennis Aces). המשחק צפוי לצאת ב-25 ביוני.

Tales from the Borderlands

משחק ההרפתקה של Telltale Games על כל חמשת פרקיו מגיע לקונסולת ה-Switch ב-24 במרץ. בהתחשב בעובדה שרק אתמול קיבלנו טריילר יציאה מחודשת של המשחק לכל הקונסולות, זה נחמד לראות שהוא לא פוסח גם על ה-Switch.

Capcom Arcade Stadium

אוסף משחקי ה-Arcade של Capcom מגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch עוד היום, לאלו מכם שחייבים את מנת ה-Strider השבועית שלהם.

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

המשחק הקלאסי חוזר! הזומבי המשוגע וחבריו יגיעו לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-16 במרץ.

No More Heroes 3

סוף סוף עוד קצת מידע על משחק האקשן הפסיכי של Suda 51. חוץ מעוד קטעי משחקיות שונים שנעים בין אקשן חסר מעצורים לעבודות רגילות ביום יום והצגה של האויבים השונים וה...מוזרים במיוחד, קיבלנו תאריך יציאה למשחק! No More Heroes 3 צפוי לצאת ב-27 באוגוסט.

Neon White

משחק היריות המוזר הזה של Annapurna Interactive ישלח אותנו לחסל שדים בגן עדן. אם להיות כנה יצאתי בעיקר מבולבל מהטריילר הזה, אבל אני לא יכול לומר שהמשחק לא נראה יפה ומאתגר.

DC Super Hero Girls: Teen Power

משחק חדש שיכלול את הגיבורות של עולם הקומיקס DC צפוי לצאת ב-4 ביוני. אתם תוכלו לשחק כברברה גורדון, Wonderwoman ועוד גיבורות בעולם של DC.

Plants Vs. Zombies: Battle For Neighborville

משחק היריות מגוף שלישי בעולם של Plants vs Zombies יגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch ב-19 במרץ יחד עם כל התוכן שהגיע אליו במשך השנים, אותו תוכלו לפתוח במהלך המשחק.

Miitopia

המשחק החברתי של נינטנדו מגיע ל-Switch מה-3DS! תוכלו לקחת את ה-Mii האהובים עליכם להרפתקה יחד עם חברים ולהציל את הממלכה, כשהמשחק יגיע לקונסולה ב-21 במאי.

Animal Crossing + Super Mario

משחק השנה שלי מקבל עוד אביזרים מיוחדים והפעם בסגנון של Super Mario! העדכון החינמי שיוסיף למשחק תלבושות כמו הסרבל, השפם והכובע של האחים מריו ואביזרים שונים כמו ה-Warp Pipe, יגיע ב-25 בפברואר ושחקנים יוכלו לקנות את כל התלבושות והאביזרים הללו החל מה-1 במרץ.

Project Triangle Strategy

משחק טקטיקה חדש ומסקרן במיוחד מגיע אלינו בשנה הבאה! המשחק של Square Enix יהיה באותו הסגנון הגרפי של עוד משחק נהדר - Octopath Traveler. משחק ה-HD-2D משלב את הטב מכל העולמות של משחקי טקטיקה, כשהוא פותח אפשרויות בחירה להתקדמות במשחק ובסיפור, בנוסף למשחקיות שמנצלת את הסביבה עצמה כדי לתת לשחקן יתרון (דברים כמו לשרוף את הזירה, או לחשמל שלוליות מים. כאמור, המשחק צפוי לצאת ב-2022 אבל בדומה ל-Octopath Traveler, דמו יהיה זמין להורדה כבר מהיום. אני מקבל ממנו וייבים רציניים של Final Fantasy Tactics, אז תהיו בטוחים שאנסה אותו בעצמי. 

Star Wars Hunters

משחק מולטיפלייר חינמי חדש בעולם של Star Wars יגיע לקונסולת ה-Switch ב-2021. עוד אין לנו עוד מידע לגביו, אז נצטרך לחכות ולראות במה מדובר בהמשך השנה.

Knockout City

אני אהיה כנה איתכם לא באמת הבנתי מהטריילר על מה המשחק הזה, חוץ מכך שמדובר במשחק מולטיפלייר תחרותי קבוצתי. נצטרך לחכות לעוד מידע על המשחק שצפוי לצאת השנה.

World's End Club

היוצרים של משחקי Danganronpa מביאים לנו משחק חדש ומעניין ב-28 במאי. בעוד שבהתחלה זה היה נראה שאנחנו צפוים לקבל חווית Danganronpa רגילה, המשחק לוקח כיוון שונה לחלוטין ואני מאוד מרוצה מהסגנון שהם הולכים אליו.

Hades מקבל עותק פיזי

אחד מהמשחקים הכי מפתיעים של 2020 מקבל עותק פיזי לקונסולת ה-Switch יחד עם קוד הורדה לפסקול וספרון שכולל את כל הדמויות השונות במשחק. העותק יהיה זמין החל מה-19 במרץ.

Ninja Gaiden Master Collection

משחקי Ninja Gaiden מגיעים לקונסולת ה-Nintendo Switch! המשחקים הברוטליים, Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden Sigma 2 ו-Ninja Gaiden 3, נוחתים על קונסולת ה-Switch עם כל התוכן שלהם כחלק מאוסף אחד ב-10 ביוני.

Age of Calamity Expansion Pass

חבילת הרחבה ל-Age of Calamity מגיעה אלינו ב-28 במאי. שחקנים שיבחרו לקנות את חבילת ההרחבה שתעלה 20 דולר יקבלו חליפה חדשה ונשק חדש ללינק, ובחודשים יוני ונובמבר צפויים לקבל גם קרבות חדשים, דמויות נוספות ונשקים נוספים.

משחקים שמגיעים בקרוב

קיבלנו כמה הודעות ותזכורות על משחקים שצפויים לצאת בקרוב כמו Bravely Default 2, Apex Legends ו-Ghosts and Goblins Remastered.

Legend of Zelda: Skyward Sword HD

בזמן שאנחנו מחכים לעוד חדשות בנוגע ל-Breath of the Wild 2 (שהפיתוח שלו מתקדם יפה מאוד ובצורה חלקה), אנחנו מקבלים בינתיים גרסה חדשה של Skyward Sword. המשחק המעניין שיצא לקונסולת ה-Wii ב-2011 מגיע ל-Switch ויאפשר לשחקנים להשתמש בשלטי ה-Joy-Con באותה הצורה בה השתמשנו בשלט ה-Wii והנונצ'קו כדי לשלוט בחרב של לינק. למזלנו, שחקני Switch Lite לא נותרו מקופחים, וניתן לשחק את המשחק גם במצב נייד או עם שלט Pro. המשחק צפוי לצאת ב-16 ביולי ואני עדיין מקווה שנראה אוסף של Twilight Princess ו-Wind Waker על ה-Switch.

Splatoon 3

אה... חשבתם שסיימנו? לא ולא! נינטנדו החליטו לסיים את ה-Nintendo Direct עם הכרזה על Splatoon 3! קצת יותר מ-3 וחצי שנים לאחר היציאה של המשחק השני בסדרה, אנחנו סוף סוף מקבלים הכרזה משחק חדש בסדרה והוא צפוי לצאת ב-2022. עוד אין לנו פרטים לגבי המשחק החדש, אבל ממה שראינו בקטנה בטריילר תהייה זירה חדשה בסגנון פוסט אפוקליפטי, נשקים חדשים ודמויות חדשות.

זהו! עד כאן סיכום ה-Direct המפתיע של פברואר 2021! חייב לומר מהצד שלי שזאת הייתה יופי של מתנת יום הולדת מאוחרת מצד נינטנדו (גם אם לא כל מה שרציתי שיקרה אכן קרה), אז תודה רבה ונחמד מאוד מצידם לפנק אותי ככה!

מה אתם חשבתם על האירוע של נינטנדו? איזו הכרזה הכי עשתה לכם את זה? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י